ja, ik moest helaas wel naar het ziekenhuis, omdat ze in het vruchtwater had gepoept, en ze is met een knip en een vacuumpomp gehaald. Maar het was het allemaal waard, het is zo'n schatje! Ik ga even wat foto's van m'n camera halen en kijken of ik nog 1 kan plaatsen hier. Het hele verhaal komt nog wel maar erg druk en raar zo deze eerste dagen, dus zodra ik de tijd heb komt m'n verhaal..
Wanneer ben je bevallen dan? En natuurlijk willen we foto's zien. En doe maar rustig aan meid, geniet maar van jullie meisje. We zien je wel weer verschijnen.
BEVALLINGEN VAN DE FEBRUARIMAMMA'S 2008 3/1 Maja82 ~ bevallen van dochter Lune ~ 34w2dgn ~ ...gr ~ cm ~ bijz: 6 weken te vroeg bevallen 16/1 Jollie ~ bevallen van dochter Kyana Mariona ~ 34w ~ ...gr ~ cm ~bijz: 6 weken te vroeg bevallen 19/1 Bigdream ~ bevallen van zoon Ruben ~ 37w ~ ...gr ~ ... cm 23/1 MariekeV ~ bevallen van zoon Elian Alvin ~ ...w ~...gr ~ ...cm 24/1 Joma ~ bevallen van dochter Gwen Alysia ~ 37w ~ 3355 gr ~ 50 cm 25/1 Supertallie ~ bevallen van zoon Collin ~ 38w ~ ...gr ~ ..cm 26/1 Dees68 ~ Bevallen van zonen Luuk en Thijs* ~ 37w3dgn ~ ...gr ~ .. cm ~ bijz: Thijs* is tijdens de bevalling overleden 29/1 Dwazie ~ bevallen van dochter Elise Robin ~ 37w5dgn ~ ..gr ~ ...cm ~ bijz: zeer snelle thuisbevalling!!! 29/1 Ariël ~ bevallen van dochter Rosalie ~ 38w3dgn ~ ...gr ~ ...cm ~ bijz: ivm breken van vliezen en geen weeën ingestuurd naar het ziekenhuis. 29/1 Esmay ~ bevallen van een dochter Aresha ~ ruim 7,5 pond 30/1 Miranda22 ~ bevallen van zoon Xander ~ 36w ~ ...gr ~ ...cm 30/1 Marion70 ~ bevallen van zoon Giel ~ 38w6dgn ~ ... gr ~ ... cm 31/1 MissN ~ bevallen van dochter Jaydee Noëlle Esmee ~ ...w ~ 2975 gr ~ 49cm ~ ziekenhuisbevalling 31/1 Debora21 ~ bevallen van zoon Finn ~ 38w6dgn ~ ...gr ~ ...cm ~ bijz: keizersnede 1/2 Watervrouw ~ bevallen van 2 zonen Jairo en Divano ~ 2165/2140 gram ~ 45/47 cm ~ bijz: Divano lag in een stuit 3/2 Kikkert ~ bevallen van zoon Dylan ~ 40w1dgn ~ 4200gr ~ 53 cm ~ bijz: 3/2 Thirza02 ~ bevallen van zoon Aaron Boaz ~ 39w2dgn ~ 3600gr ~ 51 cm ~ bijz: niet geplande keizersnede 4/2 Suuszwanger ~ bevallen van dochter Tess ~ 40w2dgn ~ 3390gr ~ 50 cm ~ bijz: 4/2 Streepjes ~ bevallen van dochter Emely ~ 42w? ~ 4580gr ~ 54 cm ~ bijz: 5/2 Lieke87 ~ bevallen van zoon Mischa Simon ~ 40w0dgn ~ ...gr ~ ....cm ~ bijz: 5/2 Leonie1980 ~ bevallen van een meisje Lotte ~ bijz: gehaald met pomp 6/2 Debie ~ bevallen van dochter Ilse ~ 39w3d ~ 2985gr ~ 47 cm ~ bijz: gepoept in het vruchtwater 8/2 Vivian ~ bevallen van een zoon Bryan ~ 39wk2d ~ 3880 gr ~ 52 cm ~ 8/2 Lianda ~ bevallen van een zoon Keano Alexander ~ 3560 gram ~ 53 cm ~ bijz: erg snelle bevalling van slechts 2 uur 9/2 Sizzel ~ bevallen van een dochter Nora ~ 3742 gr ~ bijz: keizersnede 9/2 Mystery ~ bevallen van een zoon Bryan ~ 10 pond ~ bijz: keizersnede 12/2 Diaantje23 ~ bevallen van een meisje Angela ~ 9 pond ~ ..cm ~ 12/2 Aurelie ~ bevallen van zoon Siebe ~ 3500 gr ~ 49 cm ~ bijz:- 14/2 Miran34 ~ bevallen van een meisje Zoë ~3380 gr ~ 51 cm ~ 14/2 Mom2Bofnie ~ bevallen van een meisje Anna Elena ~ .. pond ~ ..cm ~ 16/2 Meiske74 ~ bevallen van een meisje Sofie ~ .. pond ~ ..cm ~ 16/2 Anoek1 ~ bevallen van een meisje Sarah ~ 3620 gr ~ ..cm ~ 16/2 Amma ~ bevallen van zoon Noah ~ .... gr ~ .. cm ~ bijz:- 17/2 Mrijn ~ bevallen van een meisje Julia ~ .... gr ~ ..cm ~ 17/2 Susan71 ~ bevallen van een meisje Nicci Sterre ~ .... gr ~ ..cm ~vacuumbevalling Inmiddels al : 19 dochters en 18 zonen geboren!!
Mmmm t is toch wel gek als je de lijst met zwangeren bekijkt en je ziet je naam steeds meer naar boven schuiven.
Sorry, was even tijdje niet hier... vriend kwam thuis en toen even bijgekletst en lekker gegeten (bloemkool)... Ik heb wel een 'zware' buik... gevoel dat alles strak staat en op springen staat zeg maar... maar echt krampen of rugpijn heb ik helaas niet... Hoe gaat ie nu bij jou, weer iets aan de gang?
Neeeeee dat gaat niet gebeuren. Heb je gezien hoe rond de maan al is? Morgen om deze tijd zijn we druk bezig met ons programma. Dan begint over een dik half uur de weeendans.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nicci Sterre! tjonge, dan ben ik dus nog de enige die 14 feb. was uitgerekend en nog niet bevallen is... eerst Dwazie en nu jij... wauw... gaat hier dan vast ook snel gebeuren...
Er hebben vandaag al meerdere mensen gezegd: hey je buik is gezakt. Misschien al mooie voorbereiding voor donderdag.
Ja daar heb je ook wel gelijk in, dan is het meteen zo publiekelijk. Bij mij weet ook niemand het. Op één iemand na die ik ken van een ander forum. En m'n man dan.