Hehehe ik heb gisteren ook al een ananas ingeslagen Baat het niet dan schaadt het niet Vanavond laat er maar eens aan gaan beginnen dan Nu ben ik echt weg, tot laters!
ja meiden goed plan allemaal morgen bevallen! dan kunnen jullie volgende week allemaal bij de mamma,s meekletsen
oh lekker vietnamese loepia,s en ja mischien helpt het met het op gang komen bij kikkert begon het na de vietnamese loempia,s
Dees, ik doe mee morgen hoor! En loempia's... mjammie... eens kijken of er in het dorp zo een kraam staat
HIER STAAT GEEN KRAAM VAN VIETNAMESE LOEMPIA,s in ons dorp. ............ maar wel de visboer mmmmmm ik ga straks kibbeling halen....
Ik ben zo benieuwd hoe het met Mrijn gaat... heb nog geen sms'je/update gehad van haar... hoop dat ze al flink in de persweeen zit, of misschien zelfs al bevallen is?!
Hier in het dorp is helemaal geen kraam en geen visboer Ja, wie weet ligt Juul al op mama's buik te pronken.
Ik ben moed aan het verzamelen om te gaan douchen en naar het dorp te gaan haha... herken mezelf niet meer!
Oooooh, beschuit met muisjes! Ik ben sinds gister op dieet. Ben echt te dik, baal er van. Dus gezond eten, niet snoepen en wat meer bewegen. Ik pas nog geen een spijkerbroek en loop nog in mijn zwangerschapsbroeken, niks aan. Ik woog altijd rond de 60 kilo en nu 70