Ach Wen, dit heb ik echt absoluut niet! Een week geleden was ik ook al ongeduldig, dus ik snap je juist hartstikke goed... Om toch even optimistisch te blijven, ik heb nu sowieso 2 weken langer verlof! Ik ben aan de ene kant ook wel een beetje blij dat ik niet de enige ben die overtijd is.
Ga je er toch bij staan? Best gezellig! Ik heb net ook een extra lange douche genomen, daar kikker je best van op... ben trouwens helemaal weg van lavendel geur de laatste tijd... heerlijk!
@Krista: oh gelukkig, voelde ineens zo stom om te zeuren... houd daar niet zo van... en ja, wij hebben straks langer verlof... onderhand tot diep in mei... lekkerrrrr! veel plezier met winkelen straks!
Nou lekker dan... nog ruzie met mijn vriend ook... die wil dus niet mee iets doen vandaag. Waarom moet ik nou perse met hem iets doen zegt ie, bel maar iemand op! Ja wie? Iedereen is werken! En is het nou zo gek dat ik nog even iets met hem wil doen? Morgen moet ie weer werken. Hij doet gewoon net of ik hem tot last ben... Hij snapt niet dat ik gewoon iets te doen wil hebben, al is het maar 1 ding per dag en duurt het maar een uurtje, dan heb ik tenminste een doel... alleen maar thuis zitten en wachten & poetsen is gewoon zo niet leuk meer... waarom snapt ie dat nou niet? aaarrrggghhhh voel me zo klote nu!
GRRRRRRRRRRR hier zou ik ook pissig om worden. Dan maakt hij maar zin zeg (hehe dan hoeft het ook niet meer) Ik weet niet of jij die mogelijkheid hebt, maar ik heb er geen probleem mee om alleen te gaan shoppen.......
Klopt, nu hoeft het al niet meer... Ik zou natuurlijk alleen kunnen gaan, maar dat was nou juist niet wat ik in gedachte had... hij was gisteren en vandaag vrij en ik probeerde 'm gisteren ook al ergens mee naar toe te nemen... heb de dierentuin geopperd, koffie drinken bij vrienden (die konden uiteindelijk niet), broodje eten ergens in een lunchroom... is het allemaal niet geworden vanochtend zat ik echt even in een dipje, dus dacht: kom op Wen, verzin iets om te gaan doen samen en dan is het zo weer een leuke dag... maar ja, toen kreeg ik dus deze reactie... beebje werd helemaal onrustig omdat ik verdrietig (lees overstuur) was... dus heb me er nu maar snel overheen gezet, wil niet dat die kleine er last van heeft... ga nu Boer zoekt vrouw kijken... is wel weer ok hoor, ben niet iemand die lang bij de pakken neer zit
Mogguh meiden! Geen baby's vannacht dus. Jammer Ik kijk elke nacht als Lune de fles krijgt of ik een smsje van Ichtus heb, maar helaas weer niet.. Wen, geef je vriend een schop onder z'n kont! Hij moet juist blij zijn dat hij nu nog wat alleen met zijn vriendinnetje kan gaan doen. En jij hebt het zwaar dus mag hij best wat voor je over hebben.. Annpakken! 8) Vanochtend naar de kinderarts in het ziekenhuis geweest met Lune. De arts was zeer tevreden: Lune ziet er goed uit en groeit goed. Wat wil je nog meer Alleen dat gedoe met haar voeding is niet zo leuk dus ze raadde me aan om over te stappen op hypoallergene voeding. Weet alleen niet zo goed van hoe en wat dus dat heb ik even gevraagd in het topic 'flesvoeding'. Ik weet niet welke voeding ik moet hebben en of ik in 1x overkan stappen. Naja, 'ik'.. Lune dus zo, ik ga even een cracker eten en een kopje thee drinken zonder suiker.. Leuk joh, dieeten...
