Ik ga nog even stofzuigen en dweilen en daarna de kinderen weer van school halen. Weg rust! Kom vanavond weer even kijken. Heb tussendoor niet echt veel tijd om te lezen en te reageren met drie kinderen waarvan de oudste 6 is! Hoop vanavond dan wel te lezen dat er een baby geboren is natuurlijk Groetjes!
Het is zo fijn als hij lekker ligt te drinken en je deelt toch wat samen, dat trekt me er wel doorheen. Maar soms, als de kloven zo zeer doen, wil ik ook opgeven hoor!
dees; kan je wel, gefrustreerde zwangeren lekker maken met biefstuk,zalm en filet american. Ikzelf ben groot fan van filet american. het 8 maanden niet kunnen eten was een straf, er staat mooi een bak in dekoelkast en de minuut dat ik bevallen ben eis ik een warm pistoletje dik belegd met filet, mooi wel
Hier hetzelfde... at het wel 2 keer per week en dan idd op een vers pistoletje of Italiaanse bol... ik ga dat ook meteen eten... heerlijk!
Lijkt me ook een prachtige ervaring, borstvoeding geven.Hoop dat de lacttideskundige je een oplossing kan bieden Dees, want 3 uur achtereen aanleggen is wel zwaar, zowel voorjou als voor je mannetje
Ik heb trouwens nog wel ff een vraagje over voedings bh's. Ik ben van de week ff wezen passen bij de livera. Toen had ik een 75E aan. (ja echt...) En die zat goed, maar je hebt de 1e dagen toch altijd van die mega boobies? Is het dan handig om een 75F te kopen? Die mevrouw in de winkel zei dat het handig is om nog niks te kopen en iemand om een E en een F te sturen als ik bevallen ben. Hoe is jullie ervaring met maten?
Haha, Ichtus, make-up is het woord ja. Heb geprobeerd om te slapen maar beebje vind het altijd zo gezellig in bed of houdt van een mama met wallen.......... Amsy, tot de sex wil ik wel meedoen maar daar heb ik echt geen behoefte aan (de hele zwangerschap al niet zeg ik vol schaamte). Mijn vriend zegt ook al elke avond, wil je wel helpen met de weeen op gang brengen maar als je niet wilt, tja dan maar geen baby. Nou ja, vind het wel grappig. Dees, 3 uur achter elkaar drinken, jee, hoe hou jij dat vol zeg? Maar hij heeft je lekker laten slapen, dat is toch wel erg lief. Enne wil je ons niet lekker maken met al je eten waar wij op zitten te wachten.. (geniet ervan hoor) Angelina, ik heb geen verstand van stuitbevallingen en ken ook niemand die dat heeft gedaan. Ik hoop dat het verhaal van Miranda je weer wat moed geeft. Komt goed, je hebt hulp om je heen. Miran en mom2bofnie succes met jullie weeen, toch nog valentijsbaby´s hier. Jippie! Ik ga even naar de slager, wilde chinees gaan halen maar vriendje wilde liever gezonder eten, dus heerlijke aardappelen met vlees en groenten (jak). Wat is er mis met chinees? Hij denkt echt dat de gyn me morgen in het ziekenhuis gaat houden, het is weekend, dus laten me gewoon weer netjes gaan en volgende week weer terug. Liefs en MIranda, vind het toch echt leuk dat jij komt spieken hier. Ik laat morgen ook wel even een berichtje achter bij de september mama´s als ik meer weet van de gyn.
My goodness, cup E, en ik dacht dat mijn volle C/kleine D al een aardverschuiving was, tjonge jonge, ik heb zelf een C en een D cup voedings BH in huis, maar als ze inderdaad mega groeien heb ik inderdaad een probleem. Ze zeggen dat het bij iedereen weer anders is, sommigen groeien na de bvalling nog mega, anderen houden ongeveer dezelfde maat. Afwachten maar...
Ik heb er 3 gekocht nu en draag ze nu ook al... heb er eentje in 75G (ongelooflijk he? maar das eentje zonder beugel en die vallen altijd maatje kleiner) en heb er 2 in 75F gekocht... in begin zullen je borsten door stuwing even maat Pamela worden, maar je draagt die BH's zo lang als je BV blijft geven en na die eerste stuwing zullen je borsten weer zijn als nu heb ik begrepen...
Ik wil ook van die broodjes... Ow, het water loopt me in de mond. Kwijl kwijl. Ik eis gewoon de 1e week als ontbijt een broodje met filet, als lunche een broodje met zalm en 's avonds een hele rauw biefstuk. Heb ik ff mazzel dat m'n HB laag is... Dan MOET je biefstuk eten toch?
Anoek; kan me voorstellen hoor, dat sex iets is wat nu niet bovenaan op de verlanglijst staat,moet zeggen dat mijn zin ook wat minder is, maar alles voor de goede zaak toch. Grappig dat jouw mannetje je ermee plaagt...
Zit aan de foon, is de lactatiekundige er niet. Ben al 4x doorverbonden met iemand en ik moet poepennnn *knijpt nu hard*
Jeeetje meiden, wat een enorme boobies hebben jullie, ik was al trots op die van mij, maar dat zijn spliterwten vergeleken bij jullie
Ik heb meegroei bh's van anita in D. Maar die zijn sinds vorige week echt te klein. Ik doe het er nog ff mee hoor, zolang kan het niet duren. Ik denk dat ik idd 1 BH koop in de goede maat (E of F) en dat als ik zelf weer op de been ben en boobs zijn wat geslonken dat ik dan zelf ga passen. Ze hebben bij de prenatal hele leuke BH's. Ben altijd erg van de lingeri geweest. Leuke setjes enzo. En die voedings en meegroei bh's zijn echt niet charmant. Dus heb wel zin om weer mooie lingeri te kopen. Ik denk niet dat ik ooit nog in m'n oude maatje kan. Dat was 75 B of C. Lag er aan waar ik ze kocht. Meestal C. En ik heb zoooooo veel mooie BH's...