Inderdaad... wij 2 waren uitgerekend op Valentijnsdag, daar had ik ook even niet meer aan gedacht... vind het ook al zo normaal dat jij nu mama bent van Elise
Ik vind mijn vk's toch al zo apart.. haha.. Maar ik weet ook wel dat het zo gaat lopen (dat heb ik weer van jullie) Maar om toch wat vertrouwen te winnen is het toch wel handig dat ze het aan zouden kaarten.. haha.. Maar we zullen wel zien hoe het gaat lopen. En ik geef die kleine toch mooi op d'r donder als ze d'r niet snel uitkomt.. hahah..
ja WEN... de 31 e januari hebben we beide ook niet gered.. haha bn benieuwd wanneer je gaat bevallen....ben trouwens wel weer zuurkoolschotel aan het maken... daar was ik ook me bezig voordat ik ELISE op de wereld lanceerde hahah.. beetje vreemd gevoel..
haha... mijn vriend zei ook al vandaag: als je er niet snel uit komt, dan word ik nu al boos op je hoor! ik denk eigenlijk dat het wel goed is dat een vk niet te snel over strippen of inleiden begint... wanneer je nog binnen de normale zwangerschapstermijn van 40 weken zit, is daar natuurlijk ook geen reden voor... en waarom beginnen over iets wat misschien helemaal niet nodig is...? Ik denk dat dit de filosofie van mijn vk is in ieder geval... al snap ik jou ook wel hoor, je denkt alvast vooruit & wil je opties kennen...
Oh maak je deze zuurkoolschotel dan een beetje met mij in gedachte? Misschien helpt het nog een keertje...
Mijn vriend zegt de hele tijd.. Kom er nu snel uit, want dan heeft papa vakantie.. haha.. (op zijn werk gaat het op het moment niet erg soepel) Maar ik denk idd vooruit en mijn moeder vroeg ook al.. Hebben ze niet ff gekeken.. haha..
haha mijn vriend heeft dat net zo... hij heeft het leuk op z'n werk hoor... maar hij is wel toe aan een 'vakantie'... hoe lang heeft jouw vriend verlof kunnen opnemen?
Arghhhhhhh, mannen Ik vraag net aan Olaf of hij even frietjes wil halen. Ik heb vandaag een heerlijke stoofschotel gemaakt en doperwtjes en had geen zin om nog puree te maken. Wilde hij toch niet gaan want ik kon ook makkelijk . Ik zat Luuk te voeden, hij moest nog boeren, ben nog met het vlees bezig en Luuk moet eigenlijk een schone luier. Nu is hij onder hevig protest toch friet halen maar uieraard moest er eerst een discussie aan vooraf gaan. Soms is hij zo'n lui varken he
@wen..... heb de zuurkoolschotel ingestraald! @dees mannen argg heb je hem al een schop onder zijn billen gegeven?
pffffff die Olaf zeg... dat ze dan echt niet snappen dat jij 't niet voor niets vraagt... aan het voeden en vlees staat op... nee, dan loop je idd ook nog even zelf naar de cafetaria
Dank je wel Dwazie... ik begin het verschil al te voelen! Of zou het door het ananashart van net komen? Al is het volgens mij meer bandenpijn dit... want de 'pijn' voel ik meer langs de hele rand van mijn baarmoeder, dus bovenkant en zijkanten... als een soort spierpijn zeg maar...
Geen schop onder zijn reet maar de meest vuile blik die ik op kon zetten heeft hij gekregen. Er zit een slag in zijn wiel dus daarom wil hij niet. Ja duhuh, doe er dan eens wat aan. Maar het is vaker zo bij hem, als hij iets moet gaan doen dan gaat dat onder protest. Het gekke is dat dat bij boodschappen enzo is want het inschrijven bij de gemeente en ziekenfonds enzo dat doet hij zonder mokken. Daar moet hij nog verder voor weg zelfs. Ik denk dat het gewoon onzekerheid is bij hem, hij gaat niet graag alleen naar winkels enzo. Alleen ik stimuleer hem al jaren dat wel te doen. Ik kan hem niet overal aan zijn handje mee naartoe nemen hoor. Ik knap de meeste dingen op maar hij mag ook weleens. Ik ben ook echt niet de zekerheid zelve....
