Amma..om heel eerlijk te zijn was ik veel alweer vergeten... Maar nu ik er zo weer aan terug denk..doet het me veel en springen de tranen me weer in de ogen... Ik heb erg veel nare dingen meegemaakt..(loverboys) En nu kan ik eindelijk zeggen dat ik dolgelukkig ben...en dat gevoel niet eerder heb gekend...
Nou lieve MissN, geniet maar van je geluk! je hebt het vast enorm verdiend! En kan me voorstellen dat als je zo je bevalling terughaalt dat t best emotioneel is.
*inbraak* Hoi Anoek, Wat spannend zeg meid. Hoop dat het snel gaat doorzetten. Heel veel succes. Veel liefs, Patries (september mama) *uitbraak*
Hallo! Vandaag lekker de stad in gegaan en een belachelijk dure deken/boxkleed gekocht bij LIEF! We hadden nog wat geld gekregen voor de kleine... En zoveel duurs heb ik niet gekocht voor hem, dus vond dat ie het wel verdiende! Hoe is het hier? nog mensen bevallen? of bezig?
Je hebt helemaal gelijk... af en toe moet je jezelf & Finn gewoon enorm verwennen met iets duurs! Uhm... had je al gelezen dat Mom2beofnie bevallen is van een dochter? 2de valentijnsbeeb... En Anoek heeft 3 cm ontsluiting cadeau gekregen, daar is ze achter gekomen bij controle gyn vanmorgen, maar ze heeft nog niet echt weeen... Verder heeft Amma weeen, maar deze zijn iets afgenomen vanmiddag, nu om 15 minuten geloof ik...
@ Striae: Ik had gister nog trots willen schrijven dat ook ik striemloos ben gebleven, maar helaas. Kom er vandaag achter dat ik ze op mijn onderbuik heb, net dat gedeelte dat je niet kan zien.... maar wel in de spiegel. Een stuk of 5 . Zowel mijn Lief als de VK had ze ook niet eerder gezien... dus ik heb ze pas. (Ben ik toch jonger dan ik dacht ) @ Indalingsweeen/oefenweeen: Ja, ik heb het gerommel goed gevoeld. De kleine is nu niet alleen volledig ingedaald, maar ligt zelfs vast in het bekken. Nu wachten op het 'all systems go" signaal . @ mom2b: GEFELICITEERD MET DE VALENTIJNSBABY!!!!
@Mom2be: gfeliciteerd met je dochter! Elena! (mooie naam!) @amma: nog steeds aan het rommelen, dus! Wel fijn dat jullie lol hebben! @missn: ik ga zo je verhaal lezen! Kan me voorstelen dat je e nu zo gelukkig voelt... Fijn meis! @anouk: jij ook goed bezig lees ik! succes alvast! ben ik nu wat vergeten?
Hoi dames, Amma: Das wel een beetje teleurstellend dat de weeen wat minder worden, maar ik ben er van overtuigd dat je vannacht verder gaat! Debora: Boxkleed van Lief, dat lijkt mij ook wel wat! Ben ook al helemaal gek op de kleertjes van LIEF... Hier begint het ook wat te rommelen, hoop nog steeds van harte dat ons meisje dit weekend geboren gaat worden! Kan nog niet echt aan een ziekenhuisbevalling wennen
Hallo dames.. is er nog paniek in de tent hier? haha hier is alles goed.. Ben dus idd op 12-2 bevallen van angela en heb dik 11 uur achter elkaar weeen gehad gelijk al nadat de vliezen waren gebroken. Ik zou wachten met de VK bellen maar Danny had haar gebeld en ze was hier dus om 4 uur 's nachts en ben om 05.30 uur naar het ziekenhuis gegaan, omdat ik had gevraagd om pijnstilling.. en ben nog flink uitgescheurd. nou het verhaal zal ik nog even helemaal een keer gedailleerd vertellen, maar ik moet zo nog eten en wilde toch even gauw hier vertellen dat ik er weer ben . Is er hier nog nieuws? Trouwens Ichtus.. je hebt wel verloren he..
Goed zo Krista, lekker doorrommelen! Kunnen we alsnog samen bevallen Bemoedigend dat je ervan overtuigd bent dat ik vannacht verder ga. Daar ga ik zelf namelijk ook vanuit! Vooral omdat het niet helemaal gestopt is en wel door blijft gaan. @Even over die Slijmprop, ik las hier dat de Gyn van Dees zei dat een slijmprop niet bestaat. Vroeg me toen al af waarom het dan wel in veel boeken genoemd wordt en ook op het papier van mijn VK...? Maar nu verlies ik sinds gister (en vooral het laatste uur) vanalles en nogwat aan slijm in bijzondere kleuren En net trof ik in mijn maandverband weer een en ander aan wat ik toch echt alleen maar kan zien als stukjes slijmprop, want anders weet ik ook niet wat t is zo, dat even voor de smakelijke bevaldetails
Hi Diaantje, leuk dat je zo snel alweer kunt melden dat je er bent... Nogmaals gefeliciteerd he! Hoe gaat het met je?
Ja t gaat wel allemaal hoor.. kan alleen bijna niet zitten, maar ik wilde toch even weten hoe het hier allemaal vergaat natuurlijk...
Gisteren zijn Miran en Mom2beofnie bevallen... die hebben dus een heuse Valentijnsbeeb! Verder wordt Mrijn zondag ingeleid als het daarvoor niet spontaan begint... ze is dan 42 weken... Amma is vandaag aan de rommel... zal vast snel gaan nu (Amma, hoop het voor je! )