Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey babynieuws! :) :) :)

Mrijn en mannetje gefeliciteerd met jullie dochter Julia!!!!!!!!!

Amma en mannetje gefeliciteerd met jullie zoontje Noah!!!!!!!!

zo hier een drukke dag krijg zo vanmiddag heel de middag kraamvisite een mannetje of 8 zeker :rolleyes: dus kan niet bijblijven vandaag!

moest toch ff babynieuws gleuren :)

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hi Murmel,

Wat leuk dat je even langskomt op je verjaardag: GEFELICITEERD!
    Enne... wat een lief berichtje... ik vond vandaag ook al zo'n mooie dag voor ons meisje om te komen, dus hoop dat jouw woorden haar over de streep trekken :) ;)

liefs, Wen

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Meiske: gefeliciteerd met Sofie

Anouk: gefeliciteerd met Sarah

Amma: gefeliciteerd met Noah

Mrijn: gefeliciteerd met Julia

Jeetje, 4 baby's erbij!

Meiden, druk met visite hier dus ik kwam me alleen even melden.

4. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Proficiat Meiske en partner!

5. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Proficiat anoek en partner!

6. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Ik gebruik een creme van Vichy (lipidiose handcreme)en die helpt zelfs als je 100 keer je handen moet wassen :D Want daar heb ik hem uiteindelijk ook voor gekocht.
    Is wel een dure creme (E6,75 voor 50ml) maar ik kan echt zeggen dat hij helpt.

7. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Amma en partner proficiat met Noah!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ah, sneu he :(
    Er zijn wel wat middeltjes die werken bij sommige baby's. CinaBaby van VSM en Suus gaf me nog de tip van Sap-simplex en venkelthee wil ook nog wel eens helpen. Lune wordt er rustig van als ik haar zo op mijn arm neem dat haar buikje tegen mijn buik komt, ligt ze op haar zij in mijn armen. En dan loop ik zo een hele hoop rondjes door de kamer ;)

Ik ga met school bezig.
    Tot strakkies meiden!
    Goh, vind het zo leuk he, al die baby's die als paddestoelen de grond uit ploppen :D (bij wijze van.. ging het maar zo makkelijk..)

9. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Proficiat Mrijn en partner met Julia!

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Heej dames..

Geen zorgen.. hier is er nog niets aan de hand hoor...

AMMA.. GEFELICITEERD MET NOAH

MARIJN.. GEFELICITEERD MET JULIA

Ben benieuwd naar de verhalen..

Ben op verjaardag van mijn vader vandaar deze late update, maar tis hier dus rustig.. Zul je zien dat het morgen wordt geboren op mijn pa's verjaardag..hahaha

Ik lees vanavond weer verder en ben ik ook weer present...

Dikke knuf

11. AngelinaZ

AngelinaZ Fanatiek lid

12 feb 2007
    1.158
    0
    0
    Zo ben weer ffies bijgelezen en up to date met het babynieuws :)

Nu ga ik lekker genieten van een relaxed middagje ;)

Doei doei meiden!

Liefs Angel

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ichtus, waren ook zeker geen zorgen, we hoopte dat je stiekem aan het bevallen was... eigenlijk best jammer dat dit niet zo is ;)

Angel, geniet van je rustige middagje!

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nee, toen werd ik wakker om te plassen. Ik ging om 1:30 slapen... daar sloeg mijn opm. eigenlijk op :)

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Mrijn en mannetje gefeliciteerd met jullie dochter Julia!!!!!!!!!

Amma en mannetje gefeliciteerd met jullie zoontje Noah!!!!!!!!

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Meiske en mannetje: gefeliciteerd met Sofie
    Anouk en mannetje: gefeliciteerd met Sarah
    Amma en mannetje: gefeliciteerd met Noah
    Mrijn en mannetje: gefeliciteerd met Julia

hallo lieve meiden,

hoe is het?
    hier gaat alles goed, dylan zit echt goed in zijn rimte en is een zeer tevrede mannetje. en tsja hij huilt natuurlijk ook wel eens maar dat hoor er allemaal bij ;) . vandaag zijn dylan en ik voor het eerst een hele dag alleen en ik moet zeggen het gaat super goed. we zijn net heerlijk een stuk gaan lopen samen met de hond. en nu ligt hij lekker tevreden in zijn eigen kamer (voor de eerste keer).

sorry dat ik niet echt persoonlijk reageer op iemand, maar ik vind het moeilijk om alles bij te houden op dit moment. dikke knuffel aan jullie allemaal!

16. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Hallo,

Ben ik weer eens...
    Bij deze mijn bevallingsverhaal:

Om 5.00 uur op 3 februari draaide ik me om in bed met een slaperig hoofd en toen voelde ik iets stromen tussen mijn benen..
    Dus ik voel in mijn onderbroek, zit daar een redelijk groot slijmerig ding in en mijn onderbroek was kletsnat(sorry voor de walgelijke details).
    Dus ik een beetje in paniek mijn vriend wakker gemaakt, en gevraagd of hij wilde kijken wat er in godsnaam in mijn onderbroek zat..want ik was bang dat er iets ergs gebeurd was en durfte niet te kijken.

