Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zit nu even op de bank uit te rusten. De conditie is ook niet meer wat het geweest is :D
    En traditiegetrouw bewaar ik het soppen van de badkamer tot vanavond. Heb ik vlak voor mijn andere bevallingen ook 's avonds gedaan. En wie weet helpt het :D
    @Wen Ik hoop dat het strippen voor jou ook zal helpen en de boel in gang gaat zetten.
    Zal blij zijn als het erop zit!

2. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    @ Meiske.. hoop dat het strippen geholpen heeft..

Hier nog steeds rustig en heb er zo geen zin meer in.. Wil alleen nog maar in bed liggen en niets doen. Wachten tot mijn vriend weer thuis komt.. blegh..

Ook zijn de honden vervelend vandaag! Blegh.. Stomme piepbeesten.. Ga zo maar boodschappen doen en dan lekker niets. Heb er echt geen zin in..

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    haha mooie traditie... zit allemaal tussen je oren natuurlijk, maar hoop dat het helpt... en anders is een schone badkamer morgen nooit weg!

Ik ga even op bed liggen... klein slaapje kan ik wel gebruiken...

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welterusten wen!

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Anouk1 en Meiske74..spannend hoor..ik denk aan jullie...

6. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    hallo weer even een update,
    tnx voor jullie meeleven!

rond een uur of 13.00u werden de serieuze weeen weer wat rustiger :(
    Niet minder pijnlijk, wel minder frequent.
    Voelde me toen opeens een enorme muts,
    alsof ik me de weeen van de hele ochtend maar verbeeld had en loos alarm heb geslagen.
    Naja, niks aan te doen, moet me er maar bij neerleggen en zien hoe het verder gaat.
    Alleen heb ik dus nu geen ctg en echo gehad vandaag.....

Ik hoop dat de avond de rust brengt om het alsnog echt door te laten zetten,
    en nu puf ik me een beetje door de dag heen met hier en daar een venijnige wee.
    Ga denk ik een grote pan groentensoep maken voor het weekend,
    beetje afleiding.

7. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    @Amma..balen meis...

Hele dikke knuffel voor jouw...
    En ga maar lekker een grote pan soep maken..
    Heb ik ook wel zin in..:D

8. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @MOM2BE, Gefeliciteerd met jullie Valentijns meisje! Mooie naam!
    Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal

@Anoek, wow zomaar 3 centimeter, dat is al wat. Laat die weeen maar komen, die doen de rest!

@Meiske, hoop dat het strippen van vandaag effect heeft!

@Mrijn, goeie instelling! Het gaat toch zoals het gaat inderdaad.
    En spannend he, als je gewoon geen idee hebt hoe het gaat lopen maar wel dat zeer binnenkort je kindje gaat komen, hoe dan ook!

@Wen en Ichtus, voetjes lekker warm houden inderdaad, ik zit hier ook met dikke sokken ;)

Oh nog een leuke actie van mijn vriend,
    zit ik net een beetje sip te kijken vanwege minder weeen, kijkt ie me vrolijk aan en zeg zogenaamd zeer hoopvolt: SEX?
    Ik kwam echt niet meer bij zeg. Is hem wel weer gelukt om me aan het lachen te krijgen.

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hey meiden

Zo nou hier begint het leventje weer aardig op gang te komen de kraamhulp was vandaag voor het laatst lijkt me nu echt raar dat ze niet meer komt hoor word al beetje onzeker bij de gedacht.

Hoe gaat het hier met iedereen, zijn er nog rommelende dames?

Heb niet bijgelezen kan iemand me een update geven?

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Zo..heb even mij bevallingsverhaal geplaatst in het topic.De bevalling..

11. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Hee Vivian,

Ik ben serieus aan het rommelen.
    Vanochtend kwamen de weeen zelfs zo vaak en lang dat de VK besloot dat ik niet naar de geplande afspraak van de Gyn hoefde.
    Helaas is het later weer wat afgezwakt en heb ik nu nog maar om de 15 min. een wee ofzo.
    Maar goed, in ieder geval is er een begin gemaakt! Daar ben ik al heel blij mee.

@Mom2be heeft een valentijns dochter

@Miran ook een valantijnsbaby

@Anoek heeft 3 cm ontsluiting maar nog geen weeen

@Meiske is weer gestript

@Ichtus en Wen zijn heel moe en lamlendig met sloffen aan ;)

@Mrijn was bij de Gyn, en alles helemaal goed. Juul zit lekker daarbinnen.
    En zondag word ze ingeleid, als er niet eerder iets gebeurd.

@Je mede nieuwe mama's zijn lekker aan de wandel en de tuttel, klinkt heel gezellig en fijn (ik wil ook!). Alleen sizzel heeft pech, ze heeft een infectie.

Zooooooooooooooooo, dit waren geloof ik de highlights van vandaag.
    Maar in mijn toestand zal ik vast iemand of iets vergeten zijn......
    Niet persoonlijk nemen dan meisjes!

