Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Even inbreken, een vriendin van mij had haar haar laten knippen enzei: "nou nu kan ik naar het ziekenhuis, ik ben weer netjes". Nog geen 3 uur later begonnen de weeën en ongevee 12 uur later was ze moeder.

2. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    haha dat hoopte ik eerst ook, maar ik zie hier nog niets gebeuren...

@Krista; Ben benieuwd of het strippen enig effect heeft, hoop het wel voor je!

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Krista, Pffft nog een week wachten... Maar de kans is groot dat het gewoon spontaan begint van de week.

4. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    We wachten het geduldig af...
    Maar vind het opeens heeeeeeel spannend, gewoon het idee dat het nu toch echt kan gaan beginnen. Gek, maar dat besef ik nu pas. :confused:

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hahaha, die Krista...

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Amsy, wel fijn dat ze ff wilde voelen...
    En ik vind het ook een teleurstellende gedachte dat je gewoon niet weet hoe of wat. Het kan elk moment gebeuren, maar kan ook nog ff duren.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hihi Krista, dat besef heb ik hier sinds een week of zo... hahaha. Wees blij dat je het nu pas hebt. Je hoeft nu nog maar max een weekje te wachten.

8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Nou Krista, de kans is erg groot dat er nu wel wat gaat gebeuren!

Ik ga ff nog boodschapje halen en daarna ATWT kijken!

Tot later...

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dat wen nog niet terug is. Hoelaat moest ze er zijn? Half 3 toch?

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga ff tukken meiden. Ik hoop snel op nieuws van WEN.

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Jullie zijn lief! Ik ben er hoor! :D

Hier ook gestript... joepie! Ik had 1 cm ontsluiting, dus het kon...
    Verder was mijn bloeddruk ook wat hoger als normaal & had de vk het gevoel dat ik voor het weekend wel zal bevallen... :)

Ik heb nu vrijdag om 10:00 uur een afspraak in het ziekenhuis voor CTG en echo, dit om te kijken of de kleine het nog naar de zin heeft daar binnen...

In het alleruiterste geval word ik volgende week donderdag ingeleid... dan ben ik precies 42 weken...

Ben na de vlos nog even naar winkelcentrum geweest, heb daar een dikke sigaar en een fles wiskey voor mijn vriend gekocht... hij zei namelijk van de week dat ie die toch echt wel moest hebben wanneer de kleine er is... dus maar ff snel gehaald!
    Ik heb ook een ananas voor vanavond gehaald & zit nu aan de bitterlemon... ben ik goed voorbereid of niet? haha :)

Las dat de checks bij de anderen ook allemaal goed zijn gegaan... zo hoort het, allemaal gelukkige baby's in de buik! :D

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    He wen, je klinkt lekker positief! Fijn dat je gestript ben. En ik hoop voor je dat de VK gelijk krijgt. Heb jij heerlijk voor het weekend je beeb in je armen en kan je vriend aan de sigaar met whiskey

13. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Hoi Wen,

Super dat je gestript bent! Voel je al wat?

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ging tukken, maar dacht, nog ff kijken voor nieuws. Zit nu nog aan een schaaltje verse ananas met slagroom. En een stukje droge worst....
    Ga als ananas op is wel liggen en dan lekker Grey's anatomy kijken van gisteren.

Hoe heb je eigenlijk je 1e inwendige onderzoek ervaren wen?

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik hoop ook dat de vlos gelijk krijgt... voel me nu ook erg happy, er is in ieder geval iets gaande, want anders had ik die cm ontsluiting niet... :D

Ik voel nu nog niks Krista, de vlos zijn ook dat dit binnen 6 tot 12 uur meestal dan komt... voel jij al wel iets?

En ja eerste keer inwendig onderzoek, best gek om ineens in je blote billen te liggen... maar de vlos was erg lief en vroeg steeds of het nog ok ging... en verder vond ik het zooo snel gaan... ik dacht dat zoiets wel ff zou duren :(

16. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant

dit herken ik enorm lieke.
    keano doet het op de bv ook niet goed.
    hij blijft maar honger houden en ik kan gewoon niet elk uur gaan voeden omdat ik 2 kinderen al heb lopen die ook aandacht willen.
    nu ben ik gedeeltelijk over gestapt op de fv al ging het ehct aan het hard hoor.
    nu zijn ze vanmorgen van de wijk geweest en hij weegt nu 3900gr rond.
    dus dankzij de fv die ik erbij geef is hij bijna 500 gr aangekomen.
    ik geef s'nachts gewoon bv en daar doet hij het toch ruim 3uur op.
    op de dag geef ik hem de fv.
    ook zit hij nog steeds op 7 voedingen terwijl hij er 6 mag van 120 ml
    hij drinkt er nu dus 7 totaal waarvan hij er maar 90 ml neemt.
    dat was voldoende zeiden ze en als ie wil mag ie op de 7 blijven.
    hoop dat die deskundige helpt meid

17. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Spannend hoor Wen!

Twee gestripte dames vandaag....dan moet er toch wel minstens 1 baby geboren worden

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Wat een schatje is Tess toch... heerlijk!

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    En Lieke? Is ze al geweest? Ben benieuwd of je nu de gouden tip hebt gekregen!

20. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    @ lianda: De lactatiedeskundige is ondertussen langs geweest en heeft me begeleid bij een voeding, echt heel goede tips gekregen en ik heb Mischa nog nooit zo goed zien drinken als een uurtje geleden! Ze zei dat ik het nog niet persee met flesjes hoefde te gaan doen, tenzij ik 't zelf echt niet volhoud om dit door te zetten zeg maar, want als hij zo goed blijft drinken als hij deed toen zij er was, dan gaat hij er waarschijnlijk wel genoeg van groeien! Ik ben wel opgelucht nu, ik maakte me echt zorgen, maar nu zij zich geen zorgen maakt voel ik me ook een stuk geruster (hopelijk heeft dat ook weer een rustgevend effect op Mischa).
    Ik heb wel respect voor jou zeg... drie kinderen :S Ik kan me echt niet voorstellen hoe mensen dat oooit doen; ik heb het nu met Mischa alleen al best heel druk... Kan me ook wel voorstellen dat je dan sneller naar fv gaat.

Deel Deze Pagina