En hier ben ik dan weer eens om het licht aan te doen! Merk dat nu ik eerder naar bed ga, ik dus ook vreselijk vroeg klaarwakker ben! Maar ja, ik kan zo rond 23:00 uur mijn ogen echt niet meer open houden... Las dat Amsy & Boney nog lekker hebben gekletst gisteren en dat jullie vandaag ook naar vk moeten. Hier nog eentje... ik ga om 14:30 uur. En nu maar hopen dat ze bij toucheren ontdekken dat ik gestript kan worden! Jullie ook veel succes, zou fijn zijn als ze bij jullie ook even willen toucheren, weet je in ieder geval een beetje waar je staat... Oh zie nu dat Daisy hier vanochtend nog veel vroeger was! Ben je dr weer in gedoken, of spook je hier nog ergens rond? Ben trouwens vannacht wezen winkelen in een heel groot warenhuis, zag er geweldig uit met allemaal babyspullen... Dees en Boney waren ook mee, dus gezellig met z'n 3tjes inkopen gedaan... grappig he? Ik ga nu maar een kopje koffie zetten en kijken of ik die wallen onder m'n ogen weg kan poetsen met de caffeine!
Hi Daisy! lekker een kopje thee... ik ben nog niet eens opgestaan om die koffie te zetten... Ik hoop dat vandaag mijn laatste keer vk is... jij dus vrijdag, je gaat neem ik aan ook elke week toch?
zolang we nog lui mogen zijn met een reden moeten we dat ook vooral blijven doen toch! mijn moeder kwam gisteren trouwens ook langs op de thee... die is zo lekker nuchter, zegt ze: "ja meid, ik heb bij jullie ook allebei 10 dagen moeten wachten, dus maak je borst maar nat!"... Bedankt mama! haha
haha half kopje koffie op en de kleine is meteen wakker... vraag me af of het toeval is... ik ga vk praktijk kijken...
Goedemorgen allemaal! Nou, daar ben ik dan eindelijk weer! Voor ik terug ga lezen schrijf ik even, want ons mannetje kan zich zo weer melden. Het gaat hartstikke goed met mij en met Noah, en de papa is errug verliefd op zijn mannetje. Ik ben er niet geheel ongehavend vanaf gekomen dus moet behoorlijk herstellen down under . Maar ook dat gaat goed, is gewoon even beetje pijnlijk en onhandig. We zijn sinds zondag ochtend thuis na een nachtje ziekenhuis. Mijn bevallings verhaal komt nog wel, maar in het kort: tot 9 cm thuis geweest en toen alsnog naar ziekenhuis omdat Noah een sterrenkijker bleek en mijn weeen niet krachtig genoeg meer waren. Uiteindelijk vacuum geworden. Gelukkig had Noah toch meteen een dikke 10! Dus hij maakt het goed en heeft niet al teveel last gehad van de heftige geboorte. Ben zoooo benieuwd hoe het hier allemaal is dus ga gauw terug lezen, hoop dat Noah me nog even tijd geeft. Liefs Amma
Slaap lekker Daisy! Amma, wat fijn dat jullie thuis zijn en dat het goed met jullie gaat. Dat lijkt me wel een tegenvaller dat je dan bij 9 cm naar het ziekenhuis moet, maar ja als het beter is. Sterkte bij je herstel! Wen, oh dat is fijn dat je moeder dat zo zegt. Hopelijk begint het toch wel wat eerder dan 10 dagen overtijd! (Mijn broer en ik kwamen allebei 2,5 week te vroeg, en Norah kwam 5 dagen te laat, dus gelukkig zegt het niets). Boney, ik zal ook even m'n pb opnieuw sturen. Amsy, jullie baby wordt voor jullie sowieso de allermooiste van de hele wereld! En alle babies zijn schattig en lief. Iedereen succes bij de vk! Hoe zal het met Krista en Ichtus gaan? Hier een rustige nacht. Wel harde buiken, maar ik heb er goed om geslapen. Ik zou eigenlijk pas vrijdag naar de vk, maar ze belden of ik ook morgen kon. Om 9 uur. Ik wil best morgen, maar echt niet al om 9 uur. Dus nu ga ik om 13:00, moeten ze maar wat langer doorwerken.
