Hi Ichtus, ik voel me hetzelfde als jou... geen zin om dingen te doen, moe... beetje lusteloos en zelfs wat misselijk (zielig ben ik he? )... dus ik heb besloten helemaal nergens heen te gaan vandaag... gewoon een rustig dagje thuis! Conclusie: heb mijn sloffen aan gedaan voor warme voeten!
*inbraak* Hey februari-mama's Gefeliciteerd voor degenen, die hun kleintje hebben gekregen! En succes met de laatste loodjes voor de overigen Ik ben op zoek naar 'onze' september 2007 mama, Anouk1. Wij, de septembermama's, volgen haar belangstellend. Vandaag zou ze naar de gyn/vk - is er al wat meer nieuws van haar? Fijne dag gewenst! *uitbraak*
Suus: fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed is. ook met Tess, arm klein meiske... krampjes is niet leuk Amma: zet hem op meid! @sizzel: he he wat en valse start zeg! Hoop dat het snel beter gaat! Met haar en kleine Nora. @miran: gefeliciteerd met dochter Zoe (met puntjes) gefeliciteerd Marber en Balou! Zo even deze posten en dan lees ik weer verder...
haha ook al zo goed voorbereid dus... ik heb ook elastiekjes en labello en zelf een haarband (zo'n stoffen) om mijn haar uit het gezicht te houden...
Hi Darcy, Wat lief dat je even langs komt voor Anouk... vandaag hebben we nog niets van haar gehoord... maar ze zal straks wel weer ff langs komen neem ik aan... jij ook fijne dag!
Heb het met je te doen... Ik ga even "Wie is de mol?" van gisteren kijken... daarna komt ik wel weer even buurten hier... *vraagt zich nog steeds af wat Mom2be aan het doen is*
Mamanorah: beterschap @hutkoffer: had ik ook bij me! Maar niet alles gebruikt van m'n kleren enzo.. En de kleertjes van Finn waren allemaal te groot! maatje 50... Gelukkig kreeg ik zoveel kleertjes die ook kleiner vielen, dus kon ie dat aan! Als ik iemand vergeet: sorry sorry! Wij gaan zo Finn voeden en dan hup in de kinderwagen en lekker naar de stad! De eerste keer dat we echt eruit gaan! (ben alleen naar de wupermarkt en zh geweest en en stukje in de buurt gewandeld)
Ha, daar ben ik ook weer. Er is in het ziekenhuis wederom helemaal niets gebeurd... Het gaat gewoon veel te goed met mij (bloed, bloeddruk, urine) en Juul (ctg) en zolang laten ze de natuur haat gang gaan. Dus niet getoucheerd en niet gestript. Vind het ook geen probleem hoor, mijn medische molen komt overmorgen wel... Moet om 8u in het ziekenhuis zijn en dan ga ik eerst aan de ctg. Daarna wordt ik getoucheerd door de vlos van het ziekenhuis en afhankelijk van wat zij aantreft krijg ik of een vetertje om de bmm te laten rijpen of worden mijn vliezen gebroken. Over de snelheid van de bevalling is echt niets te zeggen. Ik heb meest gunstige geval ben ik zondag al weer thuis met Juul en als ik mijn zusje achterna ga, ben ik er donderdag pas weer... Ik laat het allemaal wel gebeuren en maak er gewoon het beste van, toch? Waarom klagen, zeuren en vechten etegen iets waar je toch geen invloed op hebt... Maar spannend is het wel hoor! Amma: ik hoop zo voor je dat het doorzet en dat je een mooie thuisbevalling hebt. Spannend! We hebben nog niets van Mom gehoord, zeker? Heeft zij een buddy?
Ik heb de topic gelezen over vluchtkoffer. Heb er best handigd tips uit. Alleen van de plantenspuit... haha die gaat hier echt niet mee hoor. Ben nu echt weg. Doei
De zon schijnt en ik word helemaal naar van alle pluisjes en haren.... Niks nog verder van Amma gehoord? Wel erg spannend... Mrijn: Goede instelling meid! Julia heeft het gewoon nog heel goed in je buik, heerlijk idee toch?
@ Miran.. gefeliciteerd met de geboorte van Zoƫ!! @ Amma.. spannend hoor meis! Hopelijk zet het gewoon door! @ Mrijn. voor jouw wordt het ook al spannend.. Hier nog steeds alles rustig. Een collegaatjes van mijn vriend heeft voorspelt dat ik vandaag zou bevallen.. haha.. En ik moest maar snel sate gaan eten (bij haar heeft dat geholpen) Verder heb ik onrustig geslapen en wat lichte krampjes gehad. Helaas heeft het niet doorgezet.. Nou een van de honden is heel irritant aan het piepen.. neeeej niet weer.. Ow de slijmbal komt weer bij mij zitten..
Ik heb een valentijn-baby!!! Anna Elena is gister avond geboren om 20.16u!! Elena is haar roepnaam. Ze weegt 3200 gram. Het is allemaal heel snel gegaan en super goed. Uitgebreid verhaal komt even volgende wk, even bijtanken hier. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel succes nog in tussentijd voor de wachtenden en anderen dien nog gaan bevallen. Het is pittig, maar je kunt het!