Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik weet trouwens niet eens of ik daar nog wel bij kan komen... Scheren is al zo lastig... :oops:

2. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Ja, inderdaa,zou ook zo graag willen weten hoe of wat daar benenden.Moet dinsdag weer naar de VK, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren nu ik officieel overtijd loop.
    Scheren is inderdaad super lastig met die dikke buik, maar probeer het daar netjes bij te houden en tot nu toe gaat het goed. Beebje ligt bij mij wel al diep weg, voel het gewoon met lopen en opstaan, dus dat zit wel goed.
    Ga zo ook maar er proberen in slaap te komen, wie weet lukt het dit keer. Slaap lekker, en tot morgen
    Liefs Amsy

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Slaap lekker Amsy, en succes met je wiebelbenen....

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga ook naar bed. Ik wilde nog ff zien dat m'n banner op 39 weken staat...

Tot morgen.

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Goedemorgen!

Goh, helemaal geen nachtbrakers & iedereen om middernacht in bed... keurig! ;)

Hoe is het met de wiebelbenen gegaan vannacht Boney & Amsy?

En ja, ik las dat jullie het hadden over voorwerk, nou ik begin toch ook wel een beetje te verlangen naar een teken dat er uberhaupt iets gebeurd. Morgen ga ik naar de vlos en dan gaan ze toucheren, hoop natuurlijk dat al een en ander aant verweken is zodat ze ook kunnen strippen... en dan maar hopen dat het wat doet die nacht! :D

Als ik jou zo hoor Daisy, dan heb ik toch wel het idee dat er bij jou snel wat gaat gebeuren... geen idee waarom, maar tis een voorgevoel! Hoop het natuurlijk echt voor je! :D

Ik moet eerlijk zeggen dat ik vanochtend voor het eerst echt een btje teleurgesteld was dat er weer helemaal niets is gebeurd vannacht... ik heb mezelf zo voorgenomen om me niet op een bevalling te focussen, je hoort altijd dat die overtijd-dagen het langst duren... nou ik begin het nu te merken hoor, en ik vind het echt erg van mezelf... ik ben best een postitief persoon (als je dat over jezelf mag zeggen), maar nu zo ongeduldig als maar zijn kan! :oops:

Eens kijken wat ik nu ga doe, als er niemand online is ga ik wel even 'Boer zoekt vrouw' kijken van gisteren.
    Oh filmtip: Beowulf... Ik houd normaal dus helemaal niet van dat soort films, maar deze kon mijn aandacht gisteren echt grijpen. Ook erg bijzondere filmtechniek..

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Meiske74 en mannetje..van harte met sofie!

Anouk1 en mannetje... van harte met Sarah!

Mrijn en mannetje... van harte met Julia!

Anieteke en mannetje... van harte met Femke!!

Amma en mannetje... van harte met Noah!

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Boney, gefeliciteerd met de 39 weken!

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @annetiek gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter

nou meiden het aftellen is begonnen he nog paar weken en dan is februari alweer om, ben benieuwd bij wie de volgende baby komt

Nou hier vandaag voor het eerst helemaal alleen met bryan, geen kraamhulp meer en mannetje is hele dag werken ben benieuwd hoe het me afgaat moet ik zeggen vind het wel vreemd :oops:

9. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goeimorgen meiden, en het is weer maandag (niet dat dat voor ons iets
    uitmaakt) :D

Wen, ja jij mag onderhand ongeduldig worden, nog maximaal een dikke week te gaan!

Boney gefeliciteerd met je 39 weken!

Deze week wil mijn vriend nog wat verfen en het parket in de woonkamer leggen :confused: (lekker op tijd)
    Dan op zaterdag wil ik nog graag een nachtje hotel (aan zee maar is maar 30 minuten van waar wij wonen) en daarna pas mag beebje komen :D. Het liefst op zondag avond, zodat de schoonfamilie pas het weekend erop kan langskomen :D

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    vind het af en toe zo raar om de kleine al te hebben, ik mis soms mijn dikke buik klinkt misschien heel raar maar normaal zat ik nu lekker te genieten van bryans trapjes maar heb er wel iets super moois voor terug gekregen mijn kereltje

Heb trouwens nog een tip voor de dames die het kaartje naar janlinders willen sturen, je moet het tegenwoordig niet meer opsturen maar naar het dichtsbijzijnde filiaal brengen en dan krijg je daar het pakket

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

Vivian, spannend meid de eerste dag alleen met Bryan!
    En ja dat gevoel dat jij je buikt mist is denk ik wel normaal, heeft toch
    9 maanden erin gezeten

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    En zo is het ook supermummy... als ik dan weer denk max. een dag of 10 dan is het ineens helemaal zo lang niet meer... :oops:

en je hebt nog grootse plannen zeg... parket leggen en een nachtje weg... leuk hoor! zul je zien dat je beeb echt die zondagavond komt, dan ben je wel een kei in plannen zeg! ;)

