Ik denk dat het gewoon voorweeen zijn, m'n buik is nu superhard maar er is niets pijnlijks meer aan. Maar voorweeen waren ook welkom! Dan gebeurt er tenminste iets daar van onderen.
Sarah doet het erg goed, drinkt lekker en slaapt goed. Afgelopen nacht was ze wat huilerig maar het is ook niet niks, zo nieuw op de wereld met alle nieuwe indrukken. We hebben haar lekker vertroeteld, daar werd ze erg rustig van en wij ook natuurlijk. Gaan nu slapen, even bijtanken Heb een paar foto´s geplaatst. Liefs Anette
oh wat herkenbaar dit... dacht echt dat het aan mij lag, maar we zijn volgens mij allemaal hetzelfde haha
meiden ik zit net even terug te lezen over de dag dat ik bevallen was.. ik moet zo hard lachen om jullie reacties allemaal echt geweldig om terug te lezen...
Anoek, wat een mooie foto's van je meisje! Fijn dat alles goed met jullie gaat. Enne.. wel een nieuwe banner maken hè! Boney, hoi en doei. Wijziging: en weer Hoi Dwazie, 't was ook een erg rare dag toen. Jij had echt een supersonische bevalling. Nou hier zijn de harde buiken weer gestopt. Ik ga lekker m'n bedje in. Ik heb zowaar gepraat met mijn man zonder ruzie te maken, dus dat is ook weer iets nieuws. Misschien is dat wel een teken dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten. Tot morgen allemaal!
goedenavond meiden ! hoe is het hier nog nieuws? is nu gewoon te veel en te laat om terug te lezen! dus als nog iemand kan updaten? en uberhaupt wakker is heb de laatste bladzijdes gelezen en heb leuke foto ,s voorbij zien komen @Dwazie geweldig die foto,s van Elise @Anouk mooie meid hoor
Ik ben nog wakker hoor! Tuurlijk Geen gerommel vandaag. En eigenlijk niks geen bijzonderheden dus te melden.
Hello ladies, De meeste meiden gaan naar bed, en zoals te doen gebruikelijk ga ik er weer eens uit. Ik HAAT wiebelbenen, om met moppersmurftaal in huis te vallen. Meiden, heb net terug gelezen, die volle maan actie is meesterlijk. 03:27 staat genoteerd als weeendans oefening. heb hier echt veel lol om, want op de yoga hebben we hem echt geleerd, en tijdens de partneravond moesten we hem in praktijk brengen, meesterlijke avond was dat, dus zit alweer in mezelf te gniffelen..... Vandaag redelijk wat harde buiken gehad, maar echte voorweeen ho maar, zedoen gewoon niet zeer.Morgen naar de VK, ben benieuwd hoe nu verder. Ze zijn niet zo pro-actief, dus dat wordt weer afwachten ben ik bang. Debie, ik moet je even complimenteren met je prachtige meisje, wat een plaatje Dwaas, ook jouw meiske is echt een moppie om te zien. Gezien de babyfoto's van mij en van mijn vriend ben ik bang dat ons meisje iets minder fraai ter wereld komt, wij waren allebei nogal onogelijke baby's, maar we kunnen er hartelijk om lachen hoor. mamanorah: lekker om te weten he, dat er voorwerk plaatsvindt. Jij kan natuurlijk wel een beetje terughalen hoe e.e.a. moet voelen, dat lijkt me wel een geruststelling. Bij elk darmkrampje wacht ik hoopvol af of er nog meer komen gaat. Wen en Boney: meiden, ook al ben ik hier niet net zo vaak als jullie, ook ik blijf tot het bittere eind, tot iedereen is bevallen. Ben zelf erg bang dat ik als laatste overblijf, dat zou echt iets voor mij zijn. Iemand al iets van daisy gehoord vanavond, ze is meestal ook wel online later op de avond Ben ik nou nog iemand vergeten? Zo ja, sorry....(schaam) Ben hier oorlopig nog wel even, dus hoop op gzellig geklets, en anders dan klets ik wel wat tegen mezelf...
Meiden HELP! Ik heb net perongeluk al mijn PB gewist. Als jullie mij recent nog hebben ge PBt zouden jullie die dan nogmaals even willen PB-en? Als het goed is staat die bij vezonden berichten in je mail box. Alvast errug bedankt En ik voel me een beetje errug dom...
thanx voor de snelle update uhm ja ik pb je wel ff ik ga kleine laatste voeding geven en naar bed ! tot morgen meiden!