Goedemorgen! @Amma fijn dat jullie thuis zijn en geniet van jullie mannetje! en binnekort wel ff met foto showen he? @Wen bij jou mag het ook wel gebeuren nu zucce bij de vk ben benieuwd meid @Boney veel plezier bij de vk @Amsy bij jou ook nog geen verdere vorderingen? @Krista jeetje jij zit op 42 weken tot nu toe de langst overtijd lopende hoop dat ze je helpen in het ziekenhuis , ben benieuwd meid! @Mammanorah lekker van je rustige nacht! en die harde buiken doen echt het voorwerk Zo ik ga zometeen ff met me ma en de kleine naar de markt wel ff lekker weer naar buiten! en conditie op doen! ik ben er vanmiddag weer en ben benieuwd naar de ontwikkelingen na de vk en het ziekenhuis, van jullie
Goedemorgen ladies, Amma, fijn te horen dat alles goed is met jou en Noah, en dat gehavende onderkantje komt vast en zeker weer helemaal in orde Krista, meid, 42 weken, succes vandaag, en nog steeds weinig gerommel, frustrerend he. Wen, je was er weer vroeg bij vanmorgen. Hoop echt voor je dat ze je vanmiddag gaan strippen, dat zou zo fijn zijn, gewon het idee dat er wat gedaan wordt Joma, veel plezier op de markt meid Daisy, dus weer voorweeen vannacht, je weet wat ze zeggen he, ieder voorweeen avontuur kan overgaan in het echte werk, dus heb goede hoop voor je Mamanorah: jij zit inderdaad gebeiteld met al die voorspellingen. Hoe is het met de verkoudheid, gaat het al beter? Ben benieuwd hoor, wanneer je aan de beurt bent. Ichtus, ben ook benieuwd naar jou hoor, of je vannacht gerommeld hebt, of beter nog, bevallen bent. Maar, eerlijk is eerlijk, Krista mag eerst. Hier vannacht een nachtje onrust, wiebelbenen en harde buiken tot en met. Mijn kleine meid was ook zo onrustig, kon ook bijna niet anders. heb ze door de slaperigheid niet geklokt, maar had er wel veel. Nu nog steeds regelmatig een harde buik, maar het doet niet zeer, dus zal wel wer oefenwerk zijn. ben benieuwd wat de VK ervan zegt vanmiddag en hoop dat ze iig even wil toucheren, alhoewel ik bang ben dat ze daar geen aanleiding toe ziet Hou jullie natuurlijk op de hoogte, maar ik verwacht er zelf vrij weinig van
Goedemorgen dames, @ Wen.. heel veel succes bij de verlos! @ Krista.. das echt balen dat ze zo eigenwijs is! Heel veel succes in het ziekenhuis! @ MamaNorah.. jij ook veel succes bij de verlos! Hier is ook alles nog rustig! Heerlijk geslapen en moet zo ook naar de verlos! Heb voor vandaag ook een pendel van Kikkert staan, dus ben benieuwd!
Joma, jouw gwen is echt een plaatje om te zien, en ze kijkt ook al zo helder uit haar oogjes. Dotje, succes bij de VK, hoop voor je dat de pendel uitkomt voor je
@Amma; Fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed is verlopen! @Wen26; Hoop voor je dat je gestript wordt vanmiddag. Bij sommige meiden heeft het echt geholpen! @Krista; Ik ben benieuwd wat ze vandaag voor je gaan doen! Ze laten je toch niet langer lopen? @MamaNorah; Ik heb ook een pendel voor vandaag en vrijdag, maar ben bang dat die toch niet echt uitkomen, maarja we kunnen altijd blijven hopen, toch @Joma; Die haarband is helemaal geweldig! @Dwazie1980; Goedemorgen... Ik moet zo ook naar de vk om 11:45u, weer standaardcontrole. Het enige waar ik nu last van begin te krijgen is pijn in me liezen, vooral als ik 's avonds in bed lig en wat harde buiken, maar nog weinig wat kan duiden op een naderende bevalling.
