Gefeliciteerd Anieteke.... wat een raar idee dat idee die op dezelfde datum als ik is uitgerekend al bevallen is.... Ik hoop dat alles nu goed blijft gaan .
Hoi Hoi, ben er ook weer ff... Pa en ma zijn weg en Peter is al naar bed. Ik ga nog ff hier neuzen en kletsen (als er nog iemand is hier...) en dan ga ik ook maar lekker naar bed. Is gisteren wel goed bevallen zo vroeg. (voor mijn doen) *pakt er ff sjippies bij*
Nou meiden, wat is het stil hier vanavond, en al die vroege vogels die al lekker naar bed zijn. Ben zo benieuwd wie de volgende in lijn is.... voor iedereen begint de tijd wel een beetje tr dringen, ik bedoel, we zijn al over de helft van februari tenslotte. Wen, ik zou niet durven voorkruipen meid, wacht netjes tot jij bevallen bent, en ichtus wacht ook al weken, dus meiden, maak voort, dan kan ik ook mamanorah: jij gaat ook al hard richting de 40 weken, trek je het nog een beetje met je kleine meid erbij, lijkt me wel een welkome afleiding op de dag zeg maar, maar ook maakt het de zwangerschap wel zwaarder met een kleine meid in huis. Hopelijk heb je veel steun aan je mannetje. Leuk idee dat we zo dicht bij elkaar wonen Joma, 10 mensen op kraamvisite is inderdaad niet niets, wel erg leuk he, als mensen de tijd en moeite nemen om langs te komen. Had zelf 2 verjaardagen van het weekend, erg gezellig, maar inderdaad wel zwaarder dan normaal hoor. Vind het heel leuk om te horen dat de rommelende meiden van afgelopen week nu lekker hun kleine uk in de armen houden. ga nog even teruglezen of ik kan uitvogelen hoe de bevallingen zijn verlopen, daar heb ik nog helemaal geen tijd voor gehad afgelopen weekend. Daisy, inderdaad gek idee he, dat Anieteke al bevallen is, terwijl zij ook op de 29ste was uitgerekend. Geeft je het gevoel dat het ieder moment kan gebeuren, wat ook zo is natuurlijk. Wel frustrerend alleen dat je geen flauw idee hebt wanneer, vind ik althans. Elke dag denk ik weer...nu misschien... Afgelopen zaterdag (gister) was ik uitgerekend, rare gewaarwording dat ze er dan nog niet is, dat is toch de datum war je al 8 maanden naartoe leeft, was wel een klein beetje teleurgesteld dat er niets gebeurde, maar goed, ze is het wachten meer dan waard! Ga ff teruglezen, hoop dat erzo nog meiden zijn, en anders slaap lekker iedereen en tot morgen...
Ja... daar heb je ook gelijk in. Tja, we kunnen alleen maar afwachten en hopen. Maar ik begin ook wel nieuwsgierig te worden, moet ik bekennen.
Ik heb vanmiddag nog een hart gegeten. Ik denk zelf echt niet dat het helpt hoor. Tis dat wij allebei gek zijn op verse ananas. Gooide het hart altijd weg. En nu eet ik het dus op. Ik weet dat je echt hele grote hoeveelheiden moet eten wil het misschien iets doen, maar wie weet... Zo vies is het nu ook weer niet. Beetje taai alleen. Er staan nog 3 verse ananassen hier op de aanrecht. Morgen dus weer 1 proberen. En ik denk dat als het nu zou beginnen ik nog niet eens kan geloven dat het door het hart komt... hihi
Ik heb ook twee verse ananassen gekocht zaterdag, maar nog niet zo rijp, het hart was echt afschuwelijk, kon het niet wegkrijgen, dat taaie bittere ding, blegh, de ananas zelf wel natuurlijk... Maareh, hoe is het met de harde buiken en het gerommel bij jullie, daisy en boney?
Het is nu ff rustig.. maar wacht maar tot ik weer op bed ligt. Zodra ik ga liggen begint het . (Ik zit nu nog achter de echte comp. maar ik ga zo wel naar bedje toe).
Ben overigens wel erg vaak naar de wc gelopen voor ontlasting... geen grote hoeveelheden per keer, maar dan nog. Al 4 keer, da's niet normaal voor mij. (Sorry voor details). En tis geen diarree.
