@druiven.. druiven zorgen voor een euh.. laat ik het zo zeggen RACEKAK! dus je darmen worden flink gestimuleerd wat dan weer de baarmoeder kan stimuleren om in actie te komen.. Het zelfde geldt natuurlijk ook voor bruinebonen.. jegh.. en veeeeeeel joky... alles wat laxerend werkt zoals wonderolie.. ook vreselijk smerig trouwens.. zou kunnen werken....maar ja..wonderolie ga ik niet meer proberen hoor. heb ik bij jurian gedaan. na 1 theelepeltje hing ik boven de pot en niet omdat mijn darmen gingen werken, maar omdat mijn slokdarm vond dat dit goedje toch echt niet verder naar beneden mocht glijden.. gats wat smerig zeg...dus of t werkt.. veel zeggen van wel, maar ik kan er niet over meepraten.. mijn vk raad t me ook af.. t werkt TE laxerend zegt ze en das niet goed....
Jammer he naatje. Daisy, ik las van de week ergens dat iemand naar de mc donalds was geweest en een dag later was bevallen. Ze wist zeker dat het van de Big tasty kwam
Dat zou best kunnen, van druiven moet ik ook altijd naar de wc! We moeten dus zorgen dat onze darmen flink geprikkeld worden, misschien haal ik dan ook nog activa en yakult Lekker voor onze mannetjes!
Big Tasty met EXTRA uien voor de darmen..hihihi en een grote milkshake als zuivelprodukt om het gezond te houden..hihhihi
uhm, ben afgelopen zaterdag naar de mac geweest, maar heeft bij mij niet geholpen. 's avonds nog vietnamese loempia op, maar ook geen resultaat!
Ben best zenuwachtig voor morgen! Hoop maar dat het niet nodig is..hihi maar voel helaas niets.. ja een beeb die aan het dansen is en het dus nog wel prima vind..of hij is de uitgang aan het zoeken.. nou goed zoeken.. zo moeilijk kan dat niet zijn...
Oeh, ik krijg helemaal trek, maar doe mij maar een bigmac. Of een cheese burger. mmmm Misschien rij ik zo wel ff naar de mc...
Beeb is hier ook de uitgang kwijt hoor Ichtus... Wil er al een tijdje via de zijkant uit, en ja, dat gaat niet...
Nou mijn vriendin had vanmorgen heel lief HET plaatselijke gebakje meegenomen voor de koffie.. ja zegt ze.. dit is een lokroep.. wordt tijd dat ie gaat gehoorzamen..hahaha Zelfs de ooievaars hier op de dijk hebben het nest vol jongen.. die zijn me dus mooi vergeten..hihihi Wat een herrie kunnen die vogels maken zeg.. sjonge..
hmmm zat ook al te kijken wat ik zou nemen.. nu had vriendin ook voor edwin een gebakje meegenomen, maar die is werken.. zal ik m dan maar opeten? is ook zo zonde om m heeelemaal tot vanavond te laten liggen he.. hihihi
Die ooievaars willen eerst even beeb zelf keuren of hij wel goed genoeg is voor jullie. Ze komen vast van de week beeb brengen.
Goodmurning! Haha, moet wel lachen om wat jullie allemaal naar binnen werken de laatste tijd Ben benieuwd wat bij wie de bevalling op gang helpt Ik heb natuurlijk makkelijk praten, als ik nu nog met een dikke buik had rondgelopen had ik ws als ontbijt loempia en ananas met bitterlemon Zijn er niet meer die stofzuigend naar de kapper vertrekken? Wie weet Vannacht heeft vriendjelief de fles aan Lune gegeven dus ik heb heerlijk een nachtje doorgeslapen, jeeeej! Lune heeft alleen nog steeds niet gepoept en krijgt er echt last van. Vriend koopt straks andere voeding dus hoop dat ze dan gaat poepen! En anders bel ik de huisarts voor een middeltje want zo lang niet poepen lijkt me nbiet gezond.. Ik ga ff ontbijten. Als jullie dan intussen gaan bevallen? 8) xxxxx