Ja maar jij kreeg denk ik maar 2 keer per dag bezoek? Bij ons is het ziekenhuis verbouwd en hebben ze ook een soort van kraamhotelachtige kamers. Daar mag je doen alsof je thuis bent, dus ook je koffie en die soort dingen moet je zelf voor zorgen dat dat in "huis" is.
Dees, wat fijn dat de lactatiedeskundige met tips gaat komen! Hopelijk wordt het daar makkelijekr van, want dat clustervoeden is niet gemakkelijk vol te houden lijkt me.
Oh dat is fijn! Heb je toch nog een beetje huiselijke sfeer om je heen. Ik mocht bij Norah na de bevalling een paar uur in zo'n kamer en dat was al prettig. Nu wil ik naar een ander ziekenhuis mocht ik niet thuis kunnen bevallen, en dat is heel oud dus niets geen hotelachtigs aan.
Jouw beebje gaat er gewoon doorheen passen hoor! En ik zou inderdaad maar een maxi cosi kopen, want anders komt je vriend er misschien na de bevalling met eentje thuis die jij spuuglelijk vindt.
Ja dit was een oud ziekenhuis maar zijn ze grondig aan het verbouwen, maar gelukkig zijn de kamers net open. Sinds een week of 3 geloof ik. Alleen de tv's doen het nog niet, das wel jammer dr aan als tv verslaafde hehehe. Oja en de partner mag ook in de kamer blijven slapen en mee eten als je dat wil, das ook wel fijn dr aan vind ik.
Ik ga mijn moeer bellen om even wat boodschappen te gaan doen in 't dorp. Tot vanavond. Waar is ichtus? Hebben we haar al gezien vandaag?
Er was 3x per dag bezoek daar. En best lang moet ik zeggen maar ze keken bij ons niet zo krap omdat ik een kamer alleen had en toch wat 'bijzonder' was. Ik heb als tip gekregen om compressie uit te voeren tijdens het voeden en in blokken van 3 uur steeds dezelfde borst aan te bieden. Dus 3 uur lang (als hij vaker komt) alleen links en dan weer 3 uur alleen rechts. Ik heb het nog niet hoeven gebruiken maar ga het wel proberen. En de 28ste hebben we een afspraak met de lactatiekundige.
Dag dames, Ik ben er ook weer! Heb allemaal lekkere (gezonde) dingen gehaald. Kan ik vandaag en morgen lekker snoepen en smullen... Het is wel een hele opgave hoor. Ik kan echt nauwelijks nog stukken lopen. Vreselijk gewoon. Je voelt jezelf zo lopen. Maar het doet ook echt zeer gewoon. Bij m'n schaambeen. Maar ik ben weer thuis. Heb zere buik nu. En vanmorgen schreef ik toch dat ik een steek had boven in m'n buik? Die had ik net ook weer. Echt 1 hele gemene pijnlijke steek bovenin m'n buik. Zouden dat m'n spieren zijn? Die andere kramp die ik vanmorgen had waren denk ik m'n darmen. Loos alarm dus. Tjonge zeg, ik voel wel van alles vandaag. Dees, ik zie je helemaal lopen achter de kinderwagen.... KIJK DAN! KIJK DAN! KIJK DAN! HIER LIGT DE MOOISTE BABY VAN DE WERELD! KIJK DAN! Dat zou ik echt ook hebben hoor. Net als wat wen beschreef over je beginnende buikje. Iedereen moet dat toch zien? hahaha Nu kunnen de mensen er niet meer omheen... Ik ben maar 1.60 en als ik dus ergens kom dan zie je eerst buik dan nog een stuk buik en dan kom ik ergens...
Hallo dames, Wat hebben jullie druk geschreven de afgelopen paar uur zeg.Heb niet alles terug gelezen, maar wil me wel graag opgeven voor de bevalmarathon van 21 februari... Al nieuws van ichtus, of nog andere rommelende meiden? Hier nog steeds niets, ga ff boodschap doen in het dorp en dan eten koken. katjes zijn ongeduldig,ze willen graag eten, dus zal ze maar weer verwennen dan. Iedereen verder in zijn hum? Liefs Amsy
VOLLE MAAN BEVAL MARATHON IN DE AVOND/NACHT VAN 20 OP 21 FEBRUARI wowfoto.web-log.nl/de_camera_en_carla/images/de_volle_maan.jpg programma: 19:00 ontvangst met tropische cocktail (bitterlemon met ananashart) 19:30 gezamenlijk diner met de befaamde zuurkoolschotel van Dwazie 20:30 huis schoonmaken (denk vooral aan het stofzuigen 'a la Ariel') 21:30 spoedcursus weeendans door Boney 22:00 - 03:00 slapen 03:27 start uitoefenen weeendans onder de volle maan! voorbereiding: Zorg dat je 's middags nog even naar de kapper gaat volgens de Vivian-methode... Gehele avond gratis Magnums & Vietnamese loempia's! ! deelnemers: Boney Wen26 Dotje AngelinaZ Nika MamaNorah Amsy