Oh, hoe zit dat dan als de vader de griep heeft? Mijn mannetje ligt nu namelijk met 40 graden koorts in bed
oh oh... wil je echt niet bang maken, maar ik zou even je huisarts bellen. Want de huisarts van mijn schoonmoeder heeft gezegd dat ze echt niet bij baby en moeder mag. Ook voor jou is het namelijk gevaarlijk, omdat een vrouw in het kraambed ook best kwetsbaar is... als jij ziek wordt, wordt je kindje dat natuurlijk ook. Joh vervelend zeg! Even bellen hoor, misschien kan hij iets voorschrijven voor je vriend...
vervelend dat ze niet op 1 lijn liggen... word je zo onzeker van! nog eventjes meid... daarna ben je alles vergeten! knuff!
overdag verwacht ik idd niet zo veel... gek he? Maar als ik ga slapen dan hoop ik steeds dat ik 's nachts wakker ga worden... oh kei lief dit, tussendoor gaat de telefoon... een vriend van ons... zegt ie: ik hoorde iemand over wonderolie... dat moet je maar eens gaan drinken Wen!
Dat is idd irritant zeg. Daar wordt je zelf ook niet zekerder van. Ik hoop dat je snel gaat bevallen meid, daarna komen ze alleen nog maar langs om een beschuitje te eten.
Hi Suus! Das alweer tijdje geleden dat je hier was... leuk dat je even komt spieken! Hoe gaat het nu met jou en Tess? En ja... het spijt me... voel me eigenlijk zo goed dat ik me afvraag of het uberhaupt nog voor de 42 weken begint... Maar begrijp me niet verkeerd, ik prijs mezelf erg gelukkig dat ik me nog zo goed voel... Ga nu naar de vk, ze hadden het vorige keer over strippen deze week... dus ik hoop dat dit zo gaat lukken... update volgt dus
@ koorts. Tja, zoveel mogelijk vermijden bij de kleine. Maar hier is mijn mannetje snipverkouden (nu gaat het iets beter) en kan hem moeilijk bij Tess weghouden...ha ha ha. De HA zei dat hij extra moet opletten met handen wassen en even niet kussen e.d.
Ja die ligt al met een aantal kopjes Hotcoldrex achter de kiezen in bed. Misschien blijft die griep me wel bespaard, want ik heb de griepprik gehad. Heb de huisarts gebeld, maar kreeg een bandje dat hij alleen voor spoedgevallen bereikbaar is. Morgenvroeg nog maar eens bellen dan.
Ja echt grappig, viel me echt op dat iedereen er vanuit gaat dat het snachts gebeurd Dat is wel lief jah
Ja maar de kleine is er nog niet. Dus hopen maar dat de griep weg is bij mijn vriend voordat ik ga bevallen. En dat hij mij niet aangestoken heeft dan
Ja, ik denk ook steeds dat het 's nachts zal gaan beginnen. Wonderolie... ben ik allergisch voor. Misschien moet ik maar gewoon Bitter Lemon kopen, want ananas lust ik ook al niet .
Hoi Hoi! Ik ben er ook weer. De VK was erg tevreden. Kleinde doet het goed. Zit nog goed in het vruchtwater. Bloeddruk was goed. Kortom helemaal geweldig allemaal. Beeb zit nog lekker bij moeders. Volgende week terug komen en dan gaan ze inwendig onderzoek doen om te kijken hoe het er voor staat. En we hadden de VK die Peter nog nooit had gezien. Dus toch wel fijn dat hij mee is geweest.
Weet niet, ik kreeg het vroeger van mijn moeder toen ik klein was. Je kan het net zo gebruiken als levertraan. Wonderolie heet ook wel castorolie... misschien dat dat helpt in een evt zoektocht.
Wonder olie schijnen ze bij de apotheek te hebben. En anders denk ik wel bij de Tuinen of de Goudsbloem of zo.