Als ik het maar niet ben Ik sla vandaag even over Me broer is vandaag jarig en ik vind dat echt niks 2 verjaardagen op 1 dag
In de borstvoedingsthee zit o.a. ook venkel. Die krijgt hij via mij binnen. Ik had gewoon die uien niet moeten nemen. Maar hier zeggen ze dat je alles mag eten wat je tijdens de zwangerschap ook op hebt. In het geval van uien ligt het misschien anders.
Ik word trouwens van Prenatal zoooo hebberig . Hij heeft gisteren o.a. een Esprit setje gekregen en leuke schoentjes. Ik geef niks om merken maar dit was zooo leuk. Er staan trouwens nieuwe foto's in mijn album. Luuk aan het douchen met papa
weinig... rustig aan het poetsen... zo even naar de winkel... en daar wil ik het bij laten vandaag... jij toch weer vals alarm vannacht lees ik... moest wel lachen om die knoflook lucht...
@angelina: nee 2 verjaardagen op 1 dag lijkt me ook niks... @wen: nou hoop dat je rustig dagje verstoort word... met een bevalling! hihi @dees: ik had laatst prei op en dat vond Finn ook niet zo leuk... Ik had dat dus gister dat ik ineens hebberig werd! Maar er zijn ook zoveel leuke spulletjes! Ik moest van de kraamhulp rooibosthee drinken... Ik heb ook een badfoto van Finn in m'n album gezet!
vindt toch wel een heerlijk gezicht als ze zo ontspannen in het badje liggen, vindt het heel rustgevend voor mezelf ook!
@dees.. Oh meid wat prachtige foto's zeg.. plaatje.. IK BEN JALOERS..hihi @Wen.. Nou knoflook vind ik heerlijk, maar dit was echt het toppunt hoor.. jaks...en euh.. lekker genietn van je rustige dagje.. @Angelinaz.. nee 2 verjaardagen das niet handig.. mijn vader is maandag jarig dus die dag sla ik ook maar over... @Joma.. THNX
Wat dacht je er van als je nou eens VOOR maandag gaat bevallen jij Ons iedere keer maar weer in de spanning brengen
Dank jullie voor de complimentjes. Ik ben er nog steeds voor dat jullie gewoon allemaal in 1x bevallen. Wat vinden jullie van zondag? Ahhh Debora, wat lieffff. Wat heb jij trouwens je badje vol. Ik heb er maar de helft in ofzo anders is het zo'n gedoe het water er weer uit te krijgen.
Hoi dames, Wat een zonneschijn, heerlijk! Ik heb net even met mijn mannetje een wandeling gemaakt naar het dorp, hopen dat het wat op gang brengt. Meteen 3 vietnamese loempia's naar binnen gewerkt ! Wat hebben jullie allemaal mooie foto's in jullie album staan, ik smelt er helemaal bij weg...
Oh daar ben ik helemaal voor Dees Maar goed, ik ben er even vandoor. Even wat boodschapjes over de grens (belgie) halen En als ik terug kom wil ik "baby(buddy)nieuws" zien hoor! Fijne middag meiden! Liefs Angel
@Deborah,Ik heb het badje ook niet helemaal vol ik doe er 2 emmers water in en dan kan Gwen nog ruim onderwater met der lijfje