hm, staat zomaar ineens mijn huisarts voor de deur, om te kijken hoe het hier gaat! Ik had niet verwacht iets met hem te maken te hebben! Wel leuk dat ie even langskomt, maar heb hem niets te zeggen dan alleen dat het heel goed gaat hier, maar dat ik zo moe ben... Hij was ook binnen 2 minuten weer weg
Thirza, heb je je HB al laten prikken? En klets jij ook al mee met de mama's? Die zijn verhuist naar het andere topic.
in het ziekenhuis hebben ze mijn hb wel geprikt, maar die vermoeidheid is vrij normaal na een keizersnede.... en met de mama's klets ik nog niet mee... zal es even zoeken waar die zijn tnx
Hoop het ook, maar vannacht weer niks. Voorweeen hebben wel lang aangehouden, uurtje ofzo... maar toen ik vanmorgen wakker lag er alleen maar wat melk naast mijn tepel Ben ook wel benieuwd hoe het met de wiebelbenen van Boney en Amsy ging. Ik ga ff bijlezen.
Goedemorgen ladies, Krista meid, bijna 42 weken, kan me voorstellen dat je geduld danog op de proef is gesteld. Ikhoop zo voor je dat je kleine schat vandaag of morgen zelf nog even besluit eruit te komen Wen, gek, ik had vanmmorgen ook zo'n dipgevoel. Had zelf een heel sterk gevoel bij 18 februari, en dan is het de 18de en niks....bah. Dikke frustratie vanmorgen hier, mijn vriend kon niets met me bginnen. En als ik dan naar Ichtus kijk, of Krista of naar jou dan denk ik "stel je niet aan", maar toch... Wat flauw van de kerel van je da ie niet even wat met je wil doen, ik vind dat hij zich best in kan leven in jou en je lekker meeneemt ergens heen, al is het maar ff de stad in voor een kopje koffie ofzo. Boney, wat naar voor de meid, van het KDV, probeer niet te wanhopen, er word zeker een oplossing voor gevonden hoor, desnoods via gastouderopvang, daar zijn van die bureau's voor en dat krijg je ook vergoed. Ik heb ook nog niets van het KDV gehoord, toch maar eens informeren. In ieder geval wel gefeliciteerd met alweer 39 weken! Supermummy, jij gaat ook al de goede kant op wat tijd betreft. Voel je je nog een betje goed, en rommelt het al? Mamanorah: wat naar dat die verkoudheid maar voortduurt zeg, misschien kan een lekkere wandeling uitkomst bieden. Zeker in Holten is het mooi lopen. Mijn vriend en ik zijn 2 weekenden geleden nog op de holterberg wezen wandelen, echt fijn daar zeg. Vivian: hoe is het met je kleine ventje, lekker aan het genieten? Ben zo benieuwd hoe het straks zal zijn als ons kleine meisje er is! Heeft iemand al iets van Ichtus gehoord vandaag? Ben benieuwd hoe zij het maakt, ze rommelt al dagen, dus zou zomaar kunnen toch? Dwazie: hoe gaat het met Elise, is echt een heerlijk meisje om te zien zeg,. Iedereen die ik vergeten ben,sorry, maar heb een goed excuus om niet alles te kunnn onthouden....zwangerschapsdementie
Hey daisy, rot meid, dat het niet doorzet allemaal, maar inderdaad, heb net als Wen bij jou wel het gevoel dat het weleens snel kan gaan. Wiebelbenen waren weer lekker actief vannacht, ben er wel ingebleven, maar slaap dan bijna niet. gelukkig is het weer dag, joehoe.... Zometeen een boodschap doen en weer soppen in huis, je moet je nesteldrang toch de ruimte geven he
haha hebben jullie er ook zoveel krabbels op Hyves? Ik heb er bijna een dagtaak aan om iedereen antwoord te geven. Nou ben allang blij dat niet iedereen gaat bellen. Ja de naaste fam. Maar dat vind ik niet zo erg. En m'n hyves word opeens schrikbarend veel bekeken. Nu ben ik echt weg.
Mijn moeder belde, ze komt gezellig ff langs straks. Vorige week was ze er ook al, en dat was gezellie . Gezellig ff roddelen enzo, Maar nu moet ik wel ff de specifiek gekleurde kleertjes verstoppen. Ze had vorige week ook ineens haar hand op de kastdeur, gelukkig de deur waar ik de spulletjes al had weggehaald .
Ik krijg ook in eens veel krabbels, van collega's die ik nauwelijks ken. Mja, beter dan dat ze gaan bellen. Ze bellen wel mijn moeder, liever haar dan mij...
he lieve meiden... BONEY gister hadden we een hele drukke dag dus vandaar.. even geen tijd voro forumdinnetjes... wat balen zeg meid van de KDV zou er helemaal nerveus van worden inderdaad.... Iemand vroeg hoe het met ELISE ging, het gaat heel goed... groeit goed drinkt poept en plast en slaapt dus volgens mij alles wat een beebie hoort te doen... NOU hopelijk vandaag nog wat beebie nieuws zou euk zijn voor de mammas die al zo lang wachten op hun spruitje... knuffel
Even genant vraagje tussendoor... Hebben jullie ook zo'n moeite om je billen af te vegen? Ik zit me echt in allerlei bochten te wringen... Ik was van plan om net ff naar dorp te gaan, maar ik heb opeens toch soort van kramp. Ik wacht het dus nog ff af. Zal zo wel zakken denk ik.
Dwaas, ik ben er niet nerveus door, lukt hiet niet dan blijf ik gewoon lekker thuis... lijkt me wel wat.... haha Maar ik baal er wel flink van.
haha... het wordt wel steeds lastiger ja! en ook de boel scheren is niet echt meer te doen... nou ja, ze hebben vast erger gezien... oh jee kramp? heb je weeen Boney? zou wat zijn zeg... dat jij gewoon de volgende bent die gaat bevallen... dat zou dan echt een verrassing zijn, maar gun het je enorm meid! hoe voelt het nu?
bedankt allemaal voor jullie lieve woorden... ik moet blijkbaar eerst overstuur worden om wat begrip en een knuffel te krijgen... en dan zeggen: 'doe maar rustig, je buik is er keihard van...' jeetje, je meent het! zojuist kwamen de ideeen om dan maar even door dorp te lopen en ergens een broodje te eten... het gekke met mij is dat het dan niet meer hoeft... als ik het gevoel heb dat hij dan alleen dat met me gaat doen omdat het 'moet'... dan voelt het voor mij al helemaal niet relaxed meer... nou ja, hij bedoelt het vast allemaal niet zo... sorry voor EGO verhaal!
WEN, het is nu weer minder. Had net echt ff kramp zeg. En vvanmorgen al zo'n steek bovenin m'n buik... dus ik ga toch maar ff naar dorp. Ben toch nog niet van plan om te gaan bevallen. Ik ga voor donderdag. Daar moeten we ook ff lijstje voor maken.