zo ben ik ook weer ff van de partij! EN HEB ME BEST WEER GEDAAN KIJK MAAR @Miran34 zet hem op meid! bij jou zo gepiept @Amma hoe is tie nu ????? hoop dat het voorderd @Dees wat een leuke avatar en banner @Boney uhm...... speciaal voor jou !!! @wen een film geen idee met niet zo film kijker, mijn mannetje is film freak, en ja hier op zolder is de videotheek alles van A tot Z in zijn speciale open kasten 1460 dvd ,s nu @Ichtus ik heb medelijden met je van iedere keer het valse alarm enz dikke knuffel!!!!!!!!!! @Daisy wat is ICQ??? @mystery meid rustig aan, maar we zien je vanzelf wel weer meekletsen! @Dotje fijn dat alles goed was! @Mammanorah meid geeft toch niet als het te veel wordt om te reageren @Naatje gezellig en lekker uit eten!! veel plezier!!!!! @Dwazie ja fijn he die kraamvisite ik heb vandaag en morgen lekker niks heb lekker vrij gehouden het weekend wordt weer een gekkenhuis weer een stuk of 9 die langs komen best vermoeiend hoor!oh lekker naar de kapper meid!! ik ga denk volgende week ff lang mijn werk! @Deborah ff over dat nodig moeten met de grote behoefte ik zat vanmorgen nog met de kleine op de wc en de fles in der mond heb er ook last van sochtends en iedere keer als ik de fles aan het geven bent!!
Het is te vergelijken met MSN. Je kunt chatten met mensen die je kent, maar je kunt ook een profiel invullen en dus met wildvreemde chatten. Het was vroeger? best wel in, en toen ineens maakte MSN een opmars. ICQ spreek uit als I Seek You.... Ik heb er maar een keer met een vreemde mee gechat, en kreeg toen de meest oneerbare voorstellen , dus dat met vreemden chatten heb ik snel afgeleerd
Was ff tussendoor aan het stofzuigen.. Mijn vriend heeft 2 weken vrij genomen, maar hij werkt dan wel weer in de grote vakantie door.. en de jouwe?
ozo ja dat met die vreemde dan kun je zulke voorstellen hebben bah!! maar lijkt me toch ook wel spannend met een vreemde kletsen( leuke praat dan)
Heej meiden, Ik kom weer ffies bijlezen, want anders houd ik jullie niet meer bij @alle meiden met lieve woorden om me uit me baaldag te helpen: THNX! @supermummy: Nee ze zal niet meer uitzichzelf gaan draaien. Ze is ook al ingedaald met haar kontje. Het is nu afwachten totdat de bevalling gaat beginnen, net zoals bij een normale bevalling. @Daisy: Oh das wel superleuk ja, als je die er aan overgehouden hebt @diegene die rommelen: Succes! Nou ik ga jullie gelijk ook weer verlaten. Lekker op de bank hangen
@ Dees.. grr mannen.. gelukkig is ie toch gegaan en hopelijk gaat ie nu vaker boodschappen doen, alleen.. haha.. Ik heb ook zo'n leuke man. Zaterdags gaan we altijd de grote boodschappen halen en dat doe ik regelmatig alleen. Maar nu gaat het gewoon niet meer, het is te zwaar. En nu wilde hij afgelopen weekend perse niet mee.. En had me toch een ongeluk die zaterdag.. haha.. Van pin automaten die niet meer werkte tot een auto met een lege accu en oude vrouwen.. Had nog nooit een paniekaanval gehad, maar nu wel!
Mijn vriend heeft veel overuren kunnen draaien de afgelopen maanden en heeft daardoor nu 4 weken verlof... ben er zo blij mee... maar 2 weken is ook al luxe vergeleken met wat sommige mannen op kunnen nemen... boffen wij ff!