Spannend Meiske! Nog niks van Amma gehoord meiden? @Wen26: Mijn maag produceert geluiden die ik echt nog nooit eerder heb gehoord. Ik schaam me soms echt dood
Oeh, Mrijn en Meiske, succes meiden! Ik ben 2 dagen niet geweest, heb het zo druk gehad, sorry . Ik ben er normaal niet voor om dit te vragen maar kan iemand me even updaten? Laatste wat ik had gezien was dat Mom2be mama was geworden, van harte! Verder nog iemand bevallen vanaf valentijnsdag?
Heeej goede morgen nog net Meiske, Anouk en Mrijn (toch nog lekker zelf begonnen) Heel veel succes vandaag... ZET M OP! @Dees.. Fijn dat je er weer bent.. begon me al zorgen te maken.. Drukte is een goed excuus...hihihi Update.. euh.. amma is flink aan de beval volgens mij.. Miran is ook bevallen op valentijnsdag.. daarna volgens mij niemand meer. Mrijn heeft gebroken vliezen en ligt in zh. vanmorgen weeen om de 5 min was nog goed te doen. Meiske is getoucheerd heeft 2 cm ontsl. en moet volgens vk binnen 12u bevallen. Anouk is ook aan t bevallen. Wordt dus een druk bevallingsweekend..hihhi toch mooi weer.. kunnen de schapen hun krachten goed uitoefenen..hhaha Amsy is dus ook in de weeen las ik net? Hier Vannacht weer flink aan de wee geweest.. deed gewoon echt pijn. van half 3 tot half 5. om de 10 minuten.. daarna om de 12 min en om de 14 dus het zakte af. ben in slaap gevallen.. Heb nog steeds wel krampen en af en toe flinke harde buiken, maar tzet wederom niet echt door.. ben er gelukkig niet naar van dus ga vandaag lekker van het mooie weer genieten.. wat was wegwerken.. bedden nog even verschonen en keuken ff opruimen.. verder vind ik het wel goed geweest...wil ook nog wel ramen lappen en beneden dweilen, maar zie me dat niet echt doen..hahaha... Heb ook wel het idee dat zolang de kids hier ronddwarrelen dat het sowiezo niet doorzet en wil ze ook niet bij elke oefening op laten halen dus ik ga maar voor vanavond weer.. @Wen. Lijkt mij ook bijzonder om gebroken vliezen te hebben.. dan weet je tenminste zeker dat er wat staat te gebeuren en zou voor mij ook weer een nieuwe ervaring zijn.. euh.. verder? ben t alweer vergeten
Nou hier gaat het ook erg lekker. Wil ik met m'n autootje boodschappen gaan doen, start ie niet. Lege accu door de kou. Route mobiel gebeld, en die zijn onderhand al twee keer geweest want de accu was echt helemaal leeg. Toen ik weer weg wilde rijden en de lichten aandeed sloeg hij weer af. Nu staat Nico buiten bij de auto te wachten (of als hij slim is zit hij in de auto) tot de accu door het stationair draaien weer wat bijgeladen is. En daarna ga ik echt geen boodschappen meer doen, want ben er alweer veels te moe voor. Ik rijd wel naar mijn ouders, dan kan mijn vader de accu wel weer goed opladen. Bah en ik ruik nog steeds die vieze uitlaatgassen van de auto van "pechhenkie" @Amsy, oefening baart kunst zeggen ze toch? @Meiske, fijn dat he begonnen is, ik wens je een voorspoedige bevalling. @Wen, ik heb er juist een tijd geleden heele rg last van gehad, maar nu drukt babymeisje alle darmen helemaal plat. Geen ruimte meer voor gas en luchtbellen. @Dees, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen! Logisch dat iedereen het soms gewoon te druk heeft om hier te komen. Mrijn en Meiske had je dus al gelezen. Anoek is ook bezig, en Amma als het goed is ook!
Lijkt me zoooo irritant om steeds van die valse starts te hebben. Ik las dat het bij 2e en volgende bevallingen vaak voorkomt. Ik heb het idee dat dat mij ook nog te wachten staat. Waar gaan je kids naar toe als het begint? Succes met de (hopelijk voorlopig laatste) schoonmaakklussen!
