Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Zoals boney volgens mij al zei zijn we allemaal hormoonbommen dus dat zal ook wel niet echt meewerken idd... maar t blijft balen.. gelukkig kun je hier lekker galspuwen..hihihihi

2. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik ga even brood eten met Norah! Dan kan die lekker naar bed. :D

3. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Heej meiden,

Ik ben ook weer terug van de Gyn.
    Bloeddruk, gewicht enzo was allemaal goed.
    Moet volgende week donderdag weer voor controle komen :(
    Voor de rest is het gewoon afwachten zei de gyn totdat het vanzelf gaat beginnen, dat is het beste.
    Vooral bij een stuit zei ze er nog ff achteraan :( :rolleyes:
    Zal je zien dat ik tot de 42 weken ga lopen :( :(

4. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Tjonge wat hebben jullie al veel geschreven vanmorgen. Over valentijnscadeau's en het legen van darmen bij begin van de bevalling.

Vannacht een goed rondje oefenweeen ervaren, krampen, regelmatige iets pijnlijke harde buiken, en nu....niets meer....:(, begon een beetje hoop te krijgen,maar nee hoor.

Amma: bij jou lijkt het nu toch wel serieus te worden, ben erg benieuwdof ht doorzet.

Ichtus: had mijn geld echt op jou gezet hoor, dacht met zekerheid dat je vanmorgen de komst van je kleintje zou aankondigen, maar de dag is nog lang...

KristaB: hihi, had vannacht precies hetzelfde, dacht ook echt dat het begon, maar nee. Hoe was het bij de VLOS?

Mamanorah: fijn dat alles goed was bij de VLOS, en vervelend he die mannen, zo eigenwijs en dat terwijl we nu eigenlijk in niets tegengewerkt dienen te worden, vind ik.

Wen: gefeliciteerd met de uitgerekende datum meid, ben benieuwd of je badje wat weeen in gang gaat zetten, zou een mooie dag zijn om op de uitgerekende datum te bevallen. Hoop het erg voor je. Dus jouw VK wil wel strippen? Die van mij helaas niet zomaar, ze zijn meer van het natuurlijk gebeuren, jammer, want dan heb je niets achter de hand. Maar soms kan strippen ook uitlopen op een teleurstelling, als de baby er nog niet klaar voor is gebeurt er niets, terwijl je na ht strippen wel verwacht dat er wat gaat gebeuren, net zoals Mrijn en nog iemand wiens naam ik even niet kan terughalen (schaam schaam, sorry)

Mrijn: wat fijn om te weten dat dit weekend je met zekerheid de kleine in de armen kunt jouden. Jij loopt ook al zo lang te rommelen, zal wel een lekker idee zijn dat daar nu bijna een eind aan komt

supermummy: vervelend van al die bloedneuzen. Kan volgns mij weinig kwaad hoor, dat doorslikken van bloed. Wordt gewoon afgebroken. Wel kn je er wat miselijk van worden. Grappig jouw vraag nummer 2 vraag ik me ook weleens af, maar denk er dan gelijk achteraan dat de baby nog door een isolerende laag vruchtwater omgeven wordt en dus niet snel oververhit zal raken door een kruik

Naatje: wel lief van je mannetje dat ie af en toe de kookkunsten van je overneemt, is tenminste iets toch? Je begint ook de 39 weken al te naderen meid, ook al last van gerommel en gedoe?

Daisy: klinkt inderdaad dat jouw kleintje vast is komen te liggen in het bekken vannacht, of misschien zelfs wel een begin....spannend.

Miran 34: haha, wat leuk te horen dat jij ook nog niet zo lang met jouw huidige partner samen bent. Ik zeg ook altijd tegen mijn vriend dat ie me langer als wandelende hormoonbom kent, erg grappig. Het is bij ons inderdaad heel snel gegaan allemaal, maar het voelt ook super. Heb meerdere lange relaties gehad, maar nog nooit het gevoel voor iemand gehad als nu met hem.

Alle nieuwe mama's: hoop dat jullie kleine ukkies jullie een fijne nacht gwenst hebben en jullie niet tot wanhoop hebben gedreven.

Oke, hopelijk ben ik niemand vergeten, en zo wel, dan mijn excuses daarvoor. En huppekee, ik verwacht toch echt wel wat valentijnsbaby's vandaag, dus dames, bevallen is het devies!

Wat ontlasting betreft: hier gaat het eerder moeilijker dan makkelijker met die ingedaalde dame in het bekken, en nog geen tekenen van lediging voor de bevalling.