Goedemorgen zonder zorgen.... Het word weer een stralende dag vandaag... De was staat al aan dus straks kan die lekker naar buiten in het zonnetje! Hier weer lekker geslapen vannacht. Gisteren ook al. Ik zei vanmorgen al tegen Peter: M'n lichaam is zich vast aan het voorbereiden op een zware klus van de week. I hope so! Vannacht helaas wel aan het begin van de nacht wat wiebelbenen gehad. hihi Maar na een rondje woonkamer ging het stukken beter gelukkig. Zal ff terug lezen nu. WEN: Ik hoop zo voor je dat je morgen te horen krijgt dat je al lekker hebt voor gewerkt en dat ze gaan strippen. Maar ik zou me er toch niet te veel op vast pinnen hoor. Anders ben ik bang dat die terleurstelling zo groot is voor je. Ik ben ook bang dat ik nog potdicht zit en het dus echt nog wel ff gaat duren. Ik moet ook morgen naar de VK, zal eens vragen wat ze van plan zijn na volgende week. Misschien wil ze morgen wel vast ff voelen... (nooit gedacht dat ik dat zo graag zou willen... ) SUPERMUMMY: Hier heb ik ook wel in m'n hoofd wanneer ik het wil. Liefst gewoon nu natuurlijk, maar volgende week is het voorjaars vakantie hier. En mijn schoonfam wonen allemaal in Drenthe. Peter z'n zus is alleen met 3 kids dus zou wel handig zijn als die gewoon lekker door de week kunnen komen, anders is het in het weekend weer zo druk. Dan komt natuurlijk iedereen. Ik wil dus echt graag volgende week bevallen. Maar ik doe ook nog steeds mee voor de marathon van 21 feb. DWAAS: Ook goedemorgen. Ik had je al gemist gisteren. WEN: Balen dat je vriend niet mee wil zeg. Zou ik ook pissig om zijn zeg. Als ik nou bij je in de buurt woonde dan zou ik met je mee gaan. Maar ik ga vanmiddag hier ff dorp in. Ff een voorraad heerlijke olijven halen bij de kaasboer hier... Die zijn zooooo lekker. En hij heeft nog meer van die heerlijke tapas hapjes. Dat is echt snoepen daar... Nu ff dit berichtje plaatsen. Dan verder met m'n ananas en meloen. Lekker zeg. Heb er ook een glaasje verse jus bij. Tot later. Liefs...
En dan Norah er nog bij en we staan als sardientjes in een blikje. In mijn eentje krijg ik de douche al vol tegenwoordig. Maar het was wel lekker hoor. En inderdaad lavendel is ook erg lekker.
Grrrrrrrr Mannen... Alsof het zoveel moeite is om even met jou wat te gaan doen zeg. Ik heb mijn moeder zojuist gevraagd om vanmiddag met mij naar de drogist en naar de kinderwinkel (voor een zomerjas voor Norah) te gaan. Ik heb ook echt geen zin meer om alleen in de auto te stappen. Strafpunten voor jouw vriend. Die mag de eerste 100 poepluiers gaan verschonen.
@wen jeetje das wel balen zeg dat je mannetje niet wat leuks met je wilt gaan doen hij zou toch echt moeten begrijpen dat je nog wat leuks wilt gaan doen als hij vrij heeft mannen ik zal ze nooit begrijpen
@Maja, fijn dat alles goed gaat met Lune! Volgens mij kun je inderdaad niet in één keer overstappen naar een andere flesvoeding, maar ik heb er weinig verstand van. Hopelijk krijg je goede tips bij het andere topic. Hopelijk zijn haar krampjes snel over. @Boney, fijn dat je goed geslapen hebt! Volgens mij moeten ze voor jou magnums met ananashart smaak maken!
