Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik heb hetzelfde plan... heb mijn vriend al een klein beetje voorbereid... hij komt zo thuis uit zijn werk, maar ben benieuwd of ie uberhaupt nog komt, want volgens mij schrok ie er een beetje van... had het voor de gein al eens geopperd, maar hij weet nu dat ik het meen hahaha

2. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Graag gedaan, ik hoop alleen dat iedereen er op staat. En ik had even niet zoveel zin om terug te kijken of het gewicht van de baby's ergens tussenstond. Oh en ik heb Rosa van Gzx/Gerrit er tussenuit gehaald want dat had hij mij gevraagd via pb.

Zolang de benauwdheid niet erg is voor mijn kleintje, vind ik het niet erg. Maar het maakt me wel weer ozneker: krijgt zij dan wel genoeg zuurstof en ben ik zometeen wel fit genoeg om te puffen en persen? Het zal wel allemaal wel loslopen...

3. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    :D :D :D Veel plezier dames!

Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken, ik wordt al boos op mijn man als hij te dichtbij komt, want ik heb het al zo warm in bed. :D :D :D

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    zo klopt het hoor... had alleen de valentijnsbeebs en die van vandaag er nog niet bij gezet...

oh en GZx wilde er niet op? hmmm... dacht juist dat ie dat leuk zou vinden :(

ik denk echt dat je beebje genoeg zuurstof krijgt, en bij de bevalling krijg je die oerkracht he... komt goed! ;)

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hahaha... ben benieuwd of het wat wordt... waarschijnlijk niet & om eerlijk te zijn heb ik nu serieus hoofdpijn :(

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @spannend meiden met de wilde sex plannen! succes ;)

@mammanorah klagen mag het is ook zwaar irritante dat zuur en kortademigheid had er ook behoorlijk last van, en dan met liggen bah, werd er soms echt eng van :( probeer een extra kussen onder je hoofd dan lig je wat hoger ;)

nog geen nieuws van Amma? :rolleyes:

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Nee... Amma! Wat ben je aan het doehoen?

Hoe zou het trouwens komen dat ik nu al een paar avonden achter elkaar 's avonds en 's nachts misselijk ben en erge hoofdpijn heb? Overdag heb ik er dan weer (bijna) geen last van...

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou dames.. ik ga maar lekker naar bed...

bij ontwikkelingen ga ik de nachtbrakers wel gezelschap houden...

Slaap lekker all.. en voor degene die willen bevallen..juist niet slaap lekker..hihihihi

KUSSS

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ben er ook weer even.

Mamanorah, heeeel vervelend dat maagzuur. Zodra je gaat liggen loopt het zo je keel in. Soms moet ik er gewoon van kokhalzen. Gatver. Is echt heel erg smerig. Gelukkig helpen Rennies hier goed. Heb die dingen overal in huis liggen.

Wen, ik wens je veel succes met je mannetje. Doe je best!

Hier heb ik heel de avond al harde buiken.... Zou de ananas hart toch wat hebben gedaan?

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Truste Ichtus.

En wen ik hou mob bij de hand vannacht

11. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    ANOEK EN PARTNER VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER SARAH!

12. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Wen, dat zou ik ook denken, maar blijkbaar vond ie het niet meer leuk. :( Hoofdpijn, das ook niet fijn. Misschien morgenvroeg als je wakker wordt en je hoofdpijn weg is, dan je mannetje nog eens lief aankijken. :D

@Joma, nee nog steeds geen nieuws van Amma. Ben wel benieuwd hoor!

En Mrijn zal ook wel aan het bevallen zijn nu denk ik. Hoop ik voor d'r.

@Ichtus, slaap lekker / bevalse vannacht! :D

@Boney, meestal werken de rennies hier ook wel. Maar soms zou je het hele doosje in 1 keer op willen eten! :D Oh harde buiken, wie weet Boney! :D

13. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Eventueel de gegevens voor de bevallingslijst:

Gewicht van Zoë bij geboorte 3380 gram
    Lengte bij geboorte 51 cm.

14. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Dat is gek, dat je dat dan overdag niet hebt. Misschien vermoeidheid of zo?

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb hele droge werk handjes. Dat is lang geleden zeg...

16. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik mocht m'n bericht nog aanpassen, dus ik heb eht er meteen bijgezet!

Hoe vinden je andere kids hun nieuwe zusje?

17. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Droge handen zijn ook erg irritant, vooral als het door teveel met je handen in het water zitten komt.

Hier ook veel harde buiken nu, maar ze zijn niet pijnlijk en er steekt af en toe een voet naar buiten. :(

18. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Waarom spel ik het toch altijd als eht? Super irritant. Ik kan gewoon niet meer gewoon typen.

Nog even de uitslag van Idols afkijken en daarna ga ik naar bed...

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Door mijn werk was ik wel 100x per dat m'n handen. Daar helpt smeren zelfs niet tegen. Zeker niet steeds die alcohol er op. Maar door het verven en schuren zijn ze weer lekker droog. Voelt wel weer vertrouwd hihi

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    :(:

Deel Deze Pagina