Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh wat zielig, hopelijk knapt ze snel op,zodat jij met een gerust hart kan bevallen.

2. supermummy

Was Mrijn trouwens al online?
    Ik ben benieuwd naar haar verhaal en naar haar Julia

3. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Tja, wachten is helaas niet mijn sterkste punt, maar ze zit veilig,voel me inderdaad nog goed, en binnen 2 weken zal ze er toch wel zijn denk ik, dus om maar met Barry Stevens in huis te vallen "gewoon doorgaan"...

16 weken bevallingsverlof, heerlijk......wil ik ook, die 12 miezerige weekjes die je hier krijgt ;)

Fijn dat je je nog zo goed voelt hoor, nog geen tekenen van een naderende bevalling?

4. supermummy

Zo genoeg forum vervuild, ik ga me douchen en dan naar de huisarts!

Tot later

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Yep band met mijn schoonmoeder is goed... ze woont hier ook 2 straten vandaan... niet dat we haar daardoor elke dag zien hoor, maar wel fijn dat ze zo dichtbij woont.

En wat je zegt Supermummy, met een gerust hart bevallen... misschien dat ik onbewust nu toch invloed heb op de geboorte van de kleine... weet niet eens of dat mogelijk is hoor... en aan de ene kant zou ik graag zo snel mogelijk bevallen, maar speelt wel in mijn hoofd dat dit echt niet kan omdat ze nu ziek is... bah!

6. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Dag supermummy, succes...

7. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Denk wel dat psyche en onbewustzijn een rol kunnen spelen, althans als ik Beatrijs Smulders van het boek "veilig bevallen" moet geloven...

Ik ben zelf zo bang dat ik er zo mee bezig ben dat ik eea aan het tegenhouden bent, gewoon omdat ik er zo druk mee ben. Voor een vlotte bevalling is ontspanning nodig, nou, je kan me veel noemen, maar niet ontspannen helaas....

Wen, ik hoop voor je dat het allemaal helemaal meevalt en dat je schoonmoeder z.s.m. van jullie wondertje kan genieten. En, hoe moeilijk ook, ook al komt ze vandaag, probeer te genieten van ieder moment, zonder je zorgen te maken, want het gaat uiteindelijk primair om jou, en je kleintje, dat zijn de hoofdrolspelers...

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    nee heb ook nog geen sms of iets gehad dat ze alweer thuis zijn... maar zullen vast snel iets van dr horen!

9. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Zo ik ben weer helemaal schoon. :D Nico is weer naar z'n werk, en Norah zit lekker te spelen.

@Wen, m''n afspraak met de vk is morgen, misschien had ik het verkeerd opgeschreven. :( :D Oh dat is sneu voor je schoonmoeder, hopelijk is haar griep snel weer over.

@Joma, wat een heerlijke foto! Veel plezier op de markt.

@Dwazie, goedemorgen. :D

@Amsy, balen zeg van je onrustige nacht. Ik hoop dat vk iets voor je kan doen qua toucheren! M'n verkoudheid gaat maar heel langzaam wat beter, jammergenoeg.

@Dotje en Naatje, veel succes bij de vk!

@Supermummy, leuk zo'n rondleiding in het ziekenhuis.

Er stond hier net een controleur van de hondebelasting aan de deur, of ik een hond heb. Moest ik dus helemaal voor uit m'n stoel opstaan, en in de koude deuropening gaan staan. Haha, wat heerlijk om te mogen zeuren over dit soort dingen. :(

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    thanks voor je lieve woorden... ik probeer er niet te veel bij stil te staan, het is inderdaad ons moment...

en je zegt dat we hier 12 weken verlof hebben... maar wij hebben toch ook 16 weken?

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Controleur van de hondenbelasting? Bestaat dat ja? Haha... daar had ik dus nog nooit van gehoord... :(

12. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Zo, een hondenbelasting controleur, gaan die tegenwoordig langs de deuren, jemig. Nou hier geen honden, wel 3 monsters van katten, heerlijke schatten zijn het.

Heerlijk he,klagen, lucht soms zo op....

13. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Ja, klopt, maar na de bevalling heb je nog 12 weken, mits je slechts 4 weken van tevoren met verlof bent gegaan, anders heb je er maar 10. In spanje mag je blijkbaar na de bevalling nog 16 weken bij je kleine zijn

14. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik heb hier officieel maar 10 weken na de bevalling, omdat ik al 6 weken heb gehad. Maar ik plak er nog wel wat vakantie achteraan, in ieder geval 2 weken. :D

Ik ben net flink onderhanden genomen door "dokter Norah", ik heb echt ontelbare spuiten in mijn been gehad, en mijn bloeddruk is opgenomen en ik ben overal beluisterd met de stetoscoop. "Doet het au mama?" "Moet je nog een spuit". Hahaha. Klein sadistje. :D En dat allemaal tijdens het was opvopuwen.

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Amsy, ja precies... ik heb maar 11 weken na de bevalling... maar ga dan gelukkig 3 daagjes in de week werken ipv 5... :D

MamaNorah, schattig zo'n klein meisje die doktertje speelt... ze zal er nu toch ook wel veel mee bezig zijn dat er een baby-tje komt, of niet?

16. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Even een kiekje van Femke

Niet het mooi eraf kijken hè?

Groetjes Anita

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    mogguh...

ff teruglezen

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Anieteke, al zouden we uren kijken dan kunnen we het mooie er nog niet vanaf kijken hoor... wat een prachtig meisje! :D

19. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Anieteke, wat een wondertje is ze zeg, heerlijk voor je!

20. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    @Wen, Norah is inderdaad heel erg met de baby bezig. Ze wil elke dag op de babykamer kijken, geeft m'n buik knuffels, kusjes en slokjes water (want de baby heeft ook dorst :D ). En we hebben dus een baby-aftel-kalender gemaakt waar ze elke avond stickers op mag plakken.

@Anieteke, wat een mooi meisje! :D

Deel Deze Pagina