Nadat ik gisteravond pc had uitgedaan ben ik naar boven gegaan. Heb nog even liggen gamen en ben vrij snel in slaap gevallen. Ik heb wonderbaarlijk goed geslapen. Wel paar keer wakker om te plassen en met omdraaien, maar ik had het waarschijnlijk echt nodig zo'n nachtje. Heerlijk. Heb ook tot uur of 10 op bed gelegen. Kreeg thee erbij geserveerd. Vandaag heerlijk van het zonnetje genoten. Beetje opgeruimd en verder weinig gedaan. Wilde net nog stofzuigen hier beneden, maar dat mocht niet. Dus dat werd voor me gedaan. Heerlijk zo'n dag. Vanvond komen pa en ma ff op de koffie. Das ook atlijd weer gezellig. Ik spiek af en toe nog wel ff tussendoor hier. Als m'n bejaarde metgezel het blijft doen. Liefs...
Meiske: gefeliciteerd met Sofie Anouk: gefeliciteerd met Sarah Amma: gefeliciteerd met Noah Mrijn: gefeliciteerd met Julia zo heerlijk zeg al die beebies.... hier een onrustig weekend veel visite en op visite... ELISE heeft ook veel last van kramjes vannacht en vandaag echt superzielig... ze poept nog wel gewwon haar 1 a 2 poepluiers op een dag maar dnek er toch ook over om morgen andere voeding te halen...heeft iemand tips? voor de rest ga ik nu even iets in het huishouden doen want dat schiet ook niet op... met al die drukte...dikke kus voor iedereen!
Meiske: gefeliciteerd met Sofie Anouk: gefeliciteerd met Sarah Amma: gefeliciteerd met Noah Mrijn: gefeliciteerd met Julia nou meiden het schiet aardig op hier he, nu de rest nog. zijn er nog meiden die aan het rommelen zijn of is het momenteel rustig?
.... Heeft trouwens wel flink gerommeld hoor. Moest de oefenweeen bijna wegzuchten.... te veel gedaan gisteren denk ik.
Volgens mij is het momenteel rustig Vivian. Hier iig nog niks geen tekenen. Maar ik ben dan ook nog niet aan de beurt. En ik wacht natuurlijk netjes tot ik wel aan de beurt ben... (zei ze terwijl ze een ananas hart naar binnen zit te werken)
Dit hart is trouwens beter te doen dan die van gisteren. Die was zo taai... Deze hapt lekker weg en is inmiddels op. Wat eten jullie vanavond? We hebben het tenslotten nog niet over eten gehad vandaag.
Daisy, doe wel rustig aan hoor! (zegt Boney... ) Das best heftig als je de oefenweeen moet weg puffen.
Ja, dat vond ik ook. Als dit het begin zou zijn, dat al zo aanvoelde... ai . Maar weet wel meteen dat het werkt .
Hier een soepie met een kruiden stokbrood. Heb net nog een ananas en een meloen staan schoon maken dus die gaan ook nog wel op.
Zeker Daisy. Zo'n brood bestaat uit 8 stukjes. Dus allebei 4. Maar dat is bijna vechten... En 2 vind ik weer net teveel. haha Stel kleine kinderen zijn wij soms...
Ja, ik ken dat . Heb hier de pizza al in de oven... kreeg meteen honger . Om de een of andere reden doe ik altijd eerst die van mijn Lief, dus moet wel ff geduld hebben nog
Haha daisy: Kunnen er geen 2 pizza's in dan? En anders 2 helften. Kun je onder het eten de andere 2 helften doen. Er was hier iemand die gaf een tip over handcreme van Vichy. (ik geloof AngelinaZ) Die ken ik ja, maar ik blijf toch bij die van nivea voor de ouder wordende huid... Heb al verschillende geprobeerd en deze vind ik het lekkerste smeren en het snelst intrekken. Maar tanks voor de tip.
Tis trouwens lekker rustig hier. Ik ga me ook ff met eten bezig houden. Kan ik ondertussen mooi nog ff stijken. doei
mmmmm pizza! heb ik ook zin in, maar Marc hoeft het even niet te zien: de laatste keer dat wij pizza aten werden we ziek (griep) en dan hoeft ie het niet meer! haha
@Meiske; Gefeliciteerd met de geboorte van Sofie!! @Anouk; Gefeliciteerd met de geboorte van Sarah!! @Amma; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Noah!! Fijn dat alles goed is gegaan!! @Mrijn; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Julia!! Ben erg benieuwd naar je verhaal!! Je klinkt in ieder geval positief over je bevalling!! Heb het vrijdag en zaterdag erg druk gehad met visite enzo, mijn vriend was namenlijk jarig, en vandaag ben ik naar de huishoudbeurs en 9 maanden beurs geweest. Heb dus wel af en toe snel bij gelezen, maar niet gereageerd! Er zijn heel wat baby's geboren zeg! Volgens mijn schoonfamilie gaat het bij mij geen week meer duren, omdat ze vinden dat het al erg laag zit, maar dat hoeft toch helemaal niets te zeggen? Ik kreeg net op de terugweg wel enorme pijnlijke harde buiken, maar nu ik thuis ben, zakt het weer weg. Ik ga de rest van de avond niets meer doen, lekker liggen op de bank, misschien nog even een douche nemen....