Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    ik kan me ook voorstellen dat het een domper is als de bv niet lukt.
    maar ook fv is een goed alternatief hoor meiden.
    zelf geef ik nu bv en fv en keano doet het er super op.
    zodra de bv op is dan gaan wij volledig over op de fv.
    mijn andere 2 kindjes zijn er ook groot mee geworden.
    fijn dat je kindje het nu goed doet lieke!

2. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    @Wen26: Ik ben om ongeveer 11.00uur gestript, rond de middag kreeg ik krampen. Ongesteldheidskrampen die doortrokken naar mijn rug...

Nu heb ik lekker op de bank gelegen en zijn ze spontaan gestopt :(
    Goh, dat ik ooit nog blij zou worden van een goede wee, wie had dat gedacht!

Hoe gaat het bij jou?

3. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh bij mij ging het net zo.... ik was om 1300 gestript en kreeg harde buiken en last van mijn rug... daarna zakte het af... om vervolgens weer heftig te beginnen en binnen een uur te bevallen dus het zegt niets...

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @krista en wen nou nu mag het bij jullie ook wel gaan beginnen he, het begin is er in ieder geval
    @amsy ik kan me voorstelen dat je erdoorheen zit maar ik had ook geen verweekte bmm of wat dan ook alleen harde buiken en loos alarm ;) en kijk eens bryan is vrij snel geboren dus wie weet begint het bij jou ook heel snel meid
    @scheetjes ja die had ik op het laatst ook heel erg niet te geloven maar als je dat al erg vond kun je je voorstellen hoe ik me voelde toen er tijdens het persen mijn ontlasting meekwam terwijl mijn vriend en de vk stonden te kijken :oops: ik schaamde me dood maar vk zei dat het normaal was

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja inderdaad die ontlasting tijdens de bevalling dat had ik met NICK ook.. schaamde me echt te pletter... gelukkig nu deze keer helemaal niets...

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik wist niet wat me gebeurde baalde er echt van zag de vk het de hele tijd wegvegen geloof dat mijn darmen daarna ook goed leeg waren ben 6 dagen niet naar wc geweest :oops: maar heb het er voor over gehad ik denk dat de vk wel erger gezien heeft maar je schaamt je heel erg meot ik zeggen hahaha wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben die dat heeft gehad

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nou je bent zeker niet de enige.... mijn VK zei dat 9 van de 10 vrouwen ontlasting lozen tijdens hun bevalling...het is dus echt heel normaal.. maar genant is het zeker als je daar ligt... maar goed hoort erbij...

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja zeker genant maar achteraf kan ik er wel beetje om lachen hoor probeer me beetje voortestellen hoe ik daar gelegen heb volgens mij moet dat best komisch uitgezien hebben :)

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    heb nieuwe fotos van bryan inmijn album gezet en voor de liefhebbers op mijn hyves staan er nog meer :)

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ben weer weg bryan wil de fles tot later

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    He meiden, gaan jullie je poeppraatje eens lekker in het mama topic houden....
    Dat is iets wat ik echt niet wil weten en hoop dat ik het echt niet ga mee maken. Maar goed, net wat jullie zeggen, het schijnt heel normaal te zijn.

12. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0

Hahaha, ik ga mijn mannetje vast psychisch voorbereiden! Straks is ie helemaal getraumatiseerd!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb je hyves gezien vivian, erg leuk.
    Het blijft een lekker ventje.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou hier ook al niemand aanwezig.
    Peter belde net dat hij nog wel min. een uur aan het werk is.... :( Zit dus de halve avond alleen. Nou vind ik dat niet erg als ik dat van te voren weet. Baal er nu een beetje van. Vind het altijd zo gezellig als hij er is...

En nu is hier ook al niemand om me gezelschap te houden. Nou, dan nog maar een beetje macaroni opscheppen...

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nee boney we bereiden jullie alvast voor...hahaha

16. He meiden, ik ben even niet hier geweest, maar daar had ik een goeie reden voor:

Ik ben nl bevallen van een dochter!
    Ze heet Nicci Sterre, (roepnaam Nicci)!!!

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    **BUDDYNIEUWS**

ICHTUS SMST DAT ZE NOG STEEDS GEEN INTERNET HEEFT EN DAT ALLES NOG RUSTIG IS

Ze vraagt ook of er nog ontwikkelingen zijn maar heb het niet zo bijgehouden vandaag.. Is er nog iets de moeite waard om haar te sms-en? Kom ik zometeen weer lezen, nu even Lune de fles geven.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goeie avond dames!
    Ik kom ook weer ff een kijkje nemen hier!
    Ga ff terug lezen! Tot zo!

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    He Susan!
    Joepie! babynieuws! Gefeliciteerd met jullie Nicci! Alles goed gegaan?

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Maja, Krista en Wen zijn gestript.
    Susan is bevallen!
    Verder vandaag weinig nieuws.

Deel Deze Pagina