Nog even een vraagje: hoe gaat dat met het op gang komen van de borstvoeding, want mijn melkfabrieken zien e nog erg onbemand uit wat dat betreft, heb 1x een lekkende rechter borst gehad 5 dagen geleden,maar daarna niets meer. Wat als dat niet snel genoeg op gang komt, geef je dan flesvoeding in de eerste dagen? Hebben jullie wel al duidelijkere melkproductie, of ligt het bij jullie ook nog stil?

Dat was het voor nu, succes meiden, liefs Amsy

5. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Angelina: fijn dat allesgoed was bij de VK, irritant he, het idee dat je nog tot 42 weken rond kan lopen, dat frustreert mij ook enorm.Iedere dag kan het nu gebeuren, maar het ongeduld wordt met de dag groter, grrr

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    @Amsy; De kraamzorg heeft mij verteld dat ik niet bang hoef te zijn dat de bv niet op gang komt. Het is wel belangrijk dat je de eerste paar dagen de baby om de 2 uur aanlegt om de productie op gang te brengen. En natuurlijk als de baby pas geboren is, gelijk aanleggen, dat heeft weer met hormonen enzo te maken. Ik heb zelf wel een kleine verpakking flesvoeding gekocht, geeft mij een iets fijner gevoel!
    Bij mij lekken ze ook nog niet, wel als ik er op druk, dan komt er wel wat uit!

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    HAPPY VALENTINES DAY

hopelijk van een vrolijke dag... heb alles bijgelezen maar niet alles onthouden beetje drukke dag.. dus alles in etappes...

ICHTUS meid heel veel knuffels voor jou... balen dat het niet doorzet meid volgens mij kan je daar idd gek van worden...

hier even ego...

van de week was elise zogenaamd afgevallen net was hier die vrouw van het consultatie bureau en nu was ze opeens wer 3 ons gegroeid nou dat kan dus nooit... dus conclusie weegschaal van dinsdag klopte echt niet... n onze meid doet het gewoon goed..

om mijn weegschaal groeit ze namelijk wel.!

ik moet even mijn zoon van zeven voeren hahah dus ben weer even weg..

kusjes voor jullie allemaal sterkte voor diegene die dat nodig hebben en andere gewoon een knuffel

8. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ja echt irritant :evil: :cry:
    Ben niet alleen ongeduldig, maar me lijf wil ook al niet meer zo meewerken en heb overal pijn :(

9. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Ik heb zelf inderdaad ook een pak flesvoeding en een flesje in huis gehaald, just in case. Ook bij het drukken op de borst komt er nog niets, ja, 5 dagen geleden, maar dat is nu alweer over. Kan drukken wat ik wil, nada...maar goed, de natuur zal zijn werk wel doen hoop ik.

10. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Oja ik loop niet meer bij de VK trouwens Amsy maar bij de Gyn, omdat die van mij in de stuit ligt.

11. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Oh ja, ik ken dat, continu die druk rond mijn ribbn, weet soms gewoon niet meer hoe ik moet zitten, ga dan maar in bad, want dat geeft verlichting. Ons ukkie is soms zo druk aan het draaien n trappen, en dat is echt irritant. Dan komen de voetjes echt mijn zij uit zetten, en geloof me, dat is geen prettig gevoel. Alsof ze wil zeggen dat ze haar behuizing nu toch echt te krap vindt worden. Kom er dan uit, denk ik dan, maar nee hoor

12. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Oh ja, ik lees het, je had natuurlijk draaipogingen gehad een paar weken geleden, wordt het een keizersnede of mag je het zelf gaan proberen? je heb het vast al eens verteld op het forum, maar ben het een beetje vergeten, schaam...

13. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Trouwens meiden, nog even een vraag, hoe zit het bij jullie met de zwangerschapsstriemen, hebben jullie daar last van of is het jullie bespaard gebleven? Hier op een klein striempje na nog geen grote scheuren te bekennen, maar heb weleens gehoord dat zelfs tijdens de bevalling die erin kunnen schieten... ach, het hoort erbij, dus ik zie het vanzelf wel

14. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Hoi hoi,

Daar ben ik weer! Bij de VK alles dik in orde! Mijn verloskundige gaat niet strippen, zolang beebje en mams het goed doet is daar geen reden voor. Dinsdag ben ik 42 weken zwanger en moet ik naar het ziekenhuis voor controle. Dan wordt het dus ook geen thuisbevalling :cry:

Maar voor alsnog ga ik er gewoon vanuit dat ik voor maandag ga bevallen! TJAKKA! Kom maar op met de bruine bonen, bitter lemon, ananasharten, schaapskooien, loempia's en niet te vergeten SEX!