Heb je echt krampen ofpuur harde buiken...heb wel veel harde buiken in bed, maar de echte krampen nog zelden gehad helaas, ik slaap helaas super slecht, als ik een half uur in bd lig beginnen mijn benen te wiebelen zoals ik het noem, een raar soort tinteling erin en dan moet ik ze gewoon bewegen. et enige wat helpt is eruit gaan en even gaan zitten.Hoop dat dat na de zwangerschap weer weggaat, want ik word er echt gek van
Ik ben echt nog niet aan het rommelen. Ik heb wel regelmatig harde buiken. Eigenlijk elke dag wel een paar. En dan met name 's avonds. Maar die zijn absoluut niet pijnlijk. Ook wat ongi kramp soms. Misschien toch onbewust voorwerk. Maar ik kan niet zeggen dat ik echt aan het rommelen ben.
haha, dat WC verhaal ken ik, zal komen doordat de baby al is ingedaald, dat drukt continu op je endeldarm die dan geprikkeld raakt, heb er ook last van, maar idd geen diarree. Boney, heb hetzelfde als jij, veel harde buiken, af en toe een ongesteldheidskrampje, maar geen duidelijke voorweeen ofzo. ben stiekem zo jaloers op de meiden die dat wel hebben....
Het zijn krampen, maar behalve gister in principe wel vervelend maar wel pijnloos. (Gister waren ze pijnlijk, maa toen had ik ook last van mijn banden). De krampen zijn echt met een golfbeweging, dus vandaar dat ik wel denk dat het voor- of oefenweeen zijn. Ze houden circa 30 sec. aan, soms iets langer. Ze zijn regelmatig, maar zodra ik ga timen, stoppen ze . Wanneer ik ze over me heen laat komen (buikademhaling en ontspannen) val ik uiteindelijk in slaap, en wanneer ik wakker wordt zijn ze er de ene keer nog, en de andere keer zijn ze verdwenen.
Hey het begint weer... ik heb het ook wel eens rechtop zittend... en ook weer in golfbeweging. Ik ga zo naar bed, dus het zal wel weer even erger worden. Moet zeggen dat ik het wel een tja... hoe zal ik het zeggen.... lekker gevoel vind... als ik die weeen voel... misschien omdat ik toch het idee heb dat er iets gebeurd. Verweken ofzo .
Ik weet niet of ik jaloers ben Amsy, neem Ichtus bijvoorbeeld. Is al een hele poos aan het rommelen. En het zet niet door. Ik zou daar heel nerveus van worden en alleen maar nog ongeduldiger. Hier ook last van wiebelbenen. Gelukkig niet elke nacht, maar je word er idd GEK van. Soms heb ik wel eens een wiebel lijf. Een gevoel van wiebel/onrustige benen, maar dan in je hele lijf. Dan word je helemaal GEK! Kan dan geen sec. stil liggen. Moet er dan ook echt uit en ff heen en weer lopen.
Tja, je hebt wat Ichtus betreft wel gelijk, maar wat Daisy ook zegt, dan gebeurt er tenminste wat, dat voorwerk zorgt ervoor dat je het idee hebt dat de bevalling al nadert, nu heb ik totaal geen gevoel dat het ook maar in de verste verte nabij is ofzo. Rot is dat he dat gewiebel, ben ook zo bang dat ik mijn vriend dan wakkerhoud, dus van pure ellende ga ik er dan uit. Dat onrustige wat je beschrijft herken ik zo goed, zo frustrerend. En het erge is dat ik het bijna verwacht dus je gaat erop liggen wachten zeg maar. Daisy, meid, slaap lekker, hoop dat het doorzet voor je...
Trusten allemaal. Ik gok tot vannacht... heb ik de vooravond ook al wat geslapen, dus zal wel weer wakker worden.
Truste Daisy! Amsy, ik heb het gelukkig niet elke nacht. Dan word je er helemaal gek van. En ik heb trouwens wel het idee dat ik aan het voorwerken ben. Ik heb meer afscheiding dan anders. Toch wel elke dag een keer ongi kramp van een kwartier ong. En dan vaak 's avonds een uurtje harde buiken. En ik heb en krijg ook vaak steken en dingen die ik niet thuis kan brengen. Het heeft er wel mee te maken, maar ik denk op zo'n moment niet van: ow, misschien is het nu wel begonnen. Dat heb ik nog geen moment gedacht. En ik heb ook het gevoel dat beeb NOG lager en dieper zakt. Soms voel ik echt dat koppie draaien vlak bij de uitgang van m'n caaf zeg maar. Ik zou best willen weten of ik al aan het verweken ben of al misschien wat ontsluiting heb. Maar ik weet zelf niet wat ik moet voelen, anders had ik allang ff gevoeld daar beneden.