Goeiemorgen iedereen! Hier ik ook weer even! Begin aardig op te knappen nu gelukkig, hoewel ik nog steeds om 10 uur savonds in bed moet liggen en smiddags een middagdutje moet doen... t is toch best zwaar dat opknappen van een keizersnede :S Ik had het allemaal wat rooskleuriger in mijn hoofd, de eerste weken mama zijn. Maar het valt vies tegen. Zooooo moe! Gelukkig is mijn man drie weken vrij (deze week nog, volgende week meot ie weer aan het werk) dus die doet nu alles voor mij en Aaron. Super lief Aaron doet het super goed, zelfs snachts! Hij krijgt rond 10 uur voor het laatst de borst en hij komt rond 2 of 3 uur weer en dan smorgens om 7 of 8 uur weer! Echt ideaal! Vanacht heeft hij voor het eerst in zijn eigen bedje geslapen, helemaal alleen in zijn kamertje... Hij vond het wel goed, alleen mama had er nogal wat moeite mee... Net alsof ik hem in de steek liet ofzo. Maar goed, hij en ik hebben het overleefd (gelukkig) dus vanavond moet ie maar weer naar zijn eigen bed toe! Even om jullie nog zwangere dames een hart onder de riem te steken... Ik had ook nergens last van tijdens de zwangerschap, amper harde buiken en geen voortekenen van dat het gaat beginnen... Dus dacht ook dat ik wel tot week 42 door zou blijven lopen... en zomaar opeens werd ik snachts wakker met een beetje buikpijn, die ik ook niet herkende als weeen, totdat een uur later mijn vliezen braken! en nog een uur later begonnen mijn weeen, die ik zeker weten wel herkende als weeen! Kreeg gewoon een weeenstorm zomaar uit het niets! Dus het kan zomaar zover zijn, zonder dat je het verwacht!
Bellen ze net van het KDV.... Grrrrrrrrrrrrrrrr Hebben ze dus geen plaats in mei! Wat nu? We hebben nog een formulier liggen van een ander KDV dus ga die maar snel opsturen nu. Het kan nog wel een jaar duren zei ze. Daar had ze dan wel eens ff eerder mee mogen komen zeg. Ze zijn met de gemeente bezig om hier in dorp een noodoplossing te realiseren, dat zou sept kunnen zijn. Maar dan moet de gemeente wel toe zeggen. Maar dat zou voor ons wel helemaal ideaal zijn. Maar ben nu ff pissig zeg... Potverdorie. Ik had het graag ff eerder geweten.
Ah das balen! Kan me voorstellen dat je nu pissig bent! Vooral als je niet de luxe hebt van ouders of broers en zussen die op willen passen, dan heb je idd een probleem! Stomme kdv!
Hahahahaha dat zou lekker zijn zeg. Maar ik zit nu niet aan hart. Ik zit gewoon aan de ananas. Vanavond ga ik weer 1 schoonmaken en dan gaat er weer een hart naar binnen. Ga het gewoon elke dag eten. Ik blij dat Peter ook gek is op ananas. haha dat krijg ik anders nooit op.
Nee dat fam op past is echt niet mogelijk. Die wonen allemaal min. een half uur rijden hier vandaan. En dan ook niet op de route naar m'n werk. Het is maar voor 2 dagen. De dinsdag en de woe. Maar wel balen hoor. We gingen er echt vanuit dat er plaats was...
Goedemiddag dames, @ de dames die bevallen zijn.. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoons en dochters! Hier is alles nog steeds rustig! En in afwachting van de beeb.. haha.. Helaas heeft ze er nog geen zin in.. Zijn er nog dames aan de rommel?
@Thirza, gewoon rustig aan doen hoor, en er lekker van genieten dat je man ook thuis is. Super dat Aaron al zo lekker slaapt 's nachts, dan krijg jij ook je slaap en ben je sneller hersteld. Ach en voor 't eerst in zijn eigen bedje, 't loslaten is begonnen.... @Boney, oh dat is irritant. Dat hadden ze inderdaad wel even eerder kunnen melden. Ik vind vk praktijk de laatste tijd uberhaupt saaier worden, misschien komt dat omdat we gewoon klaar zijn voor onze eigen bevalling. [/b]