Ik hoop het echt voor Mrijn! Zij ging toch ook naar de kapper vanmiddag? Zou ze dan net als Vivian keurig gekapt gaan bevallen?
haha wen geloof me zo keurig gekapt was ik niet meer eer ik bevalen was hoor heb toch tijdens de weeen nog onder douche gestaan was hard nodig.maar vond het op dat moment niet meer belangrijk. Meiden ik probeer morgenmiddag nog even te komen als de kraamhulp weg is ga nu bryan de fles geven en dan lekker slapen want ik ben helemaal op
Hoef je echt geen sory voor te zeggen Vivian... zo'n nieuw leventje is ook enorm wennen! Leuk dat je weer even komt buurten! Hoe gaat het met jou en Bryan? liefs, Wendy
Nou ze zou anders nog wel langs gekomen zijn denk k.. misschien heeft Koos haar een valentijnsavondje gegeven.. al doen ze daar niet aan..hahaha
hihi Vivian... kan me voorstellen dat na paar uurtjes weeen opvangen en de uiteindelijke bevalling je haar idd niet meer zo zat als bij de kapper die ochtend... slaap lekker & dikke knuffel voor Bryan!
Vind het idd niets voor Mrijn om helemaal niet meer langs te komen... ik hoop straks een sms te krijgen met goed bevallingsnieuws... dan horen jullie het van me! Ik ga nu ook slapen... tot morgen!
ja met mij en bryan alles goed het is alleen heel erg wennen maar ben zielsgelukkig met mijn mannetjes, heb alleen laatste dagen erg last van kraamtranen tenminste denk dat het dat is kan helemaal niets hebben en vooral savond maar ja ben overtuigd dat ook dat weer bijtrekt. Nou meiden ga nu echt bryan fles geven hij begint wakker te worden. Ik mis jullie allemaal , en kom snel weer wat vaker moet eerst ff ritme krijgen in mijn nieuw leventje @wen lief dat je dat zegt meid hoop dat jij ook snel je wonder in je armen mag houden
@vivian.. meid lekker rustig aan hoor.. ff buurten is prima en vind maar een lekker ritme.. we lezen je vanzelf weer.. hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.. Knuffie voor Bryan.. Liefs Ichtus
Truzzzz wen... truzzz Vivian.. Dan sluit ik het hier maar even af voor nu... Voor de nachtbrakers...Toch alvast weltruzz en tot morgen.... KNUFF
Ik houd opeens vocht vast.... Ik had nog steeds van die mooie slanke enkeltjes en sinds gisteren heb ik geen enkel meer. Het is nog niet veel, maar m'n knobbels zeg maar zijn weg... Heb ff vraagje over de kinderwagen. Er zat bij ons een dekentje bij. Maar doen jullie daar nog een lakentje onder? En wat krijgt beeb dan aan in de wagen als je naar buiten gaat? Een jasje of is een vestje/truitje genoeg?
Kwam nog vlug even kijken voor babynieuws. Miran en Helmar gefeliciteerd met jullie dochter! Nou meiden slaap lekker allemaal, ik ga me bedje ook opzoeken. Tot morgen! Liefs Angel
Ik ga ook afsluiten dames. Nog ff met beentjes om hoog wat mandarijntjes eten. Truste. Ow ja, Peter zei gisteren dat ik vandaag ging bevallen. Is helaas niet gelukt... Nu had hij vandaag op z'n werk een voorgevoel zei hij. Hij heeft dus nog wat klussen afgemaakt en achterstalling werk verricht voor als hij er een paar dagen niet is.... Vannacht gaat het echt beginnen zegt hij. Ik moet het nog zien. Geloof er niks van. Ik ga voor 21 febr. en anders pas in maart denk ik. Truste allemaal. Lekker slapen
Voor de meiden die net als ik meedoen aan de marathon op 21 feb. Het is dan ook een maansverduistering. Wel bijzonder... Totale maansverduistering in aantocht Uitgegeven: 14 februari 2008 19:25 RIJSWIJK - Liefhebbers van bijzondere hemelverschijnselen kunnen in de kleine uurtjes van donderdag 21 februari, als het weer meewerkt, in Europa en Amerika een totale maansverduistering zien. Om 2.43 uur valt in Nederland de eerste schaduw van de aarde over de maan, liet Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut (KNMI) donderdag weten. Tussen 4.01 uur en 4.51 uur is de maansverduistering volledig. De maan krijgt dan een oranjerode kleur doordat de atmosfeer rond de aarde nog een aantal rode zonnestralen richting maan buigt. Om 6.09 uur is het voorbij en is er weer een gewone volle maan te zien. Het verschijnsel doet zich voor als de zon, de aarde en de maan in één rechte lijn liggen. De maan schuift dan in de schaduw van de aarde.
