Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hihi morgenavond hebben we inderdaad een leuk programma (al zeg ik het zelf)... ik denk ook dat ik donderdag ga bevallen! :)

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Bij mij weet alleen Peter het. En m'n moeder weet ook van de meeting. Die heeft ook de foto's gezien. Zelfs m'n beste vriendin weet het niet. Vind het eigelijk wel heerlijk.

3. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik ga er even vandoor, richting de TV. Anders komt Nico zo thuis en dan moet er weer voetbal op. Kan ik beter iets gaan kijken wat ik leuk vind. :D

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Morgen of beginnen overdag de weeen en dan heb je zo net na middenacht je meisje vast...

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    DOeg mamanorah

6. fotootje geplaatst in m'n album, wat een hoop haar he?

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ach gossie susan... ***smelt***

Wat een prachtig meisje.... En dat haar! ! Geweldig zeg...

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Bij mij is de pendel uitgekomen! Kikkert had me gependeld, een meisje en 29 januari! :)

9. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    He Susan, wat een moppie!
    Gefeliciteerd met je dochter!

Liefs bd.

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Misschien heeft ie nu wel een regeldag en dan willen ze meer en vaak drinken. Hebben ze meestal rond de 14 dagen. Dan past je borstvoeding zich ook aan. En je moet doen waar jij je prettig bij voelt! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je BV terug gaat lopen! Misschien is kolven anders een tijdelijk oplossing? Dan weet je ook meteen hoeveel die precies binnen krijgt!

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Kan je gewoon bij de drogist kopen. Maar het is een soort van laxeeriets zeg maar. Het prikkelt je darmen heel erg waardoor het KAN zijn dat je bevalling begint. Maar het kan ook alleen maar erg onprettig zijn.

12. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    @Susan: Wat een geweldige bos haar heeft je dochter! Echt prachtig!

@Wen26: Rommelen begint weer een beetje. Ik verlies op het moment ook hele klodders bruin slijm :confused: (interessant detail) Er is dus wel wat gaande. Ik moet nu iedere dag naar het ziekenhuis, wordt dus morgen weer gestript. (Als ze er nog niet is...)

Succes meid!

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    wat een scheetje en geweldig dat haar...!

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik was gelukkig in het uur voor dat de persweeën begonnen al 3x daarvoor naar het toilet geweest :) ik had me anders ook echt kapot geschaamd!

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oh echt? ik heb geen bloedverlies of iets...

spannend zeg! ik hoop het zo voor je...

jij ook succes & misschien zien we elkaar vannacht online... ;)

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Pfff teruglezen gaat wel erg langzaam zeg als Rosalie tussen door nog ff wil eten haha

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    ichtus is ook weer in da house

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    gefeliciteerd!

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede avond meiden.. :D

Heerlijk weer ONLINE!

@maja.. thnx voor de update...KNUFFF wat moet ik toch zonder je..hihhihi

@Wen.. lees dat je gestript bent.. spannend joh.. hoop dat het vannacht ook wat gaat doen voor je..Had je al veel ontsluiting?

@Krista ook gestript.. spannend hoor.. je mag ook wel aan je banner te zien.. wat een gedoe iedere ddag naar het zh.. maar ja dan schiet het tenminste wel op..

@ euh.. iedereen.. Ik lees iets over een programma morgen avond?
    dat heb ik dus mooi gemist.. Iet met vollemaanbevalling?
    Was da precies?

Verder geen bijzonderheden geloof ik?

@Susan.. GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN NICCI.. Lekker genieten van je kleine meid...

Hier is het nog rustig.. wel is mijn buik erg zwaar staat ie erg gespannen. is eigenlijk sinds vanmiddag zo en vanaf 20.30 af en toe weer s een harde buik.. maar goed.. ik ben me maar langzaam aan het voorbereiden op het zh. Donderdag gaan ze proberen me te strippen, maar dan moet ik natuurlijk wel een beetje ontsluiting hebben.. ben benieuwd..
    Hoop dat het natuurlijk niet meer nodig is, maar daar ga ik maar niet vanuit.. De kleine beeb is vanavond superdruk, maar ik ben dan ook vanmiddag erg druk geweest.. hele woonkamer gesopt. kasten uitgemest. Jurain op de fiets van school gehaald :confused: AUW... en nog ff naar de stad geweest.. uitgebreid gekookt en toen was de koek op!.. nu is manlief nog ff bij een vriend om de hoek een biertje drinken. die wilde er ook nog wel graag even tussen uit.. nou doe maar lekker hoor lieverd.. ik vermaak me wel.. MET MIJN LAPTOP! hihiihih

Nou zo ook weer even bijgepraat.. Sjonge wat een gemis zeg.. jullie zijn gewoon een verlengstuk van mij geworden..hahaha

KNUFF

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook rustig, de hele middag aan het rommelen, maar meer niet.

Deel Deze Pagina