Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @Boney: Hier een laken onder dekentje en we hebben vest gekocht

@ Valentijnskado: Ik kreeg een lieve kaart. Bloemen volgen.

2. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik had in de kinderwagen altijd wieglakentjes en een dekentje, maar omdat Norah bij heel warm weer geboren is weet ik ook niet zo goed wat een babietje nu aan zou moeten. Een vestje of jasje over z'n kleren denk ik.

3. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Het zijn niet echt dagen, het is meer dat sommige babies (met name) 's avonds een paar uur achter elkaar willen voeden. Ben je dus lekker druk mee. :(

4. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik ben ook maar eens wakker. Maar ik heb mijn bril boven laten liggen dus typen gaat toch niet zo heel soepeltjes. Ik ga dan ook maar weer naar boven denk ik. :( Hopelijk val ik snel in slaap. Morgen moet ik er wel vroeg uit want als het waterpokken-meisje niet op school is laat ik Norah wel gewoon gaan heb ik besloten.

Nou welterusten dan maar....

5. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Goedemorgen,

@Amsy, zie dat we hier gelijk waren vannacht, dacht dat er niemand was dus ben bed in gegaan.

@MamaNorah, ook nog aan het nachtbraken geweest! Heb je uiteindelijk kunnen slapen?

@Nieuwsgierige vrienden/familie: gelukkig belt er bijna niemand. Ze lossen het op door smsjes te sturen.
    Dat vind ik wel fijn. Al loopt de hoeveelheid smsjes per dag langzaam wel erg op! Maar liever even een sms beantwoorden dan voortdurend hetzelfde verhaal over de telefoon te moeten ophangen; neee nog niks, ja we wachten rustig af, nee inderdaad er is er nog nooit een blijven zitten ;) ;)

@SuusZwanger: fijn dat je weer thuis bent. Hoop inderdaad dat er voor jullie nu een rustigere tijd aanbreekt van vooral genieten! BETERSCHAP!

@Sizzel, een ontsteking wat balen! ook BETERSCHAP!
    Is Nora nu ok? Was niet te geel toch?

@Debora, wat schattig; Finn met papa onder de douche.... smelt

@Ichtus, hoe is het nu met jou? Rustige nacht gehad?

@Babynieuws: ik ben toch ERRUG benieuwd naar Mrijn en Mom2be!

Hier dus nog geen babynieuws. Ben wel zo'n beetje elk uur mijn bed uit geweest om beetje te lopen of te drinken of naar toilet etc., omdat de krampen deze nacht niet zijn gestopt. Maar weeen zijn het ook nog niet geworden volgens mij.
    Al zijn ze wel pijnlijker. Maar er zit zoveel tijd tussen dat ik denk dat het stevig voorwerk is, meer nog niet.
    Tussendoor heb ik wel een beetje kunnen slapen en dat is wel fijn.
    Maar nu moest ik eruit.
    Zit lekker met kruikje en glas warm water boven.
    Ga nog wat laatste envelopjes schrijven

Liefs
    Amma

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ben je dr nog Amma?

Ik ben ook erg vroeg vanochtend, zojuist even bijgelezen...

De beeb was gisteren extreem druk, maar de hele nacht heb ik haar niet gevoeld, ook na wat porren net in bed komt er maar geen beweging in... dus ben nu maar opgestaan om te kijken of ze op deze manier iets wil gaan doen... jeetje, ik kan me nu snel zorgen maken zeg!

7. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Hee Wen,

En? Al beweging? Ik had dat de laatste tijd ook af en toe hoor, dat het zo rustig voelde. En net als ik dacht dat het echt niet goed was, melde de kleine zich weer.

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Nog geen nieuws van Mrijn, dus die zal wel een lekker Valentijnsavondje gehad hebben en nu liggen te slapen... die zal zo wel opduiken... ;)

Ja, de ananas was wel erg rijp hoor, dus het hart was helemaal niet zo taai en hard als normaal... dus netjes naar binnen gewerkt, moest wel om mezelf lachen... :D

Die wiebelbenen ken ik niet... wat voel je dan? En dan moet je staan ofzo?
    Hoop dat je toch nog lekker hebt kunnen slapen!

Oh en ik ben zo blij met SMS, hyves & e-mail... daardoor zijn de telefoontjes beperkt en kan ik zoals Amma zegt gewoon even wat terug sturen... maar krijg natuurlijk ook de standaard opmerkingen: lang kan het niet meer duren, er is er nog nooit eentje blijven zitten, de baby heeft het gewoon erg goed bij je, geniet er nog maar even van en zelfs: volgens mij wil jij helemaal niet bevallen he? je vindt het veel te gezellig zo samen met haar!... pfff tuurlijk geniet ik er van, tuurlijk is het gezellig, tuurlijk heeft ze het goed bij me... maar ik wil er van genieten om haar te zien en vast te houden, ik vind het nog gezelliger als ze er uit is en ook al heeft ze het goed bij me, weet je hoe goed ze het buiten de buik zal hebben?! Er is hier een super lieve papa die niet kan wachten al zijn liefde aan haar te geven... :) :) :) (klinkt ik gefrustreerd? uhm... moest ff :oops: )

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    dacht net heel ff... maar nog niet echt... ga nu hete thee drinken, misschien werkt dat... :(

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hoe gaat ie nu met jou?