Hi Amma! Wat fijn dat je weer thuis bent en leuk dat je even hier langs komt! Super gefeliciteerd met Noah! Niet leuk dat je met 9 cm nog naar het ziekenhuis moest, maar alles wat het beste voor je kleine is toch?... fijn dat het daar allemaal goed is gegaan & zijn 1ste 10 heeft ie al binnen! Succes met herstellen meid... komt helemaal goed! Uit mijn hoofd is na jou alleen Mrijn bevallen van Julia... verder zijn nu Krista, Ichtus en Susan en ik aan de beurt... Ik word als het goed is vanmiddag gestript, ben zo benieuwd of het wat doet... Geniet van je ventje & we zien graag foto's natuurlijk! liefs, Wendy
Ik heb 1 voorspelling voor vandaag, van een medium. Maar ja die zei ook dat het een jongen zou zijn. Denk niet dat zij gelijk krijgt! Verder een pendel voor morgen en eentje voor overmorgen. Dus ik zou zeggen: ik zit gebakken deze week.
mamaNorah: had ik vorige week ook... belde ze ineens of ik die dag wilde komen... succes straks! ik vind het altijd wel een leuk uitje... haha
Goedemorgen dames! Helaas...alles is nog akelig rustig in mijn buik, behalve dat mijn dochter zo nu en dan een feestje aan het bouwen is. Als ze nu al zo eigenwijs is, hoe moet dat dan als ze een jaar of 16 is? Om half 11 moeten we in het ziekenhuis zijn voor de eerste controle. Ben erg benieuwd wat ze allemaal gaan doen... Hoe is het met de dames hier? Geen bevallingsnieuws las ik... AMMA: Leuk wat van je te horen, geniet lekker van je mannetje! WEN26: Succes bij de Vlos, hoop dat ze je gaan strippen vandaag! MAMANORAH: Om 9.00uur naar de Vlos, dat zijn toch geen tijden voor hoogzwangeren? Laat ze maar mooi langer doorwerken! Gaan jullie verder nog wat leuks doen vandaag?
Ik vind de vk ook altijd leuk. Ben altijd benieuwd of alles gegroeid is enzo. En dan kan ik nog even in het boek met de geboortekaartjes neuzen... Hopelijk willen ze me morgen ook toucheren. (Misschien moet ik dan maar flink overdrijven en zeggen dat ik al dagen voorweeen heb, en wil weten of ze wat gedaan hebben. ). Ik ga onder de douche! Daarna een beetje was opvouwen en bedenken wat ik nog meer kan doen voordat de bevalling gaat beginnen. (Haha lekker dom van me, ga ik zitten wachten op wat er komen gaat. )
Krista, succes in het ziekenhuis! Hopelijk laten ze je niet meer gaan en heb je gewoon vandaag nopg je kindje vast!
Spannend Krista! Heel veel succes in het ziekenhuis straks... staat nu al vast dat het een ziekenhuisbevalling wordt, of mag je nog paar dagen thuis bevallen? haha... gewoon lekker overdrijven mamaNorah... maar hoezo dan morgen toucheren? Je hebt toch vandaag de afspraak? En ja, ik bedenk ook elke dag klusjes om mijn dag door te komen... vandaag maar weer eens stofzuigen & dweilen... misschien beetje de badkamer poetsen... en dan is het al wel tijd om naar de vlos te gaan... daarna eventjes boodschappen doen, heb besloten ook iets leuks voor mezelf te kopen bij de babywinkel & dan zitten we alweer rond etenstijd en komt mijn lief thuis... hoezo ik ben een planner?