Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Chinese conceptiekalender

Supermummy: Jongen
    MissyN: Meisje
    Baby4me: Meisje
    Sizzel: Meisje
    Joma: Meisje
    MamaNorah: Meisje

Lin1984: Jongen
    Dotje1986: Meisje
    Wen26: Meisje
    Twins: Jongen
    Mrijn: Meisje
    Amsy: Meisje
    Sjaantje: Meisje

Boney: Jongen
    Marja82: Meisje
    Mama33: Meisje

Vivian: Meisje
    Debie: Meisje
    Zico: Meisje
    Esmay: Meisje
    Ichtus: Meisje
    Lis: Jongen
    Amma: Meisje
    Fempje: Jongen
    Kikkert: Jongen
    Bigdream: Meisje
    Debora21: Meisje

Irisje: Meisje
    AngelinaZ: Meisje
    Lianda: Meisje
    Jollie: Meisje
    Thirza02: Jongen

Het was ff zoeken, maar gevonden. Pag. 319! Moeten er nog mensen bij?

2. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Chinese conceptiekalender

Supermummy: Jongen
    MissyN: Meisje
    Baby4me: Meisje
    Sizzel: Meisje
    Joma: Meisje
    MamaNorah: Meisje

Lin1984: Jongen
    Dotje1986: Meisje
    Wen26: Meisje
    Twins: Jongen
    Mrijn: Meisje
    Amsy: Meisje
    Sjaantje: Meisje

Boney: Jongen
    Marja82: Meisje
    Mama33: Meisje

Vivian: Meisje
    Debie: Meisje
    Esmay: Meisje
    Ichtus: Meisje
    Lis: Jongen
    Amma: Meisje
    Fempje: Jongen
    Kikkert: Jongen
    Bigdream: Meisje
    Debora21: Meisje

Irisje: Meisje
    AngelinaZ: Meisje
    Lianda: Meisje
    Jollie: Meisje
    Thirza02: Jongen
    Tamaraatje: Meisje

:idea: Tamaraatje.. je staat ook op de lijst..

En heb Zico eraf gehaald.. Vind het niet zo netjes staan!

3. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    lieve dees,

wat zul jij geschrokken zijn meid.
    en dan die rot onzekerheid tot maandag.
    het mag dan wel een troost zijn dat met andere beebje alles goed gaat is maar het is en blijven toch beiden jullie wondertjes.
    meid ik hoop echt dat jij 1 van de 10 bent echt waar!
    ook ik ga mijn duimen draaien meid en zo gigantisch hopen.
    mijn moeder zegt altijd een mens mag nooit hopen maar op momenten als voor dit doe ik dat toch!
    een dikke knuffel van mij!

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    lieve Dees

meid wat verschrikkelijk om dit te horen... en dan zo in onzekerheid te moeten zitten.. verschrikkelijk..
    Ik duim heel hard met je mee dat alles goed is met je beebje(s).. Ik zal hier het hele weekend een kaarsje voor je branden..
    Ik denk aan je..
    Wanneer je even je hart wil luchten weet je dat wij er hier voor je zijn.. Ik heb heel veel aan iedereen hier gehad toen het bij mij allemaal niet lekker ging.. één ding is zeker.. dit is echt een supergroep aan mama's hoor!

Dikke kus Sizzel

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    [quote="dotje1986
    En heb Zico eraf gehaald.. Vind het niet zo netjes staan![/quote]

Sorry niet aan gedacht.
    Thanks

6. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Nee ik ook niet. Maar zag het toevallig staan..

@ Sizzel.. De dames die op de lijst staan, maar de we nooit zien, wat ga je daarmee doen?

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Jullie zijn allemaal lief :thumup:

Ik heb net een positief verhaal gevonden. Misschien komt het nog goed.......

Bij 11 weken zwangerschap hebben ze bij mijn kindje een vergrote blaas ontdekt. Deze mocht 2 a 3 mm zijn toen en was 7 mm groot. Omdat dit soms uit zichzelf weg trekt is er een week later weer een echo gemaakt. De blaas was toen al bijna 14 mm groot. Dat zag er dus niet goed uit. Ik heb toen een vlokkentest gehad. Omdat dit een symptoon kan zijn van trisomie 13 of 18 (hierbij is het kindje niet levensvatbaar). Na 2 heel spannende weken was de uitslag gelukkig goed. Bij de echo toen bleek de blaas zich geleegd te hebben, maar was het rechternierbekken vergtoot. Ook de blaaswand was te dik. Ik heb diverse structurele echo's gehad en ben onder behandeling bij de gyn gebleven. Na de bevalling heeft ons kereltje preventief antibiotica gekregen omdat het rechternierbekken bij de echo op 38 weken nog altijd te groot was. Ik was superblij dat hij bijna 1 dag na de bevalling eindelijk wat plaste. We mochten toen ook naar huis (lagen in het ziekenhuis). Bij 2 weken leeftijd is er een echo genomen en wat bleek de niertjes hadden zichzelf herstelt. Er was niets meer te zien van een vergroting van de nierbekkens en de verdikking van de blaas. De kinderarts vertelde mij dat dit veel voorkwam bij jongentjes.

8. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    hey Dees meid,

hoop voor jou ook op zo'n wondertje! Zo'n verhaal helpt je wel om niet helemaal af te zakken in negatief denken hé! Wij denken allemaal positief met jou mee!

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zo'n verhaal helpt zeker. In gedachten was het kindje er al bijna niet meer. Maar misschien komt het toch nog wel goed.....

10. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Hoop het zo voor jou!

11. leonie 1980

leonie 1980 Actief lid

7 jan 2007
    118
    0
    0
    standdaarbuiten
    lieve Dees,

wat een verschrikkelijke onzekerheid, zal voor je duimen dat alles goed komt.

liefs leonie

12. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Lieve Dees, wat fijn dat je een positief verhaal hebt gevonden!
    Zo zie je maar. Door angst gaan we vaak meteen van het allerergste scenario uit! Maar er is vanalles mogelijk en daarbij: wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    En jij verdient het zo enorm dat je deze kindjes in februari in je armen mag houden dat we allemaal voor je duimen dat het helemaal goed komt met dit kleintje en zijn broertje of zusje.

Moed en hoop houden hoor!

Liefs
    Amma

13. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Lieve Dees, wat een naar en onzeker bericht... Maar, we gaan er gewoon met z'n allen vanuit dat jouw spruitje bij de goede 10% hoort hoor!

14. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Mrijn, even nog terugkomen op kadootjes........ik ben ook een lastige tante. Heb nogal speciefieke wensen....hihi. Gelukkig weten mijn familie en vriendinnen dat wel dus daar verwacht ik geen gekke dingen.

Je schrijft dat je geen switsal gaat gebruiken, wat wel? Ben neiuwsgierig, ben zelf ook niet van de switsal.

Liefs
    Amma

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @dees hier ook een dikke knufff en duim dat alles goed komt met je ukkie.s !en als we met zijn allen hard duimen voor maandag moet het goed komen!was ff berichtje tussendoor ik ga weer verder werken!

16. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Lieve Dees,

Ik moest echt even slikken toen ik je verhaal las. Wat moet dit verschrikkelijk voor jullie zijn. Vooral omdat je nu weer in die onzekerheid leeft, terwijl je net een beetje kon genieten. Probeer positief te blijven! Heel makkelijk gezegd natuurlijk van mijn kant, maar een stuk moeilijker voor jullie. Ik denk aan jullie.

Kus Krista

17. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Dees, wat fijn dat je een positief verhaal gevonden hebt! Het kan gewoon goedkomen. Houd je daar aan vast, meid.

@Amma, hier ook geen zwistal. Dat zorgde bij mijn dochter voor een erg droge huid. Nu gebruik ik steeds producten van Zarqa voor in bad en docuhe. Kun je o.a. bij de reformwinkel halen.

Ik kom net terug uit de stad. Ik ben toch voor de Angelsound gegaan. hahaha. Ik bedacht me dat ik hem na de tijd zo op marktplaats kan verkopen. Als je ziet wat mensen er voor bieden! Daarna had ik eigenlijk naar de Albert Heijn gemoeten maar ik was helemaal licht in m'n hoofd en super moe. Dus nu wordt het uit de vriezer eten vanavond.

18. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ik ben nog steeds in dubio.. Wil 'm wel graag hebben, maar ben bang dat ik dan niet meer zonder kan.. Maar zoals je zegt, kan je 'm wel weer via marktplaats verkopen voor een paar centen.. aaaaaargh.. Ik weet het niet hoor..

Gelukkig bijna weekend voor mij!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @mammanorah leuk toch maar een angelsound gekocht!ik zit er nog over te tobben lijkt me erg leuk om het hartje telkens te horen ,maar zou wel angstig zijn denk als ik het niet kan horen Meiden die angelsoud hebben kunnen jullie het hartje makkelijk vinden?en waar precies welke hoogte? ben wel benieuwd!

20. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Nou het duurde hier 2 minuten voorat ik het hartje gevonden had! 8) Net boven het schaambot aan de linkerkant. Wel leuk hoor om het zo te horen en een hele geruststelling. Maar ik zou wel een beetje in paniek zijn geweest als ik het nu niet had gevonden. :(

Deel Deze Pagina