Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    haha goed zo mamaNorah... helemaal niets doen: HEERLIJK! :)

Mijn vriend moest gisteren werken, dus had toen het rijk alleen... vind het vandaag dan wel weer leuk dat ie er is...

Ik stelde net voor aan hem dat we wel naar de dierentuin konden gaan, had ik ineens zin in... beetje rondwandelen daar... zegt ie: ja, en dan moet ik jou zeker voortduwen in een rolstoel?! :confused:
    Nou ja zeg... hij vind het dus een gek plan... jammer!

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    trouwens inderdaad nog geen update van Mrijn gehad... vind het ook zo wat om haar nu te sms'en... denk dat ik ze maar even met rust laat... ze zal een zware maar oh zo geweldige dag hebben vandaag!

3. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Oh de dierentuin dat zou wel leuk geweest zijn! Jammer dat je vriend het niet ziet zitten.

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Mrijn gaat. Zou ze al bevallen zijn?

En ik vind het ook wel verdacht dat we nog niets van Ichtus gehoord hebben....

4. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Het is zulk stralend weer, maar heb echt geen idee wat we zullen doen vandaag...

Dierentuin is best wel leuk, maar denk niet dat ik mijn mannetje daarvoor kan motiveren. Nog andere ideeen dames?

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik ben ook inspiratieloos vandaag... geen idee wat we kunnen gaan doen... :(

Ja en inderdaad, ik moest ook al aan Ichtus denken... niets voor haar om hier niet even een update te geven... Zou zij zich dan aan de afspraak gehouden hebben en vandaag gaan bevallen? :D

6. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Klopt, Ichtus heeft nog niks van haar laten horen.
    Wie weet heeft het bij haar eindelijk doorgezet...

7. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Of ze heeft weer problemen met haar internet...

Wat te doen vandaag, ergens warme chocolademelk met veel slagroom gaan drinken?

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    <<<<BUDDY NIEUWS>>>>
    Krijg zojuist een sms van kersverse mama Mrijn!

Ik ben om 10:01 bevallen van een wolk van een dochter! Julia weegt 8,5 pond en heeft een enorme bos donker haar. Bevalling is me mee gevallen en is echt een avontuur op zich. Hopelijk mogen we morgen naar huis en dan volgt het hele verhaal. x

9. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Oh wat fijn voor Mrijn!

Mrijn en man, van harte gefeliciteerd met jullie Julia!

10. supermummy

supermummy Niet meer actief

Amma gefeliciteerd met je zoontje NOAH :) ben benieuwd naar je verhaal

Mrijn eindelijk is ze er dan, gefeliciteerd met JULIA .is het meegevallen die 8,5 pond :confused:

11. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Super MRIJN! Gefeliciteerd, geniet van de roze wolk!

12. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    BEVALLINGEN VAN DE FEBRUARIMAMMA'S 2008

3/1 Maja82 ~ bevallen van dochter Lune ~ 34w2dgn ~ ...gr ~ cm ~ bijz: 6 weken te vroeg bevallen
    16/1 Jollie ~ bevallen van dochter Kyana Mariona ~ 34w ~ ...gr ~ cm ~bijz: 6 weken te vroeg bevallen
    19/1 Bigdream ~ bevallen van zoon Ruben ~ 37w ~ ...gr ~ ... cm
    23/1 MariekeV ~ bevallen van zoon Elian Alvin ~ ...w ~...gr ~ ...cm
    24/1 Joma ~ bevallen van dochter Gwen Alysia ~ 37w ~ 3355 gr ~ 50 cm
    25/1 Supertallie ~ bevallen van zoon Collin ~ 38w ~ ...gr ~ ..cm
    26/1 Dees68 ~ Bevallen van zonen Luuk en Thijs* ~ 37w3dgn ~ ...gr ~ .. cm ~ bijz: Thijs* is tijdens de bevalling overleden
    29/1 Dwazie ~ bevallen van dochter Elise Robin ~ 37w5dgn ~ ..gr ~ ...cm ~ bijz: zeer snelle thuisbevalling!!!
    29/1 Ariël ~ bevallen van dochter Rosalie ~ 38w3dgn ~ ...gr ~ ...cm ~ bijz: ivm breken van vliezen en geen weeën ingestuurd naar het ziekenhuis.
    29/1 Esmay ~ bevallen van een dochter Aresha ~ ruim 7,5 pond
    30/1 Miranda22 ~ bevallen van zoon Xander ~ 36w ~ ...gr ~ ...cm
    30/1 Marion70 ~ bevallen van zoon Giel ~ 38w6dgn ~ ... gr ~ ... cm
    31/1 MissN ~ bevallen van dochter Jaydee Noëlle Esmee ~ ...w ~ 2975 gr ~ 49cm ~ ziekenhuisbevalling
    31/1 Debora21 ~ bevallen van zoon Finn ~ 38w6dgn ~ ...gr ~ ...cm ~ bijz: keizersnede
    1/2 Watervrouw ~ bevallen van 2 zonen Jairo en Divano ~ 2165/2140 gram ~ 45/47 cm ~ bijz: Divano lag in een stuit
    3/2 Kikkert ~ bevallen van zoon Dylan ~ 40w1dgn ~ 4200gr ~ 53 cm ~ bijz:
    3/2 Thirza02 ~ bevallen van zoon Aaron Boaz ~ 39w2dgn ~ 3600gr ~ 51 cm ~ bijz: niet geplande keizersnede
    4/2 Suuszwanger ~ bevallen van dochter Tess ~ 40w2dgn ~ 3390gr ~ 50 cm ~ bijz:
    4/2 Streepjes ~ bevallen van dochter Emely ~ 42w? ~ 4580gr ~ 54 cm ~ bijz:
    5/2 Lieke87 ~ bevallen van zoon Mischa Simon ~ 40w0dgn ~ ...gr ~ ....cm ~ bijz:
    5/2 Leonie1980 ~ bevallen van een meisje Lotte ~ bijz: gehaald met pomp
    6/2 Debie ~ bevallen van dochter Ilse ~ 39w3d ~ 2985gr ~ 47 cm ~ bijz: gepoept in het vruchtwater