Spannend hoor, straks voor het eerst zonder kraamhulp! Maar dat komt vast helemaal goed met jullie!

Liefs
    Amma

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hee daar,

Ben al ff niet geweest, voor alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd.

Hier gaat alles goed, probeer van de week ff een uitgebreid verslag te schrijven e.d.

Bleek niet tegen het hechtdraad te kunnen waardoor ik 2 dagen bijna niets kon en in totaal 4 dagen op bed heb gelegen. Das ff wat minder, maar verder gaat het hier uitstekend. (vandaar dat ik ff niet geweest ben, maar hoop het te verbeteren)

Ilse komt ongeveer 1 keer per nacht en de rest van de nacht slaapt ze gewoon, verder ook alles goed. Kan me niet meer voorstellen hoe het zonder haar is. :) Ben helemaal verliefd op haar.

Meiden die nog moeten succes

groetjes debie

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Amma als eerste thanks voor je update jeetje spannend meid hoop dat het nu snel voor je doorzet jullie klein wonder mag snel komen he. Meid jou tijd komt nu snel ik hou mijn telefoon in aanslag :)

@miran en mom2be beiden gefeliciteerd met jullie kleine
    @anoek ook spannend hopelijk komen de weeen snel en mogen jullie ook jullie kleine in je armen sluiten
    @mrijn meid heel veel sucses ik zal aan je denken zondag
    @lekker aan de wandel ik mag morgen ook met mijn ventje naar buiten kan niet wachten tot het zover is.

Nou meiden mijn kereltje is erg onrustig dus ga maar eens kijken misschien tot vanavond als ik nog energie heb dan

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    wauw spannend...het begin is er...voor je het weet kan het heel snel, probeer er lekker relaxen ;)

liefs miranda

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Mooi verhaal MissN...

16. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik heb me maar weer op laten halen dor mijn ouders, dan hoef ik tenminste niet te koken en op Norah te letten. :D

@Mom(2bofnie): gefeliciteerd met jullie valentijnsmeisje Elena!

@Joma, jij bent al weer lekker actief geweest. :D Zo gaan die kilo's er wel af!

@Dwazie, oh dat lijkt me best weer moeilijk de eerste keer zolang zonder je meisje. Verwacht niet te veel van jezelf joh, Elise is pas 2 weken oud. Tuurlijk ben je nog moe!

@Mrijn, je zult nu in ieder geval wel snel je meisje vasthouden. Succes alvast voor komend weekend.

@Anoek, al 3 cm! Goed hoor. En wat een lekker vooruitzicht om een hele nacht goed te kunnen slapen.

@Kikkert, gefeliciteerd! Leuk vooruitzicht, een nieuwe opleiding.

@Meiske, hopelijk begint het nu ook snel bij jou.

@Amma, ach meid, dan denk je dat het echt bezig is en dan zakt het weer af. Misschien is het ideetje van je man toch niet zo gek. :D

@Vivian, niet onzeker zijn hoor, je zult zien dat het helemaal vanzelf gaat!

@Debie, oei dat is wel een heel heftige reactie op het hechtdraad. Fijn dat het nu beter met je gaat.

Even posten, want ik zie het allemaal niet zo scherp meer. :(

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Amma, ik hoop zo voor je dat het doorzet, en je vriend, haha, die van mij ruikt zijn kansen ook. Nou laat maar hoor...
    Zat net op de bank met krampen, begint hij ook nog eens hard te lachen, dus ik ook meteen in een deuk (om niks want hij lacht me gewoon uit)
    Succes, laat maar komen

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    die nacht slaap, ik weet niet of ik het ga redden, buikpijn wordt steeds meer....................
    Heb lekker het bad aanstaan, dus even een momentje voor mezelf.

Ik ga zo nog even terug lezen en het bevallingsverhaal bekijken (wil ik dit nu lezen? ;) )

Liefs Anoek

19. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    :D
    Voor dat ik krampen en weeen had begon ik net te overwegen om dan maar eens sex te hebben om de boel op gang te brengen,
    maar nu doet mijn onderbuik zo'n pijn en voelt mijn bekken zo gammel dat ik er echt helemaal niet aan moet denken!

Fijn dat je naar je ouders kunt, zodat je zelf een beetje kunt relaxen. En Norah vind het vast gezellig bij Opa en Oma.

20. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0

Haha Anoek, wij hebben hier ook lol om niks.
    Mijn vriend moet ook steeds erg om me lachen.
    Vooral omdat ik opeens sinds vandaag echt enorm waggel, met die omlaag gezakte buik. Hij vind me er nogal hillarisch uitzien geloof ik.
    Ach ja, wij hebben het in ieder geval heel gezellig hier.

Ik hoop voor je dat jouw buikpijn ook weeen gaan worden!

Deel Deze Pagina