Februari 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by bigdream, May 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heej joh.. tuurlijk ben je geen aansteller.. ik ben op die 2 kleintjes ingesteld dus is niks bijzonders hoor.. de overgang van 0 naar 1 kind is groter dan van 1 naar 2 of naar 3....De eerste verandering is het grootst hoor dus respect voor jullie.. voor mij is het bijna lopende band werk..,hahahahaha

2. Amsy

Amsy Bekend lid

Jun 8, 2007
    559
    0
    0
    Hmmm, maar dat moet jou zelf voor deze keer ook hoop geven, of niet dan...ik hoop zo dat je niet meer lang hoeft te wachten nu...
    Morgen gaan we er weer een happy day van maken, ben helemaal niet gezellig nu....blegh

Hormonen inderdaad he, ups en downs

twee van mijn drie katten liggen hier bij me onder tafel, zulke schatten zijn het, heerlijke beesten, komen me iedere nacht gezelschap houden. Ik ben bijna iedere nacht nu wakker tot een uur of 3, en dan slaap ik 's ochtends tot een uur of 12, dus mijn hele ritme is verlegd door de wiebelbenen. Maar voor de rest mag ik niet klagen.

Hier ook trouwens olifantsenkeltjes. trouwens 12 kg is netjes hoor, ben zelf al 15 kg aangekomen, probeer me er maar niet druk om te maken

3. Amsy

Amsy Bekend lid

Jun 8, 2007
    559
    0
    0
    Je bent een lieverd, voel me alweer stukken beter door jou!

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goed zo.....! positief blijven...hahaha

en die ups en downs mogen ook hoor.. horen er allemaal bij..
    en die wiebelbenen.. oh had ik ook vreselijk bij lisa.. nu gelukkig veel minder...maar weet wat het is..

5. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Dag lieve meiden...

Ik ben er ook weer.

6. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en euh.. vannacht gewoon flink aan de weeen..

Op je linkerzij gaan liggen he.. helpt bij het ontsluiten schijnt.. vraag me niet waarom, maar heb ik bij allebei de kids te horen gekregen...

hihihih tipje voor niets...

7. Amsy

Amsy Bekend lid

Jun 8, 2007
    559
    0
    0
    ja, en serieus, als je ze verwacht komen ze ook, dat is het erge ervan, heb zo het idee dat ik het psychisch erger maak zeg maar, want als ik zo rond 3 uur ga slapen is er niets meer aan het handje, en 'sochtends ook niet....vreemd...maar goed

8. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heej boney...

ik ben er ook nog ff

9. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Ik had er zo de balen van dat Peter onverwacht later thuis was. Bah... Vind het helemaal niet erg als ik het van te voren weeet. Dan stel ik me er op in. Hij was pas tegen 10en thuis. En moest toen nog eten.
    Hij is nun net naar bed. Het lijkt wel of ik weer helemaal opnieuw verlieft op hem ben... :oops:

10. Amsy

Amsy Bekend lid

Jun 8, 2007
    559
    0
    0
    Oh, die vraag kan ik voor je beantwoorden Ichtus, als je op je linker zij ligt dan is de doorbloeding van de baarmoeder beter, dus kunnen de hormonen beter de baarmoeder bereiken, tja, deze oude tante weet nog wel iets ;)

Hey Boney, welkom...gezellig...

11. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Ow daar zijn die rot dingen van een wiebelbenen weer...

12. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Amsy.. ja je kunt je lijf idd goed voor de gek houden en andersom ook... ik denk alleen niet dat t me lukt om je tot 3 u gezelschap te houden hoor.. tenzij ik weeen krijg natuurlijk.....

13. Amsy

Amsy Bekend lid

Jun 8, 2007
    559
    0
    0
    Oh, wat schattig, en weet je dat ik me hetzelfde voelde bij mijn mannetje vanavond, moest hem gewoon zeggen hoveel hij voor me betekent en dat ik zo verschrikkelijk veel van hem hou, hij had echt zoiets van "waar heb jij last van", maar hij vond het heel fijn en we hebben heerlijk geknuffeld, hij si gewoon zo lief....zucht

14. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hahaha.. nou doen die hormonen roch nog wat leuks... ;)

@amsy.. oow kijk thnx weet ik dat ook weer

15. Amsy

Amsy Bekend lid

Jun 8, 2007
    559
    0
    0
    Moet je ook zeker niet doen ichtus, lekker de rust pakken die je nodig hebt. Ik en mijn vriendje Zylom vermaken ons wel, heerlijke spelletjessite. nadeel is wel dat ik de hele nacht aan die spelletjes lig te denken, sla dan allerlei kabouters stuk met hamers in mijn slaap (ik speel een spel dat Hammer heads heet, erg leuk, aanrader voor de rustige uurtjes)

16. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zit ik ook vaak op.. leuk.. zal hammer heads onthouden..niet stiekem manlief meppen in je slaap he.. :D

17. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Amsy, raar he...
    Wij zijn stapelgek op elkaar, maar de laatste dagen lijkt wel of ik echt weer verlieft op hem ben. Ik wil dat hij alleen maar bij me is. Moet ook overdag vaak aan hem denken en mis hem dan soms gewoon. Vind het echt raar, maar voelt ook wel weer prettig.

(en dat terwijl de seks ver is te zoeken... )

18. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Dan ga ik nu maar die rust pakken en proberen wat te slapen... misschien.. hopelijk tot straks....

en slaap lekker als je benen weer rust hebben gevonden.. rustig aan doen met de kabouters en succes als de weeen zich aandienen...

truzzzz

@Boney.. ook weltrusen meid en geniet van je verliefdheid....tot morgen..knuff

19. Amsy

Amsy Bekend lid

Jun 8, 2007
    559
    0
    0
    Haha, het is ook een bijzondere geaarwording samen een kind krijgen, het bindt je echt. Ik zit inderdaad echt op hem te wachten als ie thuiskomt, en dan ben ik gewoon zo blij dat ie er is. dan ben ik aan het koken en komt ie achter me staan, pakt me vast, en aait ie mijn buik terwijl ie me heerlijk knuffelt.
    We zijn pas een jaar samen, dus bij ons is seks nog wat meer op de voorgrond, maar ook dat helpt niet bij het op gang brengen van de weeen hoor ;)

20. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Tot morgen Ichtus....
    Als ik wakker ben vannacht kom ik wel ff spieken of er nieuws is...

Share This Page