meiden ik heb foto in mijn album gezet van de babykamer die we hebben besteld! en er staat klik voor afbeelding dus aanklikken hahaha
Ik denk dat ik gewoon minder ga werken. Vind de kinderopvang hier duur, en heb ooit stage gelopen op een kinderdagverblijf en vond dit nou niet echt geweldig voor kids. Weet natuurlijk dat dit per groep verschilt, maar ik heb daar dingen meegemaakt..... En dit was van de grootste organisatie hier. Mijn moeder wil graag oppassen als het nodig mocht zijn. Ik ga gewoon naar zwangerscapsgym van de thuiszorg. Kost geloof ik 7 euro per les. Het zijn 8 lessen. Mijn vriend wil wel graag mee naar de partnerles. Ik denk dat hij straks bij de bevalling niet zo iets wil hebben van: uuuh wat moet ik doen... @dees: ik ben nog steeds voor je aan het duimen. Dus beeb1 luisteren naar mama! @twins: fijn he, als je je weer een beetje goed voelt. Ik leef ook weer helemaal op!
@joma...erg mooie kamer... Ons kamertje is al bijna klaar...nja klaar...bijna alles is geschuurd en geschilderd..dus schiet op..!
Wat een geld hè voor de kinderwagens. Ik heb het even nagekeken van mezelf want ik had in de gedachten dat ik niet zoveel betaald had. Voor de mutsy incl alles heb ik 499 euro betaald. Nog steeds heel veel geld. @Dees, wat goed dat je vragen aan het opschrijven bent. Hopelijk is het blaasje gewoon leeg morgen. We duimen met z'n allen voor je hoor! @joma, mooie babykamer!
Een goede middag dames Nou ik ben ook eindelijk wakker mijn enigste dag vrij voor deze week dus echt ff bij geslapen was weer nodig hoor. Ik snap nog steeds niet wat hier bedoelt werd met opvangsubsidie als de opa en oma oppassen? Kan iemand me dat uitleggen? Dees meid ik hoop dat de kleine goed naar je geluisterd heeft en dat je morgen goed nieuws krijgt. Iedereen hele fijne dag toegewenst ik ga eens kijken of mijn mannetje iets leuks wilt gaan doen
bedankt ben ook heel blij met de kamer! ben toevallig net bezig geweest kamer leeg aan het halen! wordt al helemmaal echt zegmaar! zijn er al meer meiden bezig met de kinderkamer?
Vivian, als je ouders oppassen kunnen ze zich inschrijven bij een bureau zodat zij maar ook jij subsidie krijgen. Tenminste dat is wat ik er van heb begrepen. wij zijn ook gaan kijken naar kamertjes, valt een beetje tegen vind ik. En alles wat we mooi vinden is rond de 1800 euro. Beetje smaak bijstellen dus. mammanorah, wij gaan denk ik ook voor de mutsy maar heb jij hem nieuw gekocht of tweedehands? En waar hebben jullie hem gekocht? Vannacht weer zo slecht geslapen, alleen maar liggen denken, word er niet goed van. Stomme combinatietest. Dees, heel veel succes morgen, denk aan je en duim voor je Groetjes Anette
ik wordt geloof ik wel erg verwent mag van me pa en zijn vrouw kinderwagen uitzoeken!en van mijn ma en vriend de kinderkamer gekregen! had niet gehoeven maar ik ben er natuurlijk wel super blij mee! Hier pas oma,s op als het nodig is!mijn vriend werk continu dus op de dagen dat hij thuis is en ik werk(wil 2,5 dag a 3 dagen werken)hebben we geen oppas nodig!en ik blijf op zaterdag werken en me vriend werk maar 1 weekend in de maand dus ja dat is de ene week 1 dag oppas nodig en de andere week 2 dagen nodig dus das te doen!dus hier wordt het nog uitvogelen wanneer de kleine bij wie is !vooral ze willen allemaal oppassen en met 3 oma,s en opa,s ja dat moeten we nog ff bespreken!
hey, dat valt eigenlijk nog wel mee hoor. Kijk er al naar uit om terug te gaan. Mijn man is sinds donderdag ook weer aan het werk en nu ik mij beter voel, heb ik weinig zin om nog alleen thuis te zitten. Maar denk dat ik na een paar daagjes wel weer naar een vrij moment zal smachten dit is meestal na het verlof ik heb zelf ook veel krullen, dus ik vermoed dat ik me misschien ook ooit aan zo'n dochter mag verwachten
Joma, fijne kamer! Wij gaan mijn man zijn kinderkamer een likje verf geven en dan een babybedje bij plaatsen. Als het kindje dan groter is kopen we het dan een jeugdkamer. Dan kan hij/zij meekiezen. Groetjes
Wij waren ook bezig met de babykamer maar ik wil even nog niet verder. We willen eerst weten of alles goedkomt met de beebjes. Wanneer alles goed blijkt zal de kamer wit met aqua worden. De meubeltjes zijn beuken en de muren wit en 1 muur aqua. Afhankelijk van de geslachten komt er een thema. Bij 2 meisjes zal dat met vlinders en elfjes worden, bij jongen/meisje Peter Pan&Tinkerbell en bij 2 jongens weet ik het nog niet.
onze babykamer word lichtpaars (meer tegen het wit aan ) de muren dus he daarop komen schaapjes en een grote sticker met de tekst slaap kindje slaap, het bedje enz zijn kersen met ecru echt heel mooi
wij gaan voor creme met donker hout. Een muur zit bruin behang op, andere alleaal beige/ creme. Alle dingen als gordijnen, aankleedkussen e.d worden of alleen oranje of samen met rood, beetje kleuren van de kinderwagen.
Hoi! Ben een tijdje hier niet geweest en heb ook niet alles terug gelezen, maar zie dat een boel meiden al bezig zijn met het kamertje... leuk! Wij wachten daar nog wel eventje mee... eind november worden de meubeltjes geleverd, dus dan moet de verf op de muur zitten even een vraagje... hebben jullie ook het idee dat je buik de ene dag groter is dan de andere? en vooral 's avonds lijkt hij groter dan 's ochtends... zouden dat dan toch nog opgezette darmen zijn? Kan haast niet wachten op die echte zwangere buik!
Ons kamertje wordt neutraal, veel wit met hout en beetje taupe-achtige kleuren. Als accent komt er genoeg in het kamertje wat kleur geeft. Welke kleur dat wordt weten we nog niet precies. Maar ik hou erg van neutraal en wit dus dat zal de overhand wel krijgen. We zijn gisteren bezig geweest met de familiewieg, dat ding stamt uit het jaar 1800 Hij is pachtig, met van die mooie krullen.. Mijn moeder gaat hem bekleden, witte vitrage-achtige stof, heeel mooi! @Wen26 Hier ook 's avonds een dikkere buik, volgens mij zijn het echt darmen.. Ik kan ook niet wachten op de 'echte' buik
Ik wil graag witte meubeltjes, en qua kleur op de muur ben ik aan het twijfelen tussen aquablauw, limegroen en een hele mooie kleur blauw die ik ergens op een foto gezien heb (geen idee hoe de kleur heet) het is niet meteen een jongens kleur blauw, zeg maar... Moeilijk uit te leggen En dan maakt mijn vriend een schildering, waarschijnlijk wel op doek, dan kunnen we het zo wisselen