Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja meiden die het msn hebben en het leuk vinden mogen me ook toevoegen hoor!

joycemaas81@hotmail.com

weltrusten ben nu echt weg want ik hoor der al jengelen in der bedje , mamma ik heb honger :)

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dr ligt hier een kat naast me en die ligt me toch te snurken.... Raar beest

3. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    haha, gezellig is dat he, heb er zelf 3 in huis lopen. meestal gaan mijn lief en ik zo rond 10 uur naar bed, en dan gaan de katten naar zolder, maar als ik er dan uit ga met die wiebelbenen komen 2 van de drie standaard met me mee en liggen dan op de stoel naast mij, gebroederlijk met zijn tweeen, zo gezellig vind ik dat. En als ik dan weer naar bed ga, gaan ze weer naar zolder. LIEF

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb er 2 van die rakkers. Ben ook erg gek op ze. Ze liggen altijd samen zo lekker te kroelen... Heerlijk gewoon.
    Het lijkt me ook heerlijk om kat te zijn.
    Dan heb je een soort van altijd zwangerschaps verlof.
    Heel de dag luieren en eten en op je wenken bediend worden...
    Heerlijk toch?

5. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Inderdaad, wat een leven, misschien moeten we gewoon proberen de laatste daagjes nog even te genieten van de stilte voor de storm, haha, want zo slecht hebben we het eigenlijk helemaal niet ;)

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nee idd. Maar mij hoor je ook niet klagen. Ik geniet van elke dag. Zeker met dit weer.
    En heb me ook nog geen moment verveeld. Alleen de nachten daar baal ik wel eens van... Maar die horen er nu eenmaal bij.
    En de afgelopen 2 nachten mag ik ook niet klagen.

7. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Vind het wel gezellig dat jij er ook bent 's avonds laat, want het is voor mij wel vaste prik nu, vind het ook niet erg, maar als je dan die schetige foto's van de andere meiden ziet dan denk ik wel van..ikke ook...
    Nog ananasharten gegeten vandaag BTW? Heb wel bitter lemon in huis gehaald, stom he, ik bedoel het zal heus niet helpen, maar toch....

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vandaag geen hart meer op. Er staan nog 3 ananassen op de aanrecht, maar ik vind ze nog niet rijp genoeg. En dan is dat hart helemaal niet om te eten.
    En ja, ik vind het ook wel gezellig nog een nachtbraakster.... En daisy zag ik volgens mij net ff online. Die zal zo nog wel ff komen buurten denk ik.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zit aan een bakje olijven in olie. Ik zit me daar toch een partij te knoeien... Heel m'n shirt onder de vette vlekken. Komt gisteren uit de was. :( :oops:

10. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    tja, vroeg me al af hoe het met daisy ging. Want die rommelt ookwel al af en toe. Ben benieuwd wie het eerste volle maan kind aflevert de 21ste

11. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Mmm, olijven, ben ik ook zo gek op, je hebt echt lekkere dingen in huis gehaald. Ik zit weer witte chco-eitjes weg te werken, al een half zakje leeg. Zo lekker ook, die van de albert hein zijn echt niet te versmaden...

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Daar ben ik ook benieuwd naar zeg. Ik wil wel hoor. Moet morgen naar de VK. Zou graag willen dat ze es ff voelde daar van binnen, maar dat zal ze wel niet doen denk ik...

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow choco eitjes... Witte! heerlijk!
    Ik eet me gek aan de olijven. Meestal heb ik een pot met olijven op water, maar ik heb nog al moeite om naar de wc te gaan. Haal ze dus nu hier in dorp bij de kaasboer. Die heeft verschillende soorten in olie. (en dat werkt goed op de stoelgang) en die zijn zooooo lekker. Wel veel duurder dan een pot van de wupermarkt...
    Heb 2 bakjes gehaald vanmiddag. Heb een bakje zwarte meegenomen, maar die zijn een stuk minder lekker.

14. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Tja, je kan het altijd vragen natuurlijk. Zeg je dat je toch wel wat aan de rommel bent en of je al ontsluiting of verweking van de BMM hebt. Misschien doen ze het wel. Moet morgen ook naar de VK, ben ook erg benieuwd wat nu, volgens mij zijn zij bij mij niet zo'n voorstander van zomaar voelen en strippen, maar dat strippen hoeft niet perse hoor, maar ben wel benieuwd inderdaad of de BMM al verweekt is ofzo. Hoe laat ben jij aan de beurt? Ik moet om 14:45

15. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    ja, bij de kaasboer zijn ze veeeel lekkerder.Ik haal daar altijd olijven met knoflook en van de zoete rode pepers gevuld met monchou, mmmm, zo lekker allemaal. En ze hebben daar ook de allerlekkerste tapenade en pesto's, *kwijl*
    Aan eetlust geen gebrek, dus ie bevalling vannacht kan ik wel vergeten ;)

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik moet 13.40u.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    haha Amsy, het lijkt onze kaasboer wel....
    Heerlijk. Ik sta daar echt met het water in m'n mond...
    En die peppersweet zijn idd ook geweldig... mmmm
    haha, stelletje lekkerbekken zijn wij

18. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Vorige week moest ik dus ook naar de VK, ik heb momenteel veel last van vaginale uitscheiding, zoveel dat ik me bijna afvroeg op het geen vruchtwater was, dus ik overleggen met haar, oh, zei ze, trek je onderbroek maar even uit dan, dan ruik ik er wel aan....he jasses, dat was nou ook niet de bedoeling....maar ze zei dat ze dat dagelijks moet doen, dus dat ze dat gewend is. dan ben ik toch wel een preutse doos hoor....sorry voor de details BTW

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    haha zie het voor me. Zou me er ook een beetje voor generen geloof ik.
    Maar aan de andere kant, ik werk in de zorg, heb dus dagelijks te maken met naakte mensen enzo. Dus voor mij is het ook routine werk. Terwijl die mensen ook soms wel eens zullen denken... :(

20. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Haha, te erg inderdaad, ik ben altijd wel een enorme snoepkont, maar nu is het echt extreem, vind alles lekker, kan alleen niet alles hebben vanwege maagzuur, want anders was ik echt 30 kilo aangekomen volgens mij

Deel Deze Pagina