Miran en Helmar, Gefeliciteerd met Zoe! Toch nog een Valentijnsbaby, geweldig Moest vandaag ook al steeds aan Mrijn denken.... zou het dan toch spontaan begonnen zijn bij haar? En iemand nog iets van Mom2be gehoord? Hier dus geen Valentijnsbaby, maar het blijft flink rommelen, ga zo maar eens kijken of ik wat kan slapen. Goeie nacht allemaal! Liefs Amma
En weer ben ik alleen....snik snik Miran en helmar: van harte met de geboorte van jullie klein meid Zoë, een echte valentijsbaby, dan toch nog. Sizzel, meid, wat vervelend dat Nora wat geel is geworden en je zelf ook in de lappenmand zit,hoop dat je er snel weer bovenop bent. Amma en Mom2b: meiden, hoop dat jullie inmiddels ook al zover zijn dat jullie een kleine in de hand mogn houden Ichtus: wie weet vannacht, had mijn hoop op jou gevestigd, maar helaas, ach, de 15de is ook een prachtige datum toch? Suuszwanger: jeetje wat een verhaal, echt rot voor je dat dit er allemaal bij komt kijken, nu veel vlees eten om snel bloed extra aan te maken en aan te sterken. Hopelijk kan je snel weer genieten van je kleine uk mamanorah: clusterdagen had je het over, ben erg benieuwd wat dat zijn, ken wel regeldagen,is dat hetzelfde fenomeen? Mrijn: meid, je laat ons wel in spanning zitten, ben erg benieuwd of je bezig bent. Wen: laat je het weten als je wat van haar hoort? Dus je hebt echt een ananashart naar binnen gewerkt, respect hoor. Heb het ook geprobeerd, maar ik kreeg em niet weg, inderdaad, taai, vlezig, vies, bah. Hoop dat die overdaad aan chocola je nog iets heeft gered vanavond. Boney: opgezwollen enkeltjes zijn mij ook niet vreemd, ze tintelen ook helemaal raar als ik uit bad kom, en inderdaad,mijn poezelige prinsessevoetjs van weleer hebben plaatsgemaakt voor stalbenen, nee prima... Alle mama's: hoop dat jullie kroost jullie nit de hele nacht bezig houdt, en zo wel, dan hoop ik dat jullie er ook een beetje van genieten. Debora: goh, wat leuk zeg, dat Finn zijn douche met papa kon waarderen, zal wel een mooi plaatje geweest zijn Alle meiden die ik tot nu toe vergeten ben, vergeef me, de pagina'svliegen erbij als je even niet me forumt, en dat olifantengeheugen wat je daarvoornodig hebt laat me in de steek.... Even update over mezelf (ego ego) Hier alles rustig gebleven na een hoopvolle harde buiken/oefenweeensessie, net naar bed gegaan, maar ik lig er nog niet in of ik word overmand door wiebelbenen, er zit vast ook een psychologisch fenomeen achter, hel avond nl. verder geen last, maar zo irritant. Vanavond met mijn lief naar Liever Verliefd gekeken, leuke film, einde ongeloofwaardig, jammer, maar goed. Hebben jullie dat nou ook, nieuwsgierige vrienden en familie die je platbellen, je neemt de telefoon op en zonder te zeggen wie an de andere kant van de lijn hangt klinkt er een hoopvol "en, en...is er al babynieuws". Zo lief dat mensen aan je denken, maar zo vermoeiend om elke keer als een gebroken plaat te melden dat er nog niets gaande is en baby nog inpandig wenst te verblijven voorlopig. "Oh, maar je was zo lang in gesprek, dus we dachten...", ja, vindt je het gek als er te pas en te onpas gebeld wordt, haha. Nou, genoeg gekletst, de vroege vogels van morgenochtend hebbn weer wat te lezen. Iedereen een hele fijne nacht gewenst, en morgen wens ik een overvloed aan babynieuwtjes.... Liefs Amsy
He, amma, moest ook hele tijd an jou denken, maar nog geen babytje dus, jammer hoor, misschien dat de rust van de nacht e.e.a. verder op gang helpt bij je, *hoop, hoop*