Wij hebben ook nog iets meer tijd Sizzel. Wij hebben nog geen huilende baby's die honger hebben of een vieze broek...
VOLLE MAAN MARATHON IN DE AVOND/NACHT VAN 20 OP 21 FEBRUARI Hier inschrijven... programma: 19:00 ontvangst met tropische cocktail (bitterlemon met ananashart) 19:30 gezamenlijk diner met de befaamde zuurkoolschotel van Dwazie 20:30 huis schoonmaken (denk vooral aan het stofzuigen 'a la Ariel') 21:30 spoedcursus weeendans door Boney 22:00 - 03:00 slapen 03:27 start uitoefenen weeendans onder de volle maan! voorbereiding: Zorg dat je 's middags nog even naar de kapper gaat volgende de Vivian-methode... deelnemers: Boney Wen26 Dotje
En trouwens..... Ik vind voordat deze dicht gaat en dus iedereen is bevallen, dan moet de 4000 wel gehaald zijn hoor. Dat moet toch wel lukken.
De weeendans is een oefening die je kunt gebruiken om je weeen op te vangen/draaglijk te maken. Je zet je benen wat wijder uitelkaar, voeten wijzen naar buiten. Je handen houdt je op je buik. Je buigt nu langzaam door de ene knie - dan weer midden - en dan de andere knie. Die beweging in samenspel met ademhalingsoefeningen maakt je rustig en je kunt dan ontspannen. Ik vind het een fijne oefening. Dat heb ik bij yoga gehad. Is idd heel fijn. Bij ons hete dat staand wiegen. En dan in combi met je ademhaling. Op de partner les geleerd hoe je dat samen kan doen. Was een hoop lol, maar is nog fijner om het samen te doen.
hahaha meiden wat moet ik toch lachen die bevalmarathon zit er prima uit het is dat ik al bevallen ben anders deed ik lekker mee klinkt heel gezellig @amsy ja het gaat hier heerlijk met mijn kereltje het valt me reuze mee zon dag alleen heb net ff lekker geslapen en mijn kereltje word nu ook wakker dus tijd voor de fles @sizzel ff wennen he meid zo zonder die kraam ik was blij dat het bij ons net weekend was zodat mijn vriend thuis was, en vandaag voor het eerst alleen is ook super hoor. NOu meiden bryan wil graag de fles dus ben weer weg tot later
Kramp is hier weer over. Ga dus nu wel weg. Het is heerlijk weer, jammer dat het echt te ver is om te lopen... Bye bye en tot later
Hmmm...Magnums, daar het ik ook wel zin in! Ben net lekker met mijn moeder naar de stad geweest. Geluncht in het zonnetje en daarna even geshopt voor mijn ziekenhuisbevalling-tas. Ik heb bij de Tuinen Pilowspray lavendel gehaald, kijken of ik daar straks een beetje rustig van wordt... @Boney: Is een gastouderbureau misschien nog iets om je voor in te schrijven?
Haha, bevalmarathon, stelletje gekken hiero Ik probeer het hier ook een beetje bij te houden maar Luuk is momenteel wat huilerig dus hij eist veel aandacht op. Iemand hier (Amma of MamaNorah volgens mij) zei al dat hij last heeft van clustervoeden en inderdaad. Ik heb aanwijzingen gekregen van de lactatiekundige om dit op te vangen en volgende week hebben we een afspraak met haar. Vergeten jullie niet de Vietnamese loempia's te nemen om te bevallen?
VOLLE MAAN BEVAL MARATHON IN DE AVOND/NACHT VAN 20 OP 21 FEBRUARI programma: 19:00 ontvangst met tropische cocktail (bitterlemon met ananashart) 19:30 gezamenlijk diner met de befaamde zuurkoolschotel van Dwazie 20:30 huis schoonmaken (denk vooral aan het stofzuigen 'a la Ariel') 21:30 spoedcursus weeendans door Boney 22:00 - 03:00 slapen 03:27 start uitoefenen weeendans onder de volle maan! voorbereiding: Zorg dat je 's middags nog even naar de kapper gaat volgens de Vivian-methode... Gehele avond gratis Magnums & Vietnamese loempia's! ! deelnemers: Boney Wen26 Dotje
Gezellig Krista... en fijn dat je nu je tasje compleet hebt! Bestaat dat ja? Lavendel Pillowspray? Klinkt echt super, ga ik ook eens kijken bij de Tuinen!