Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Boney bedankt voor je berichtjes...heb de lijst aangepast...
    Mochten er nog meer veranderingen zijn dan hoor ik het graag..wil zo veel als mogelijk is bijhouden..!

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Hello meiden

:idea: DEES prachtige foto van LUUK en OLAF leuk hoor dat hij gaat douchen met hem... MAurice is er dol op douchen met zijn dochter ik vind het nogal engig...

:idea: MRIJN ben echt blij voor je dat je morgen niet ingeleid hoeft te worden hopelijk zet het goed door ben benieuwd naar onze miss world

:idea: meiske hopelijk zet het bij jou ook goed door... en kan je snel genieten van je beeb...

en verder ben ik het natuurlijk alweer allemaal vergeten.. ik met mijn gaten hoofd...

oh nee heb ook nog fotos gezien van FINN in zijn badje... heerlijk ventje zeg...

ik ben net weer voor het eerst met mijn voetbalmeiden op pad geweest... heerlijk hoor 12 pubermeiden(lees leeftijd 15 17) om je nek kussen knuffelen en blij dat ze waren om me weer te zien... dat is toch zo leuk.. krijg er gewoon weer tranen van!

nou belde ik maurice om te vragen hoe het met elise ging huilde ze de hele tijd.... en ik kom thuis geef mijn meid een dikke knuffel en ze valt meteen tevreden in slaap... waarop maurice zegt nou jij mag dus nooit meer weg hahah

voor iedereen die ik vergeet... dikke knuffel

kusjes van dwaas

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh wat ik ook nog las is dat wen een hele waslijst heeft om dingen te doen... DOE JE EEN BEETJE RUSTIG AAN WEN!

4. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Nou er moet dus een nieuwe accu in onze auto. Hij laadt niet meer op. Mijn vader is er nu eentje voor me kopen en mijn moeder is met hem mee, met Norah zodat ik even kon rusten (en wat doe ik: ik ga meteen achter de computer hier bijlezen :oops: )

Even snel een reactie:
    @Dees, leuke foto's van onder de douche!

@Kilo's er bij en er af: hier nu 15 kilo er bij. Vorige keer ging er door de BV in het begin nauwelijks iets af, daarna wel en bleven de kilo's er maar af gaan.

@Meiske, dat is balen dat de weeen nu weer afzwakken.

@Dwazie, leuk dat je je voetbalmeiden weer gezien hebt!

@Iris cheques, die heb ik ook nog, wist niet dat ik ze ook bij de prenatal kon besteden. :D :D :D :D

@Boney, oh jee als je laptop maar niet naar 't verpleeghuis moet...

@De rest: doe 't rustig aan allemaal, geniet van dikke buik, babietje en/of mooi weer.

Nou ga ik braaf naar de bank, anders mag Norah nooit meer met oma mee vrees ik....

5. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Balen van de auto MamaNorah! Ik vind het altijd zo zonde van het geld, maar ja...je kunt ook niet zonder...

De rommelende meiden houden ons wel in spanning vandaag!

Ik ben een grote pan erwtensoep aan het maken, nu de zon in mijn gezicht schijnt heb ik er opeens niet zoveel zin meer in...

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oh oh Boney, lekker dan dat je laptop je gewoon 3 keer in de steek liet... kan ook echt chagie worden van dat soort dingen! Fijn dat de boodschapjes weer binnen zijn... en succes met het verven van de kapstok! :D

Dwazie: tot nu toe al best een hoop van het lijstje gedaan, maar op een slakkentempo hoor, maak je maar geen zorgen! ;)
    En super zo'n reactie van je voetbalmeiden, doet je ook echt goed zo te horen... en wat enorm schattig dat Elise meteen stil wordt als ze mama weer ziet, lijkt me een heerlijk gevoel!

Foei mamaNorah, inderdaad maar even languit op de bank gaan liggen... al doe je maar net alsof voor je ouders ;)

Meiske, zet 'm op... hoop dat het toch snel doorzet!

Ik heb net boodschappen gedaan en cadeautje voor mijn vriend gehaald (24ste jarig), ook een boek voor mezelf (Gossip& Gucci)... als ik die dan uit heb hoop ik toch wel dat ik ga bevallen!
    Zit nu aan een enorm glas bitterlemon & Tuc-jes... helaas geen loempia-kraam tegen gekomen...

Ik ga vanavond nog het gesprek richting sex sturen... een vriendin van me die 5 mnd geleden bevallen is, wees me er nog even op dat het dus echt kan werken... zij is namelijk de volgende dag bevallen (40wk2dgn) na wat hulp van haar vriend... ze vond het bij ons dus ook wel tijd worden om eens actie te ondernemen :)

oh komt nu een sms binnen... even snel dit posten en eens kijken van wie ie is...

7. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0

Ik woon onder eindhoven, nog geen 10 minuten van de Belgische grens af.

8. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Zo willen wij het horen :D You go girl :)

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    zo.. ben er ook weer ff!

Hoe gaat het met de mama's hier! zag dat er al weer 2 bevallen waren! Gefeliciteerd! SUPERRRRR! lekker gaan genieten joh!

heb alleen even een paar pagina's terug gelezen.. Was een beetje veel! haha

@ Dees : wat een supermooie foto van Luuk met pappa onder de douche! Gisteren hier ook gedaan.. alleen de lens besloeg continu... grrr.. dus geen foto van kunnen maken! Nora vond het heerlijk!

Over kilo's.. kben nog niet op de weegschaal gaan staan.. durf het ook niet zo heel erg.. de laatste weken zoveel aangekomen! Misschien morgenvroeg!

@ Mrijn.. Las dat je zondag wordt ingeleid..spannend meid! denk aan je!

@ Boney.. succes met je bejaarde laptop! haha

euh.. de rest weet ik even niet meer...

10. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Hmmm nog geen baby nieuws....

Nou dan ga ik maar weer ff wat doen hier, kom later op de avond wel weer ffies :D

Smakelijk alvast allemaal ;)

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    <<<<<BUDDY NIEUWS>>>>>

krijg zojuist deze sms van Mrijn:

De spanning is er wel een beetje af hoor, heb af en toe een stevige kramp maar dat is het wel. Ben inmiddels ook gedegradeerd naar zaal. We wachten af. Liefs Marijn

Verder vroeg ze nog hoe het met de anderen hier ging, heb haar een update gestuurd en natuurlijk weer veel succes gewenst en gezegd dat we aan haar denken... ook heb ik gevraagd of ze nu niet weeenopwekkers of iets krijgt...

Vind het echt rot voor dr... had wel zo'n beetje gedacht dat ze nu bevallen zou zijn... :(

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Bah Mrijn.. balen zeg! had voor je gehoopt dat het door zou zetten meid! dikke knuff!

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    kreeg net 2 kaartjes van meiden van de zwangerschapsgym... 2 valentijnskindjes geboren!

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ff vraagje.. mijn vader belde net.. hij is net bij vrienden geweest en die kinderen hebben de waterpokken. Het is besmettelijk, dat weet ik, maar mag mijn vader dan gewoon bij ons op visite komen? ik bedoel. hoe zit dat met de incubatietijd e.d.... Ik heb namelijk geen idee..

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Joepie, koopcontract is getekend... nu wachten op de auto, slechts 10 werkdagen :D.
    En, we hebben kaartjes gekocht voor het concert van Mika in juli. Ik heb al oppas geregeld :D:D.
    Mijn dag kan niet meer stuk.

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Back-up buddy gezocht! :) :)

Wie oh wie wil/kan er als back-up buddy voor mij en/of Mrijn optreden?

Mrijn ligt nu natuurlijk in het ziekenhuis, dus als er bij mij plotseling ontwikkelingen zijn kan ik haar niet sms'en.
    Ook kan ik dan de updates van Mrijn hier niet meer plaatsen...

Dus wie vindt het ok om z'n nummer aan zowel mij als Mrijn te geven?
    Pb dan maar naar mij, dan sms ik het wel naar Mrijn mocht dit nodig zijn...

Zenk joe! :D

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou internet lag de hele middag eruit!

@sizzel: geen idee ik had laatst hetzelfde met een vriendin... die is aar niet gekomen.

@daisy: wauw wat een leuk nieuws allemaal! Super!

18. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh je maakt me nieuwsgierig, ben jij dan ook aan het rommelen?

19. supermummy

supermummy Niet meer actief

Geen idee meid!
    Hoe gaat het nu met je ontsteking en met Nora?

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben inmiddels heerlijk gepoedeld... Heb huis pak aan en kom niet meer van de bank.... Peter is lekker bami aan het maken.

Ben helemaal blij met m'n kapstok. Dat ding hing vroeger bij mijn oma in het 'kot'. Die staat al een jaar hier helemaal stoffig en verwaarloost te zijn. Kwam opeens op het idee om hem op de slaapkamer te hangen. Helemaal geschuurd. Haakjes waren erg roestig.
    Hij ziet er nu weer als nieuw uit. Gaaf zeg die zilver verf. Wist niet dat het zo mooi zou worden...
    (hoe blij kun je zijn met een kapstok van 50 jaar oud :rolleyes: )

Sizzel, ik heb geen idee van de waterpokken. Maar ik zou wel erg goed oppassen. Google ff anders. Dat is vast wel te vinden.
    Hoe is het verder met jou en Nora?

Deel Deze Pagina