8/2 Vivian ~ bevallen van een zoon Bryan ~ 39wk2d ~ 3880 gr ~ 52 cm ~
    8/2 Lianda ~ bevallen van een zoon Keano Alexander ~ 3560 gram ~ 53 cm ~ bijz: erg snelle bevalling van slechts 2 uur
    9/2 Sizzel ~ bevallen van een dochter Nora ~ 3742 gr ~ bijz: keizersnede
    9/2 Mystery ~ bevallen van een zoon Bryan ~ 10 pond ~ bijz: keizersnede
    12/2 Diaantje23 ~ bevallen van een meisje Angela ~ 9 pond ~ ..cm ~
    12/2 Aurelie ~ bevallen van zoon Siebe ~ 3500 gr ~ 49 cm ~ bijz:-
    14/2 Miran34 ~ bevallen van een meisje Zoë ~3380 gr ~ 51 cm ~
    14/2 Mom2Bofnie ~ bevallen van een meisje Anna Elena ~ .. pond ~ ..cm ~
    16/2 Meiske74 ~ bevallen van een meisje Sofie ~ .. pond ~ ..cm ~
    16/2 Anoek1 ~ bevallen van een meisje Sarah ~ 3620 gr ~ ..cm ~
    16/2 Amma ~ bevallen van zoon Noah ~ .... gr ~ .. cm ~ bijz:-
    17/2 Mrijn ~ bevallen van een meisje Julia ~ .... gr ~ ..cm ~

Inmiddels al : 18 dochters en 18 zonen geboren!!

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Meiske: gefeliciteerd met Sofie!
    Anouk: gefeliciteerd met Sarah!
    Amma: gefeliciteerd met Noah! een sterrekijkertje, jeetje...
    Mrijn: gefeliciteerd met Julia! Fijn dat het is meegevallen!

Maja: Finn heeft nu ook al zoveel last van krampjes.. Echt zielig. Je kunt dus andere voeding kopen daartegen? Maandag komt het consultatiebureau, ga het ook eens vragen...

14. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Zo ik heb meteen even de lijsten aangepast, dus nu kan ik met een gerust hart nar boven vk praktijk van gisteren kijken. :D

Krista, you're next! :D

En dan Ichtus en Wen en Susan.... Ik denk dat Baby4me al bevallen is.

15. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Ja, is goed! Ga meteen aan de gang.... :) :) :)

Geniet maar lekker van de zonnige middag, lekker het rijk alleen!

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mrijn, gefeliciteerd met Julia! Wat fijn dat de bevalling is meegevallen!

:idea: Debora
    De meeste baby's hebben wel in bepaalde mate last van krampjes. Alleen Lune heeft sinds ze flesvoeding krijgt meer last van krampjes en poept ook bijna niet waar ze veel last van heeft. Je 'moet' een kindje ongeveer 2 weken de tijd geven om te wennen aan de voeding en Lune krijgt nu 3 weken Omneo, waarvan de laatste dagen het steeds erger wordt met de krampjes en ze poept alleen als ik een drupje olijfolie in haar fles heb gedaan en als ze daarna in de tummytub is geweest (is ontspannen denk ik waardoor ze dan makkelijker poept)
    Als Finn dus erge krampjes blijft houden en hij poept ook niet goed zou je kunnen overwegen andere voeding te gaan geven. Ik overleg morgen eerst even met de arts, weet toch niet goed wat ik moet gaan geven nu.

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @maja:Dank je voor je uitleg! finn krijgt borstvoeding, en ik heb niks geks gegeten, maar hij heeft nu al 24 uur krampen aan een stuk door... poepen gaat wel nog... morgen maar even overleggen...

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Zo, kreeg even tussendoor visite van vrienden... die zijn er heilig van overtuigd dat het vannacht gaat gebeuren :)

Ik heb Mrijn natuurlijk al een sms gestuurd om haar te feliciteren, maar bij deze hier ook nog even:

Marijn & partner, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Julia!

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Thanks mamaNorah voor de lijst!

Enne... zijn echt alleen Krista en Ichtus nu al meer overtijd dan ik? Jeetje... de tijd vliegt, ik ben echt bijna aan de beurt samen met Susan! :)

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    ** breekt even in **

Ha februari-mama's! Ik kwam eens even kijken hoe het hier vordert ;)
    Er zijn al heel wat beebjes geboren, zie ik! Gefeliciteerd allemaal!

Wou even de tip geven dat 17 februari een uitermate goeie dag is om geboren te worden, helemaal op een zondag natuurlijk!

Ik ben zelf namelijk vandaag precies 34 jaar geleden op een zondag geboren, met net zo'n mooi zonnetje erbij. En ik ben een heel gelukkig meisje geworden ;)

Veel succes allemaal met de laatste loodje en ((((dikke knuf)))) voor iedereen die het wachten zat is.

Liefs, Murmel x

** breekt weer uit **

Deel Deze Pagina