1 ding: SEX ga ik zeker hebben vanavond! Lekker romantische gedachte voor de Valentijnsdag. Khoop dat mijn mannetje zich niet misbruikt gaat voelen!

@MamaNorah; Breek me de mond niet los over mannen! Kan er hier wel een boek over schrijven... (hij ook over mij waarschijnlijk)

@Amma; Goede instelling meid! Er zit in iedergeval beweging in je baarmoeder, dat is al een hele stap vooruit!

@Ichtus: Hihi, interessante droom....Ik heb er ook erge last van, iedere nacht komt er wel een baby, bevalling aan de orde. Kun je zien hoe druk we er mee zijn, je hersenen moeten het gewoon allemaal verwerken.

@Amsy: Ik heb nog helemaal geen lekkende borsten? Heeft iedereen daar nu al last van?

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    weer terug van de kapper, en die foto, hmmm, wordt een kop met wallen dus als die kleine er is plaats ik wel een foto... heb ik ook een goed excuus dat ik er zo belabberd uitzie ;)

Mannen, die van mij is echt heel lief maar komt ook niet altijd uit zichzelf helpen. Hij zegt dan altijd, vraag het dan maar daar heb ik niet altijd zin in.
    Hij doet zijn best maar vind dingen ook vaak niet nodig. Heb de vorige week nog gepoetst..........

Ik weet niet wie dat was met de kruik, te heet kan niet zo snel volgnes mij en mijn vk geeft dat ook als advies mee bij buikpijn e.d.

Zwangerschapsstriemen, nog geen gezien maar schijnt inderdaad dat je er met de bevalling kunt krijgen omdat er dan ineens zoveel druk op je buik komt. Ach ik zie het wel.

Ik ga nog even slapen, merk dat ik dat even nodig heb, dus dan doe ik dat ook maar.

Doei

16. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Krista: fijn dat alles goed was bij de VK, jammer dat ze niet stript, die van mij dus ook niet.
    Wat sex betreft, da's een voordeel als je pas een jaar samen bent he, dan is het nog geen opgave ;), en valentijsdag is bij uitstek de dag dat dat ervan moet komen, en nu met het doel erbij de bevalling een handje te helpen. Denk dat ik mijn lief vanavond wel zover krijg, zeker gezien ons jubileum vandaag, hihi

17. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Slaap lekker nog even Anoek...

18. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Geeft niet ;) Er zitten tenslotte ook zoveel meiden hier, als je daar alles van moet onthouden :)
    Ja heb een draaipoging gehad, maar die is dus mislukt.
    Daarna de keuze gekregen een KS of natuurlijke bevalling.
    We hebben gekozen in overleg met de Gynom het toch op de natuurlijke weg te proberen. De arts blijft ook aangeven dat dat toch echt het beste is om de natuur zijn gang te laten gaan. Daar vertrouwen we dan maar op, maarja das zo met die laatste loodjes wel eens irritant om aan te horen :(

19. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Amsy, wat betreft borstvoeding zegt het volgens mij niks dat je van te voren nog geen melkafscheiding hebt. Dat komt allemaal door de bevalling op gang. Ik heb af en toe een paar drupjes als ik erin knijp, maar ook dagen niks.

Wat betreft striemen; ik heb er geen een. De vlos zei er zelfs nog wat over vorige week. Ik hoop dat ze er niet op het laatste nippertje inschieten, want ik ben eigenlijk wel blij hiermee.

@AneglinaZ, fijn dat alles goed was en hopelijk gaat je kindje eerder komen en hoef je niet zo lang meer te wachten!

@Krista, ook alles goed bij de Vlos, da's mooi! En jou instelling is ook niet verkeerd, haha zie een zeer boeiend weekend voor me met al de genoemde ingredienten ;)

@Dwazie, oh echt consultatie buro's daar kun je gek van worden!
    Fijn dat Elise gewoon goed groeit!

@Anoek, lekker slapen, ga ik nu ook doen denk ik

20. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    :oops: Ik heb daar helemaal geen last van. Zou het dan ook wel jammer vinden als het dan uiteindelijk toch een KS zou worden, dan heb ik toch een streep over me buik.
    Maar misschien krijg ik daar nog wel last van (striemen), of zou dat nu niet meer gebeuren denken jullie?

Deel Deze Pagina