Toen bleek er dus een aardig grote bloedprop met vruchtwater in mijn onderbroek te zitten en mijn hele onderbroek zat onder het bloed.
    Dus geschrokken van al het bloed, heb ik direct de verloskundige gebeld, en die adviseerde me om een maandverbandje in te doen en rond te gaan lopen om te kijken of er nog veel bloed uitkwam, als dat niet het geval was kon ik gewoon weer gaan slapen(tuurlijk alsof me dat nog zou lukken)

Nou er kwam dus geen bloed meer uit, maar alleen nog vrucht water.
    Even later kreeg ik best wel hevige weeen om de 2 a 3 minuten.
    Toen de verloskundige kwam heeft ze me toch maar getoucheerd omdat ik al zulke regelmatige weeen had.
    Nou ik bleek nog amper ontsluiting te hebben..een speldeknopje zei ze! Dus balen en mijn weeen hielden er spontaan mee op.

Toen heb ik de hele dag door op en af weeen gehad die na een uurtje ofzo weer ophielden.Omdat ik het helemaal zat was heb ik mijn vriend gevraagd mij alleen te laten in bed, in de hoop dat de weeen dan wel zouden komen. En dat werkte dus heel goed!
    Om 23:45 kreeg ik een hele harde wee uit het niets, en 4 min later weer een en nog een en zo ging het door.
    Anderhalf uur later heb ik mijn vriend wakker gemaakt en ben toen onder de douche gaan staan.
    De verloskundige kwam even later en ik had toen 3 a 4 cm ontsluiting en ze kwam er achter dat mijn vliezen onder nog helemaal niet waren gebroken.Ik had dus een scheur boven in de vliezen.
    En omdat ik nog maar tot 5 uur de tijd had om thuis te bevallen besloten we de vliezen te breken zodat het wat sneller zou gaan.
    De rug en been weeen waren heel erg heftig daarna en ik kon het niet meer volhouden.
    Om ongeveer 3 uur besloten we naar het ziekenhuis te gaan, omdat mijn weeen te heftig waren om het tot 5 uur vol te houden thuis.

Gelukkig is het ziekenhuis bij ons 3 straten verder, dus de rit duurde maar kort.
    Na een uur hield ik het niet meer uit..Ik was moe en uitgeput na al die tijd niet geslapen te hebben.
    En ik had nog steeds maar 4 a 5 cm onsluiting..het schoot niet op.
    Dus ik kreeg de belofte dat ze me gingen helpen met pijn bestrijding.
    De baby kreeg een draad op haar hoofdje en er ging een draad in de baarmoeder omhoog.
    En toen begon ik helemaal door te draaien de pijn was ondraagelijk!
    Toen zei de verloskundige van het ziekenhuis ineens:Je moet persen he?
    Toen zei ik :JAAAAAAAAAH de baby komt eruit..
    Ze toucheerde me weer en ineens had ik 8 cm!
    Vlak daarna kreeg ik de eerste perswee die zo hevig was dat ik het niet meer tegen kon houden.
    Ik lag op mijn zij en ik voelde ineens de baby komen...
    Ik moest op mijn rug gaan liggen en ik kreeg nog een perswee.
    Toen zei de verloskundige dat het hoofdje al kwam.
    Nog een keer persen en het hoofdje was geboren!
    Mijn vriend riep: Het hoofdje is er al!
    En toen moest ik nog 2 keer persen voor de schouders en de romp, die moeilijk gingen.
    Toen was ze er ineens!Om 4:35 op 4-02-08
    Onze lieve kleine engel: Emely

Achteraf viel het me mee..als ik op dat moment maar had geweten dat het zo snel zou gaan.

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oh haha op die manier... ik dacht al, das knap! ;)

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    *** bij deze wil ik even namens GZx een berichtje plaatsen***

Hoi allemaal,

Ik ben gisteren op kraambezoek geweest bij Rosa.
    Het was een erg ontspannen bezoek. Ik heb zeker een half uur Rosa vast gehouden. Een paar keer begon ze bijna te huilen en heb ik haar weer in slaap gewiegd. Het stel was ook erg blij met het kraamkado.
    Over 4 weken bellen ze voor een afspraak te maken om een afspraak te maken om het één en ander over het contact door te spreken.
    Maar na gisteren ben ik hier wel weer positief over.
    Heb ook weer een paar nieuwe foto's geplaatst van Rosa.
    Wilde jullie dit toch even laten weten. En Kikkert is zo lief dat ze dit wel even wilde doorgeven en daat ben ik erg blij mee.
    (Mijn pb staat altijd open voor reacties).

Liefs Gerrit

***einde bericht van GZx***

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben er eindelijk.
    Ik heb heerlijk van het mooie weer genoten. (en nog...)
    Ik kreeg al via de buddy's door dat er bevallings nieuws is. Ga ff snel terug lezen nu.
    Tot zo

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    WEN: Ananas hart heeft weinig gedaan. Ik had wel harde buiken gisteravond. Maar of dat nou komt door de ananas?

AMMA: Gefeliciteerd met jullie zoon Noah.

SUUS: Je hebt groot gelijk dat je Tess lekker laat liggen tijdens bezoek. Zou ik denk ik ook doen (ligt er een beetje aan wie er komen)

MRIJN: Van harte met jullie dochter Julia. Ik hoop dat jullie snel weer thuis zijn.

STREEPJE: Leuk dat je ff je bevallings verhaal hier neerzet. Jij bent toch oorspronkelijk een januari mama?

Nu even dit posten.

Deel Deze Pagina