' Ja daarom zei ik ook dat je moest bellen. Ik zou echt niet wachtten tot het weer een keer gebeurd. Stel je voor dat het de krant is die al 8 keer bij de buren wordt bezorgd, dan had je ook al 8 keer aan de telefoon gehangen van waar blijft me krant. En dan is post toch nog wel iets vertrouwelijker We maken allemaal wel eens een foutje. En ik zal toen ongetwijfeld ook wel eens wat verkeerds gegooid hebben, maar 8 keer in 2 maanden moet echt niet kunnen gewoon. En zowiezo als iemand me daar persoonlijk op aan zou spreken dan let je toch juist meer op of ben ik nou maf?
Angel, je hebt helemaal gelijk, het is gewoon een kwestie van beter opletten van de postbode, 8 x in 2 maanden is echt veel te vaak.
Oh Miran, wat geweldig nieuws... Ik vestig al mijn hoop op jou vandaag... wat denk je zelf, wordt het een Valentijns beeb? Lijkt me wel toch met nog 10 uur te gaan... Meid, ik hoop echt dat weeen snel in kracht toenemen en je daardoor een snelle uitsluiting hebt... houd je ons op de hoogte? (zollang dit lukt)... en heb je eigenlijk een buddy?
Ik ga weer ff wat doen.... tot later! @ Miran: Succes Miran! @ de rest: Niet te veel bijpraten hoor... anders moet ik zoveel bijlezen
Heej ben je ook postbode geweest? Leuk Ja mensen kijken echt niet verder dan hun neus lang is. Of ze hebben zogenaamde "klachten" tegen jou persoonlijk, alleen maar om ff een praatje te maken, voornamelijk in de "ouderen" wijken
Inderdaad vind ik post nogal vertrouwelijk... ik had een belastingdienst envelop van de buren, dat gaat me toch geen reet aan? Maar ok, ik zal de volgende keer bellen...
@Miran.. zet m op! Hier verder ook even een ego berichtje.. heb de afgelopen 1 1/2u weeen, aardig goed op te vangen, wel erg pijnlijk (rug), maar ze blijven maar terug komen! Ik moet steeds aan Ichtus denken, dus denk: dit is nog niks.. maar ja.. wie weet... maar ik kan hier niet rustig op mijn stoel blijven zitten, dus af en toe meld ik even hoe het gaat en kom ik even kijken en jullie om advies vragen. Als het regelmatiger wordt laat ik het weten. Misschien moet ik toch maar bij dat lijstje op voor valentijn babies!
Ja Wen, zeker bellen hoor, want als je haar er al op hebt aangesproken en het gaat nog niet beter dan wordt het tijd voor maatregelen....
Hoi hoi, Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik zou graag meer valentijnsbaby's zien! hahaha. Ik heb een buddy ja, Sjalotjuh en Dwazie.
Jaaaaa Mom2be... super voor je! You go girl... dus het wordt 'wedstrijdje' tussen jou en Miran vandaag...
Jeetje Mom2b, wat fijn voor je, hoop dat ook jij vanavond in de heldere babyoogjes kijkt! Hou je ons op de hoogte als het lukt?
Wooow Miran en Mom2be, zet um op meiden. Valentijnsbaby's willen we zien Naatje, hou op over schoonouders . Ze denken nu ineens het recht te hebben om elke week te komen. We moeten dus weer gaan we verzinnen hoe we tactvol moeten zeggen dat we ze toch écht niet elke week willen zien. Wen, inderdaad moest ik even denken aan hoe mijn ma mij in bad heeft gedaan vroeger. En dan nu haar kleinkind. Ze zei vandaag ook dat een kind van je dochter zoveel anders is als een kind ven je zoon. Ze voelde zich bijna schuldig toen ze zei dat ze nu al meer had met Luuk dan met die 2 kleintjes van mijn broer. Ik heb dan ook een hele goede band met mijn ma. Meiden, strakjes meer maar Luuk wil ook links nog even drinken (zoals ze op curcus zeiden, de toetjeskant). Straks ook even de lactatiekundige bellen met wat vragen over de voeding van Luuk want hij drinkt soms 3 uur lang bijna aan een stuk
Ik doe mee amsy... haha heerlijk zo'n dagje. En ik heb ook wel zin in een borreltje. Denk wel dat ik zo in elkaar stort zeg als ik die achterover sla. Heb al vanaf april vorig jaar geen druppel meer gedronken. Koninginne dag ben ik nog helemaal los gegaan. Een maand later was ik zwanger...