Ik ben eerst even Boer zoekt vrouw kijken! Norah ligt nog te zeuren in bed, dus ik hoop dat ze snel in slaap valt...
Anieteke, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Femke! Fijn dat ze thuis is en dat alles weer goed gaat.
@Lieke.. zou gewoon even de huisarts of apotheek bellen.. er zijn zalfjes voor.. mijm mams heeft het ook wel s gehad en die deed er zwarte trekzalf op.. zo heet het ook en tis ook zwart.. schijnt te helpen, maar is een smerig goedje.. wellicht heeft de apotheek een prettiger zalfje..anders weet de huisarts dat wel... Succes meid....
Je kan er idd teerzalf (wat ichtus beschrijft) op doen. Maar als je er zo'n last van hebt zou ik morgen gelijk de huisarts bellen. Zo'n ding kan lelijk gaan ontsteken. En je dus behoorlijk last bezorgen. Ze gaan dan ook niet zomaar weg en je kan er maanden last van houden.Dus gewoon bellen morgen vroeg.
Boer zoekt vrouw is weer afgelopen. Ik ben blij dat dit seizoen bijna afgelopen is, want zometeen heb ik natuurlijk lang niet meer zoveel tijd om tv te kijken! En ik volg zoveel dingen op 't moment... Mijn vader zei vanavond dat hij vond dat mijn buik gezakt was. Beebje lag nog niet vast, dus misschien nu wel? Heel eerlijk gezegd ben ik er nog niet klaar voor, ze mag nog wel een kleine week wachten. Ik moet eerst weer beter worden, en ik moet de proefdruk van ons geboortekaartje nog zien. Oh en ik moet nog muurstickers op de babykamer plakken, maar ik kan maar niet beslissen waar ze moeten komen.
Wat is het hier rustig zeg... Is iedereen aan het bevallen? Ouders zijn hier. Die kijken dvd van Toon Hermans. (voor degenen die het willen weten... )
Zoo.. MamaNorah..Ja das wel lastig als je zelf er nog niet klaar voor bent.. Mijn vk zei me dat het een goed teken was dat ik het zat begon te worden. Dat zou een teken zijn dat ik afscheid aan het nemen ben van mijn buik en zwangerschap. zo zou je bij de bevalling beter tegen de pijn enzo kunnen en ga je er makkelijker in mee.. klinkt best logisch..alleen ik ben het nu toch echt wel errug zat dus kom maaaaar! En die stickers.. ik heb ook een sticker voor Lisa´s kamer maar hoe ik die precies moet opplakken weet ik ook maar niet.. Tis dan alleen niet de babykamer dus dat scheelt.. Tis wel rustig zeg vanavond..
Boney... ja dat willen wij weten..hahahaha.. mijn ouders zijn ook super toonhermans fans.. ik niet zo, maar vind t ook niet vervelend.. maarr goed.. ik verveeeeeel me en tis veel te rustig hier!
Haha Boney, ben wel benieuwd wie er op dit moment wel aan het bevallen is. Toon Hermans doet me niet zoveel eigenlijk. Ichtus, 't is toch fijn om te horen dat er iets goeds is aan 't helemaal zat zijn. Ik denk trouwens dat ik zonder al te veel moeite afscheid ga nemen van m'n buik. Alhoewel ik hem nog steeds wel mooi vind. Ik ga naar bed, ik ben echt uitgeput nu. Lekker even in bed TV kijken en daarna lekker slapen. Ik hoop dat er nog 1 of meerdere beebs bijkomen vannacht! Welterusten.....
hmmm dat zat zijn heeft dus een doel? Nou, ik ben dr ook klaar mee... laat maar komen nu... en volgens mij is mijn meisje ook een afscheidsfeestje aan het bouwen daar binnen, enorm druk aan het doen vanavond & ook echt anders dan anders... duik er zo dus ook maar in... maar krijg eerst nog lekker rugmassage van mijn lief!
sorry dat niet op iedereen apart reageer, ben helemaal gesloopt........... vandaag 10 man kraamvisite gehad! gezellig maar ben moe nu! ze heeft wel weer leuke dingen gehad echt veel niet normaal net ook nog ff bijna 2 uur staan strijken, wilde ik ook af hebben, want morgen zijn we heel de dag naar schoonouders en mannetje is gezellig vrij! dus ben er ook niet veel dan....... dikke knuffellllll voor allemaal! hoe is het verder hier?
Hi Amsy, wacht vooral niet op mij hoor... dus als je kunt gewoon lekker 'voorkruipen' hoor! Klinkt als een leuk weekend... nu weer even lekker rustig aan doen he? Slaap lekker voor straks!
Hi Joma, druk dagje dus...maar volgens mij heb je het wel leuk gehad & in ieder geval flink verwend! Ik kom ook net weer ff kijken, volgens mij nu niemand echt aan de rommel... helaas, misschien dat er vannacht weer dingen gebeuren bij een aantal... (oeh, oeh... mag ik?! ) Ik duik dr ook in, nog even een Rennie wegkauwen en ik kom de nacht wel weer door... trusten!