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    jaaaaa... ze is wakker! pfeewww... lekker gevoel hoor!

12. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    het gaat goed, heb nu sinds half 6 elke 10 minuten iets wat op een wee lijkt.
    Behoorlijk pijnlijk, maar duurt nog geen minuut.

Dus...... lijkt erop dat het doorzet.
    Ga zo maar eens de warme douche test doen.

En als het zo blijft doorgaan straks maar even de Vlos bellen, want ik moet om 11.00u naar de Gyn, maar weet nu niet of dat zo'n zinvolle actie is?

Maak je maar niet te bezorgd Wen, je meisje gaat zich zo wel melden!
    En anders gewoon bellen naar de VK.

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oh wat fijn, om de 10 minuten is in ieder geval een ritme...
    tja, en of je dan naar de gyn moet vraag ik me ook af... zou dat dan alleen controle zijn of zou er ook gestript of iets worden?

ik vind het echt spannend voor je, hoop dat vandaag DE dag gaat worden... (wat kunnen we dat toch elke dag weer heerlijk gemotiveerd tegen elkaar zeggen he?! ;) )

14. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Ja ritme lijkt me ook goed!
    En het begon eerst met elke 15 min. dus de verschuiving naar 10 is ook goed.

Ja, zou heerlijk zijn als vandaag DE dag is! Laten we elkaar vooral lekker blijven motiveren :D

Moest lachen om wat je schrijft over de sms berichten!
    En zoooooo lief wat je schrijft over de papa.
    Dat zeg ik ook steeds tegen mijn kindje; hier buiten is het nog veel fijner en daar is ook nog een hele lieve papa die niet kan wachten om nog verliefder op je te worden!

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Inderdaad als de tijd er tussen korter wordt en het blijft in dat ritme terug komen lijkt me dat een super vooruitgang... ga je ook proberen er een LIVE verslag van te maken? :D

En och, is jouw vriend/man ook zoooo klaar met wachten en er zo enorm aan toe om de kleine te verwelkomen? Ik zie mijn vriend met de dag ongeduldiger worden en met de dag liever naar mij worden... hij vind dat ik het zo goed doe en is zo trots... smelt gewoon helemaal van hem :D

16. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Ja, mijn vriend is ook helemaal schattig! En soms heel zenuwachtig en verstrooid ervan, dan moet ik zo om hem lachen.

Ik weet niet of ik er echt een live verslag van ga maken, hoe leuk me dat ook lijkt.
    Maar ik denk dat er een punt komt waarop je beter de computer en de telefoon etc lekker uit kan doen en de buitenwereld de buitenwereld moet laten zijn en helemaal gaan voor de bevalling.
    Zodat lijf en hormonen lekker hun werk kunnen doen. Snappie?

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    haha dat verstrooide is mooi he? Ik zei gisteren al tegen hem... ben ik zwanger of ben jij het stiekem? ;)

Hoorde hem ook met een vriend aan de telefoon gisteren... zegt ie: ja, en dan ben ik op mijn werk en dan denk ik de hele dag alleen maar, zou ze al weeen hebben? Zal er al iets gebeuren?... vond ik zo schattig om te horen :D

Enne, ik snap je helemaal... heb hier ook al eens gezegd dat ik niet denk dat er een live verslag van mijn zijde zal komen. Ik denk ook dat ik dan even genoeg heb aan mezelf en mijn vriend...
    Je moet gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt Amma, tis jouw bevalling, jouw bijzondere moment... ;)

18. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Oh die mannen toch, echt leuk als je zoiets dan hoort he.
    Dat ie op z'n werk aan je zit te denken.

Nou, ik hoop voor jullie dat je niet meer lang hoeft te wachten!
    Oh die drukpunten massage kan ik echt aanraden, heb zelf eergister en gister die punten op voet gemasseerd...... kan toeval zijn natuurlijk, maar je kunt het altijd proberen.

Ik ga nu eens even onder de warme douche zitten,
    en kijken wat er gebeurt!

pffff, die krampen maken me behoorlijk misselijk!

Liefs en wie weet tot later,
    denk dat ik nog wel even kom spieken want ben zoooo benieuwd naar de anderen!

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Succes Amma... hoop dat je warme douche een en ander nog activeert...

En anders horen we het in ieder geval via je buddy...

Zet 'm op meid! :D

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ~~ ik vraag me af hoe het met Mom2be gaat ~~

Deel Deze Pagina