Oh vreselijk als de auto niet wil zeg.. gooit jehele schema door de war.. Manlief belde al.. hij had geen zin meer in werken dus vroeg of ie al naar huis moest komen.. Helaas..haha Oh ja.. hij had gisteren op t werk Doner Kebab met veeeeel knoflooksaus gegeten.. toen ie vannacht omdraaide in mijn richting.. OEEEEHHHH wat stinken.. later toen ik beneden was geweest en weer naar bed ging liep ik gewoon rechtstreeks de shoarmatent binnen zeg ipv mijn slaapkamer.. wat een ranzigheid..BLEGH.. Nu maar de ramen flink open gezet.. . De vk zou maar moeten komen. die zou zo van haar graatje zijn gegaan door de stank..
goedemiddag !nog geen nieuw nieuws na vannacht zo te zien spannend mischien bevallen er wel 4 vandaag of meer
ja klopt.. zei mijn vk ook al dat het bij de meerdere bevallingen zeg maar steeds meer voorwerk aan te pas komt.. NOU FIJN DAN! De kids gaan naar mijn schoonouders.. die wonen een paar straten verderop dus die kunnen het snelst hier zijn...
Miran, ook van harte met de kleine! Amma, spannend zeg, zet um op! Anouk ook al, whoeiiii, succes! Er komen weer baby's aan, jippie. We want baby's! Jee MamaNorah, balen van die accu zeg! Je hebt van die thuisdingen om hem op te laden. Misschien eens zo'n ding halen ofzo? Dat scheelt weer bellen en wachten. Ichtus, die kleine van jullie moet nou maar eens komen zeg! Ik zou ook helemaal frustie worden van dat voorwerk zonder resultaat. Helemaal als links en rechts om je heen de baby's je om de oren vliegen. Ik heb de afgelopen dagen visite gehad en we zijn de Prenatal leeg wezen kopen . Ik had nog Irischeques liggen en heb die goed besteed . Verder ben ik doodmoe en heb het gevoel dat ik wat ziekjes begin te worden. Luuk heeft vanaf gisteren krampjes, zoooo zielig. Ik zit al druk aan de borstvoedingsthee. Mama moet maar geen stoofschotel met uien meer eten, t arme manneke.
Geen babynieuws zo te zien ! Vind het wel heel leuk om jullie bevallingen en voorwerk te lezen! Vind het zo vreemd dat ik helemaal niet weet hoe het is om weeen te hebben en hoe het allemaal voelt als het echt begint... Is niet erg hoor, maar je bereid je er 9 maanden op voor en dan gebeurt het niet! hahaha
@dees: hoop niet dat je ziek wordt! Maar is wel logisch, want die slapeloze nachten vergen veel van je lijf! tenminste dat merk ik zelf ook!
Ben het helemaal met je eens.. dat ie maar s moet komen dan he.. Moet wel zeggen dat ik nu niet zo frustie ben als van de week hoor..dat scheelt een hoop, maar toen stond het ook meteen helemaal stil. nu rommelt het nog steeds wel wat dus dat geeft weer hoop Erg he die krampjes.. zooo zielig.. Jurian had er ook veeeel last van en huilde errug veel.. Lisa gelukkig niet Prenatal.. oh die shop vermijd ik bewust.. kan er nooit uitlopen met lege handen en volle portemonee.. tis altijd anders om.. maar met irischeques is het wel leuk shoppen ja... Wat bij Jurian goed hielp (helpt niet bij alle kids) bij krampjes trouwens was venkelthee.. dat kun je in een flesje met bijv 30 cc water doen. hoeft geen melk bij, maar je kunt het ook bij de melk in doen. bij bv wordt het alleen wat lastiger.. Een paar slokjes en jurian werd er meteen rustig van... ik kocht het altijd bij de schlecker in poedervorm.. en idd de uien laten staan zal hij ook wel waarderen ja...hahahaha
Wel veel babynieuws op komst dit weekend... Lijkt me ook erg raar om geen weeen te ervaren.. maar euh...je weet hoe je een dikke buik kweekt dus je kunt altijd nog een keer proberen..