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja dat denk ik ook supermummy en dan heb ik ook nog beetje last van kraamtraantjes dus denk dat dat het er niet beter opmaakt :) komt allemaal weer goed
    Het is wel super om lekker met bryan te tutten hoor en lekker aan iedereen te showen

14. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Mijn geduld begint langzamerhand op te raken. Ben iedere ochtend echt teleurgesteld...Te tijd begint nu ook te dringen, alleen vandaag en vannacht mag ik nog thuis bevallen. Vanaf morgen moet ik naar het ziekenhuis. Heel dom van mij, ik heb geen minuut stilgestaan bij een ziekenhuisbevalling. De hele zwangerschap zat ik zo'n beetje te zwijmelen over een gemoedelijke thuisbevalling, dus dat is nu extra slikken.

Ik probeer maar aan het idee te wennen want ik heb nog niet echt het gevoel dat ze zich vandaag gaat aankondigen.

Ik ga zo lekker even naar de stad met mijn moeder, werkt toch altijd het beste tegen een dipje.

Ik ga even teruglezen!

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    dwaas komt even goedemorgen wensen aan iedereen...

geen nieuwe beebies... meiden die nog mogen bevallen een dikke knuf...

hier een rustige morgen... elise heeft zich vannacht gedragen gelukkig... 1 keer gekomen dat in tegenstelling tot die nacht ervoor.. heerlijk een beetje bijgetukt dus...

die weegschaal werkt ook super elke dag weeg ik haar eventjes en tot nu toe groeit ze lekker...dus eigenlijk gaat alles goed hihi

nou meiden zet hem op..

kusjes

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @kristaB meid kan me voorstellen dat je beetje teleurgesteld bent meid, hoop voor je dat je uk zich snel meld, en ja ik kan me voorstellen dat een ziekenhuisbevalling je tegenstaat als je je op een thuisbevalling hebt gespitst wie weet morgen nog he meid, ik zal in ieder geval voor je duimen

@dwaas lekker he zon rustige nacht, bryan is vannacht 1x wakker geworden en toen om kwart voor 6 weer en nu ligt hij nog steeds lekker te slapen dus laat hem ook nog ff genieten

17. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik heb lekker uitgeslapen, maar het was ook wel een uurtje of 2 voor ik eindelijk in slaap viel. Hier nog niets geen voorwerk, ik ben bang dat ik flink overtijd ga.

@Amsy, ja ik ben bijna 40 weken. :D Op zich kom ik met Norah wel sneller mijn dagen door, maar nu ik met die zware verkoudheid zit vind ik het wel zwaar worden.

@Boney, en Daisy, lekker geslapen?

@Wen, ja bij jou mag er ook wel eens wat gaan gebeuren! :D Ik weet nog dat ik bij Norah 's nachts wakker werd van de eerste wee en dat ik echt zoooo blij was dat het begonnen was.

@Boney, gefeliciteerd met de 39 weken!

@Vivian, spannend zo'n eerste dag alleen met je kleine mannetje.

@Supermummy, oh dat is lekker zeg dat er nu nog geverfd enzo moet gaan worden. Misschien heeft je vriend ook last van nesteldrang?

@Krista, oh het moet nu echt gaan beginnen bij jou! Wat kunnen we eens bedenken om het aan de gang te brengen...

@Dwazie, fijn dat de weegschaal de ongerustheid wegneemt en dat Eilse goed groeit!

Ik ga lekker douchen. :D

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenmorgen!

kom iedereen een fijne dag wensen!

wij gaan zo een daggie naar schoonouders toe!

En kom af en toe wel meespieken hoor ,wie weet vandaag wel weer een beginnende bevalling of babynieuws ..... dat mag wel weer :) en ja wie weet moet ik ook ineens buddynieuws melden :) en gaat boney ineens bevallen ;) meid gefeliciteerd 39 weken alweer! :)

fijne dag meiden toedelsssssssssssssssssssssssssss ;)

19. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Mmmm ik kan niet onder de douche want Nico staat er onder. :(

Joma veel plezier bij je schoonouders!

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    och Krista, als ik jou dan weer zo lees dan voel me echt een muts dat ik nu al zo ongeduldig begin te worden... je zult wel denken: niet zo klagen! :oops:

ik hoop zo voor je dat er vandaag of morgen actie gaat komen en je nog lekker op het nippertje thuis kunt bevallen!
    heb je al een backup-afspraak in ziekenhuis voor inleiden ergens deze week?

Ik ga mijn vriend zo eens vragen of ie met me naar een babypark wil... in Veenendaal of Kesteren ofzo... met al die leuke babyspulletjes om me heen en een zak met geld voel ik me vast snel een stuk vrolijker... :)

Deel Deze Pagina