Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Oh Nigel ligt er uit. Had ik wel gedacht.

2. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    (Ik bedoelde dus dat ik de hele tijd letters omdraai tijdens het typen :( ).

Weltrusten iedereen en morgen nog meer babynieuws! :D

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow, ik snapte het al niet... hihi
    Truste

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik wil donderdag bevallen (de 21e) Zie net dat het dan heel slecht weer word. Heel guur, koud en storm... Komt door de volle maan denk ik.

Ik ga afsluiten. Het is nog wel vroeg voor mijn doen, maar ik zit niet lekker hier. Ga ff naast mannetje liggen. Ben best wel moe. Wie weet val ik lekker in slaap en word ik morgenochtend pas wakker. Wat zou ik daar heel wat voor over hebben zeg. Dat is echt al maaaanden geleden. Wie weet. Helpen jullie duimen?

Truste allemaal. Tot morgen.

5. ja ik duim voor je boney, afgelopen nacht ben ik er maar 1x uitgeweest, dat was ook heerlijk!

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nu ga ik echt. Kwam nog iemand tegen op MSN.
    En m'n bejaarde metgezel is erg moe aan het worden. Hij word steeds langzamer. Hij heeft nog wel zo lekker uit mogen rusten vandaag....
    Morgen mag hij uitslapen en nog een rustdag houden. ;)

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Zo... allemaal al lekker naar bedje lees ik... heel goed!

Ik duik dr ook in... slaap lekker, hoop dat iedereen die het wil de hele nacht doorslaapt tot morgen vroeg & dat iedereen die wil bevallen zo rond 03:00 wakker wordt met weeen/ gebroken vliezen... dan ontmoeten we elkaar hier! ;)

8. oke afgesproken wen!

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Anoek & partner, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sarah!

Meiske & partner, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sofie!

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hey geen nachtbrakers dit keer. Ik ook niet hoor, we lagen gewoon erg laat op bed. Zaten QuizShow te kijken.

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    *inbraak*

Anoek, gefeliciteerd met jullie meissie! Ben blij te horen dat allemaal goed is gegaan!

Alle andere februarimama's die nog even moeten wachten of bezig zijn: meiden, je kunt het en het is werkelijk een prachtervaring... er wordt met jullie meegeleefd!

*uitbraak*

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Joehoeoe! Weer 2 baby's erbij!

Anoek en partner, van harte gefeliciteerd met Sarah!
    Meiske en partner, van harte gefeliv=citeerd met Sofie!
    Beide leuke namen trouwens! Klinkt ook leuk bij elkaar haha.

Hier alleen maar balen. De krampjes van Lune worden alleen maar erger :cry: Ik moet morgen naar de kinderarts maar ben in staat om nu naar de apotheek te gaan en andere voeding voor haar te kopen. Ze slaapt gewoon niet van de krampjes. Als ze even wegdommelt dan verschijnt er een glimlachje op haar gezichtje en een halve minuut later begint ze weer te kreunen en strekken en is ze weer wakker. Zooo zielig!
    Ik twijfel of ik toch wat anders moet halen of nog een dag afwachten. Heb namelijk het idee dat het met de dag erger wordt.

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik ben diep diep teleurgesteld in jullie! ;)
    Helemaal niemand is hier vannacht geweest om te melden dat de bevalling begonnen is... en we hadden nog wel zo'n goede afspraak dat we allemaal vandaag zouden gaan bevallen! :rolleyes:

Nou, zoals jullie wel merken is er bij mij ook nog steeds niks aan de hand... heb nog steeds geen wee of krampje kunnen bekennen, das toch gek wanneer je 3 dgn overtijd loopt? :confused:

Ach we gaan vol goede moed de dag allemaal weer in... het wordt volgens mij weer hartstikke lekker weer, dus laten we daar van genieten en gewoon schandalig ontspannen!

Boney, doet jou ananashart nog iets?

Sex: is het ergens nog gelukt? (mijn lief wil niet, vind het een gek idee & om eerlijk te zijn vind ik dat toch ook wel... :oops: )

Darcy: leuk dat je even komt buurten!

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Goedemorgen Maja,

Ach, wat sneu die krampjes van Lune... ik weet dat een vriendin van mij van dat homeopatische spul had voor haar dochter. Druppeltjes van het een of het ander... en dat werkte erg goed... heb je zoiets al geprobeerd?

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    :confused: Houd jij het vol om pas om 05:15 uur te gaan slapen? :confused:

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hey, bijna tegelijk posten. Handig ;)
    Ik ben eigenlijk ook wel diep teleurgesteld in jou.. Nog steeds geen beeb :( ;)
    Ik denk dat bij jou ineens de vliezen breken, 1 minuut daarna weeen en binnen 6 uur je beeb in je armen :D Wat vind je ervan? haha

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja heb ik geprobeerd. Ook venkelthee. Helpt allemaal niets.. :( Die voeding die ze nu heeft is denk ik gewoon echt niet goed voor haar.

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    BUDDIE NIEUWS:

hoi ik kreen een berichtje van amma:

Eindelijk geboren na een lange bevaling die eindigede in het ziekenhuis want het bleek een sterrenkijker. Hetis een jongen en heet NOAH. Alles is goed. Liefs Amma

Einde Buddie nieuws

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0

Superrrrrrrr! amma bevallen!
    Amma en partner, gefeliciteerd met jullie zoon Noah! Ook al zo'n leuke naam!
    Balen dat de bevalling zo lang duurde en toch naar het ziekenhuis.. Maar nu lekker genieten!

20. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Hier ook nog steeds rustig..

@Wen: Hier ook nog geen krampjes, kijken of de sex iets uithaalt vandaag... Dat is gisteravond namelijk wel gelukt. Altijd weer opbeurend voor je zelfvertrouwen een spontane en liefdevolle vrijpartij :)

Nog niks gehoord van Amma, Mrijn?

Deel Deze Pagina