Fijn daisy! @wakker maken: vind het ook niet leuk maar anders slaapt ie uren door en in zijn geval is dat helemaal niet goed... sinds de bevalling heb ik trouwens helemaal geen snoep zin meer!
Ja echt dwaas, ik moest zelfs aan je denken toen ik 2 trappen af aan het zeulen was. haha. Dwaas zou me eens moeten zien...
Hey dames, ik ben weer thuis. De curettage is goed gegaan, maar ik ben een liter bloed verloren. Ik moet volgende week weer komen voor een echo om te kijken of alles weg is. Op dit moment voel ik me erg slapjes,maar da's logisch met een hb-gehalte van 5,8. Zo makkelijk als de bevalling ging, zo moeilijk ging de kraamtijd. Eerst Tess die allerlei problemen had/heeft en nu ik....bah bah. Ik hoop dan ook vurig dat we nu mogen gaan genieten! Ik heb niets terug gelezen, want daar kom ik dus telkens niet aan toe. Helaas kon ik de lijst zo ook niet vinden en weet nu niet wie er bevallen is. Kan iemand de lijst naar voren halen? Dikke knuf voor jullie allemaal!
zoooo daar ben ik weer.. Nog iets van Mom2be, Amsy en Miran gehoord? Lukt echt niet om alles bij te lezen hoor.. tis echt teveel.. Hier gaan we zo lekker speed 2 kijken.. heel oud, maar blijft leuk... Ik heb gewoon heel eigenwijs mijn sokken uitgedaan.. koude voeten gaan de bevalling tegen en nu wil ik lekker een avondje en nacht zonder harde buiken doorbrengen..hihihihi.. dus als beeb wil komen, moet ie wel extra goed zijn best doen..hahahaha Nu ben IK DE BAAS! maar goed.. Dwaas.. kun jij me even 15 pagina's bijkletsen in een paar zinnen? PLEASE?
@Suus.. ik moet echt beter opletten maar euh. Curretage? Gelukkig ben je thuis en hoop dat je kan gaan genieten.. schrik me rot joh....sjonge.. Placenta blijven zitten ofzo?
Tess had veel last van krampen. Ze sliep nauwelijks en huilde veel. Zo zielig om zo'n klein meisje te zien vechten. We zijn overgestapt op andere voeding en gebruiken sab simplex, ze slaapt in de kinderwagenbak en in zijligging met de beentjes opgetrokken. Lijkt erop dat het aanslaat, want de laatste 3 dagen gaat het een stuk beter. Ze is heerlijk tevreden en slaapt makkelijker in. Morgen gaan we kijken voor een speciaal matrasje tegen omrollen, want ze is al erg krachtig. Hoe gaat het met Elise?
Weten ze nog niet Ichtus. In ieder geval heel erg veel stolsels, ze zijn 45 min. bezig geweest. Ik was ook eigenlijk nauwelijks stolsels verloren, het was allemaal blijven zitten. Volgende week gaat de gyn kijken of alles weg is of dat er een deel van de placenta is achter gebleven. Wie is er de laatste dagen bevallen?
wauw... je vraagt me wat... eh geen nieuws van de rommelende dames... eh eigenlijk helemaal niets zo heel veel nieuws ik maak me er erg makkelijk vanaf maar volgens mij is er echt niet zo heel veel bijzonders... sorry... oh ja behalve dan dat BONEY ons bottenvrouwke weer eens veel te druk is geweest
waar ga je naar de cosmo?? ja hier ook net wakker gemaakt voor der 21uur voeding ben nu bezig dus ja ook heel de dag slapen. mischien moet ik er zo mar een beetje wakkerder houden mischien dat ze dan na der laatste voeding een langere nacht maakt ik kan het proberen
ja gaat gelukkig heel goed... slaapt heel veel.. maar meld zich netjes om de 3 a 4 uur... hopelijk voor tess slaat die voeding aan want het is idd heel zielig op je kleine zo te zien vechten... elise heeft dat ook weleens vooral in de avond en dan komen er eerst een paar harde keutels en vervolgens gaat ze normaal poepen... maar dat vind ik ook al heel zielig...
Tja, een moedershart he. Dat kun je echt niet hebben bij zo'n onschuldig hummeltje. Voor 1 ding was al die stress goed....ik zit op mijn gewicht van voor de zwangerschap. Maar ik had er liever 10 kilo bij gehad en wat minder ruwe start.
in woerden ga ik naar de cosmo...al jaren eigenlijk... maurice is elise nu de fles aan het geven en meestal slaapt ze de hele dag en is ze na deze fles lekker wakker.... en dat is dan ook echt genieten...
nou idd... natuurlijk maar dan hoop ik dat je vanaf nu heel erg kan genieten... ik wil trouwens wel 20 kilo kwijt hoor... maar dan niet op de manier zoals jij natuurlijk...