Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja, dat is ook heel maf. Ik was net aan het wandelen met vriend, hond en Lune en herinnerde me ineens dat ik daar ook liep toen ik zwanger was. Ben toen nog niet eens tot de helft gekomen als wat we nu gelopen hebben. Ik kwam de deur ook bijna niet meer uit terwijl ik al met 34 weken bevallen ben.
    Succes met moed verzamelen ;)

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Leuk he, en dan loop je daar ineens heel trots achter je kinderwagen... heerlijk zeg!

Ik moet zeggen dat ik tot vorige week nog elke dag de deur uit ging & me ook nog prima kon voortbewegen zeg maar ;) ... maar sinds een paar dagen valt het me ineens zwaarder, klein stukje auto rijden en lopen is nu al best slopend... maar ik heb geen zin om misschien nog wel 1.5 week alleen maar binnen te zitten, vooral niet met dit weer...
    Nou, dat gezegd hebbende heb ik mezelf genoeg opgepept om nu toch echt in de benen te komen haha... ik ga voor stap 1: douchen en aankleden!

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hoeveel was je aangekomen dan? met andere woorden, hoeveel ben je nu alweer kwijt?

ik weeg van mezelf zo'n 67 kilo en ik denk dat ik er nu zo'n 90 weeg haha... :oops:

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik was 1 kilo afgevallen en ben er nu 20 kwijt, jippie!

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Jeetje Dees... das ook nog eens mooi meegenomen zeg! :D

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb nog spekkies zat hoor maar er is nu een begin gemaakt.

Hm, zoonlief begint wakker te worden dus mama mag zo naar boven om hem te halen.

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Denk dat ik zo'n 75 kilo woog. Weet het niet precies. Maar ben voor mn gevoel nog niet heel veel kwijt.. :( Vooral mijn bovenbenen zijn een stuk dikker geworden en mijn buik blubbert ook behoorlijk. Heb nu wel in de gaten dat het ook echt kwam van teveel vreten. Ik bewoog veeeeeel minder en at veeeeel meer 'troep'.
    Dus nu aan de gezonde hap en schop onder kont, in beweging!

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Verdorie: een heel lang antwoord getypt en dan valt internet uit! grrrrrrrrr

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ha een gedeelte teruggevonden!

ja heerlijk he! kindjes in bad! zo relaxed... Voor Finn is het heel goed omdat ie dan idd de beentjes strekt. Hij ligt in bed nog steeds in stuithouding zeg maar...

@dees oh wat een kleintje is Luuk! wat lief he zo bij papa op de arm!
    ik heb een slangetje aan het badje en dat hoef ik maar omlaag te doen, de douchebak in! Het zat zo vol omdat het eerst te koud was! moest wat warm water bij... effe wennen allemaal!

sorry voor m'n late reactie: internet valt uit en tussendoor ook Finn voeden en luier enzo

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Vervelend he Maja: ik weeg nu 5 kilo meer dan vroeger en loop ook nog steeds in zwangerschapskleding... Ben ook aangekomen op m'n bovenbenen en het buikje is nog niet helemaal weg. M'n vestjes en sommige shirtjes passen niet meer door de borstvoeding...

Ook maar aan de beweging, maar moet nog 4 weken wachten...

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Nou heerlijk toch?! En door de bv zullen er vast nog een paar kilo meer vanaf vliegen hoor...(tenminste dat hoor ik altijd van mensen)

Wat een poepige foto's van Luuk met Olaf onder de douche... smelt helemaal van zulke foto's...

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Zit net Fin te voeden; hij zat hartstikke vol: het liep hem gewoon z'n neus uit! LETTERLIJK! En gewoon doordrinken he.... das toch niet gezond...

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    waha ik lees net: ik heb nog spekkies zat, en dacht dat je begonnen was aan een zak met spek! waha Maar snap hem nu... (doos)

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hihi Debora... ik moest ook even denken aan die lekkere zak spekkies die ik nog in de kast heb liggen :D

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hihi! Lekker!

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik wilde eigenlijk net de deur uit gaan om me naar het dorp te slepen, maar een vriendin van me belt net... die is op weg naar haar ouders die hier heel dichtbij wonen en ze wilde even snel langs komen. Ze had een cadeautje gekocht, ze had zoiets van: dan komt die kleine meid er vast uit als ik iets heel leuks voor haar koop! Echt lief van haar... dus nu even wachten tot ze hier is en daarna maar naar het dorp dan... :(

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    haha zie het al helemaal voor me... en gewoon stug doordrinken ook... lekker ding zeg! ;)

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemiddag meiden.
    Dit is poging 4 om hier te posten... K U T laptop...
    Vanmorgen heel verhaal getypt. Veel dat klere ding gewoon uit. En zo nog 2x daarna.
    Hij is erg bejaard dus heb hem nu heel rustig nog een laatste kans gegeven om op te starten. Heeft een kwartier geduurd, maar ik heb beeld en kan weer typen en lezen...
    Maar nog 1 x en hij gaat de plomp in hier. :evil:

Ik heb gisteravond mijn nummer aan ANOUK ge-PBt. Ze zou mij sms-en. Ik heb nog niks gehoord. Ik ging vannacht ook twijfelen of ik wel het goede nummer heb gegeven... :rolleyes: Ik ga ff kijken of ik dat nog terug kan vinden. Zou zo lullig zijn... Straks ik ze allang bevallen. :(

Mrijn: Wat goed dat het uit zich zelf is begonnen zeg. Is altijd beter dan inleiden. En Juul had er waarschijnlijk genoeg van bij mama. ;)

Vannacht sms sessie gehad met JOMA. Ik moest er wel om lachen. Zij was wakker voor de fles van Gwen. Ze was ff hier wezen kijken en wilde me dus om 4u ff laten weten dat Mrijn haar vliezen waren gebroken... :p . Gelukkig lag ik al een tijdje wakker...
    M'n tel ligt altijd onder/naast m'n kussen. (ivm gamen 's nachts ;) ) En dat ding maakte me toch een herrie! We hebben paar x heen en weer gesmst. PIEP PIEP steeds. Kwam later op het idee om hem op trillen te zetten. :rolleyes:

Hier net ff dorp in geweest. ff samen wat boodschapjes gedaan. Ga nu ff de kapstok verven. Moest nog zilver verf hebben voor de haakjes.

Ik heb mooie foto's gezien van beebjes in bad en onder de douche. Lief hoor. Maak ons maar lekker jaloers met jullie mooie beebs.

Fijne middag allemaal. Vooral genieten van het mooie weer. Wie weet worden er nog schaapjes geboren... ;)

Ga nu ff de was ophangen en verven.

Tot later maar weer. (als m'n bejaarde metgezel het blijft doen. Kan hem nog niet missen hoor).

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Joepie! gelukt!

Doei

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    ***** BUDDYNIEUWS *****

Weer even een update over Meiske:
    De weeen zijn nu echt veel minder geworden. Zo'n 3 per uur. De verloskundige heeft even contact gehad met de gyn. en hij zei dat ze nog tot morgenochtend gewoon thuis kan bevallen. Ze heeft dus nog wat tijd.
    Verder houdt ze zich maar rustig en wacht maar af op wat komen gaat.

Wordt vervolgd!

Deel Deze Pagina