Hallo meiden! Amsy hahaha moet wel lachen om je snuffel-aan-onderbroek verhaal. Lekker zeg Amma Welkom terug, en nogmaals van harte met je zoon! En ja wij willen fotos zien! Krista Jammer geen thuisbevalling meer. Maar het komt nu in ieder geval heel dichtbij dat jij je beebje in je armen kan sluiten.succes in het ziekenhuis! Joma Wat een scheetje is Gwen. Volgens mij kleed jij haar echt 5x per dag om in verschillend jurkjes en pakjes inclusief bijpassend haarbandje!Leuk zeg Wen Succes bij de VK, misschien wil ze wel effe voelen hoe het ervoor staat. Ik ga zometeen naar de huisarts, om mijn ziekschrijving op te halen, dan naar het werk die afgeven. Daarna om 17uur moet ik in het ziekenhuis zijn waar ik wil gaan bevallen voor een rondleiding en een check up. Tussendoor de afwas en forummen
Goedemorgen Dwazie! Wat een schattige foto Joma! Spannend al dat voorwerk Amsy, je weet nooit, misschien ben jij wel de volgende die aan de beurt is! Jij ook succes bij de vlos Dotje... en nu maar hopen dat Kikkert een beetje voorspellende gave heeft! Misschien moet ik ook maar eens iemand vragen of ze wil pendelen... kan iemand hier dat? En is het eigenlijk al eens bij iemand uitgekomen?
naatje succes bij vk! supermummy jij ook succes bij huisarts en in ziekenhuis, wel leuk zo'n rondleiding lijkt me...
Goh meiden, het is wel nationale VK dag vandaag, en in Spanje dan huisarts dag. is het verlof in spanje en beetje goed geregeld supermummy? En hoe voel jij je verder eigenlijk?
Nee hoor Wen, zou jou met geen mogelijkheid willen passeren, eerlijk is eerlijk, jij bent eerst aan de beurt , dusseh, voortmaken dame, dan kan ik ook
Het is nog geen 11 uur en ik zit alweer aan de witte choco eitjes, jemig wat is die zooi verslavend lekker. "Eetlust voor tien, de bevalling in verste verte nog niet te zien", da's mijn slogan....
hihi lief van je Amsy... maar heb het al eerder gezegd... vooral lekker gaan bevallen! Ik zit ook een beetje met een dubbel gevoel nu... mijn schoonmoeder heeft de griep en de huisarts zegt dat ze nu niet bij een pasgeboren baby en moeder mag ivm infectie gevaar. Dus als de beeb 1 dezer dagen geboren wordt dan mag mijn schoonmoeder niet eens bij haar eerste kleinkind... vind het zo zielig, ze is ook enorm verdrietig nu...
Verlof is hier een beetje anders geregeld, je werkt door tot dat je niet meer kan, en gaat dan naar de huisarts om te zeggen dat je rugpijn of een of ander kwaaltje hebt. Dan ga je de ziektewet in en vanaf de dag van de bevalling heb je dan 16 weken zwangerschapsverlof. Ik voel me nog fit, heb nog nergens last van, slaap nog goed, ik woon 4 hoog zonder lift die ik nog makkelijk op en neer ga,dus niks te klagen. En jij? duurt het wachten lang? Nog effe volhouden!
Jee Wen, rot voor je schoonmoeder zeg. Wel positief dat jullie band goed is dan, want je hoort ook hier op het forum zoveel andere verhalen. Ik heb gelukkig ook een hele lieve schoonmoeder, geen kwaad woorrd over haar. Ze gaat ook 1 dag per week oppassen als ons meisje er is. Hoop dat ik haar dan wel uit handen kan geven, ben benieuwd.
Hahaha dat is een goeie slogan. Hier dus ook geen naderende bevalling, ik heb alweer 3 croissantjes op