Februari 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by bigdream, May 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

Jul 24, 2007
    5,531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Maandag was het nog zulk mooi weer, en nu is de zon nergens te bekennen :(

2. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @druiven.. druiven zorgen voor een euh.. laat ik het zo zeggen RACEKAK! dus je darmen worden flink gestimuleerd wat dan weer de baarmoeder kan stimuleren om in actie te komen..

Het zelfde geldt natuurlijk ook voor bruinebonen.. jegh.. en veeeeeeel joky... alles wat laxerend werkt zoals wonderolie.. ook vreselijk smerig trouwens.. zou kunnen werken....maar ja..wonderolie ga ik niet meer proberen hoor. heb ik bij jurian gedaan. na 1 theelepeltje hing ik boven de pot en niet omdat mijn darmen gingen werken, maar omdat mijn slokdarm vond dat dit goedje toch echt niet verder naar beneden mocht glijden.. gats wat smerig zeg...dus of t werkt.. veel zeggen van wel, maar ik kan er niet over meepraten.. mijn vk raad t me ook af.. t werkt TE laxerend zegt ze en das niet goed....

3. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Jammer he naatje.

Daisy, ik las van de week ergens dat iemand naar de mc donalds was geweest en een dag later was bevallen. Ze wist zeker dat het van de Big tasty kwam :rolleyes:

4. naatje070

naatje070 VIP lid

Jul 24, 2007
    5,531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dat zou best kunnen, van druiven moet ik ook altijd naar de wc!
    We moeten dus zorgen dat onze darmen flink geprikkeld worden, misschien haal ik dan ook nog activa en yakult :D Lekker voor onze mannetjes!

5. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    OEH OEH.. dan laat ik edwin er meteen 1 meenemen vanavond!hahahaha Die gaat er altijd wel in....

6. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Big Tasty met EXTRA uien voor de darmen..hihihi

en een grote milkshake als zuivelprodukt om het gezond te houden..hihhihi

7. naatje070

naatje070 VIP lid

Jul 24, 2007
    5,531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    uhm, ben afgelopen zaterdag naar de mac geweest, maar heeft bij mij niet geholpen. 's avonds nog vietnamese loempia op, maar ook geen resultaat! :)

8. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ben best zenuwachtig voor morgen! Hoop maar dat het niet nodig is..hihi maar voel helaas niets.. ja een beeb die aan het dansen is en het dus nog wel prima vind..of hij is de uitgang aan het zoeken.. nou goed zoeken.. zo moeilijk kan dat niet zijn...

9. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Oeh, ik krijg helemaal trek, maar doe mij maar een bigmac. Of een cheese burger. mmmm Misschien rij ik zo wel ff naar de mc...

10. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    van al dat darmengepraat moet ik nu ...... dus tot later...hihihi

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh heerlijk... ben helemaal VERSLAAFD aan milkshakes!
    Hebben we die vanavond ook? Pretty Please! :)

12. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Beeb is hier ook de uitgang kwijt hoor Ichtus... Wil er al een tijdje via de zijkant uit, en ja, dat gaat niet...

13. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Ik heb maar ff restje m&m's gepakt...

14. naatje070

naatje070 VIP lid

Jul 24, 2007
    5,531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik zit hier met allen koffie....dat klopt niet helemaal...snel een koek erbij pakken!

15. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Nou mijn vriendin had vanmorgen heel lief HET plaatselijke gebakje meegenomen voor de koffie.. ja zegt ze.. dit is een lokroep.. wordt tijd dat ie gaat gehoorzamen..hahaha

Zelfs de ooievaars hier op de dijk hebben het nest vol jongen.. die zijn me dus mooi vergeten..hihihi
    Wat een herrie kunnen die vogels maken zeg.. sjonge..

16. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    De koeken waren hier op en vond alleen koffie ook zo kaal. Vandaar de M&M's

17. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hmmm zat ook al te kijken wat ik zou nemen.. nu had vriendin ook voor edwin een gebakje meegenomen, maar die is werken.. zal ik m dan maar opeten? is ook zo zonde om m heeelemaal tot vanavond te laten liggen he..

hihihi

18. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Die ooievaars willen eerst even beeb zelf keuren of hij wel goed genoeg is voor jullie. Ze komen vast van de week beeb brengen.

19. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Goodmurning!

Haha, moet wel lachen om wat jullie allemaal naar binnen werken de laatste tijd :) Ben benieuwd wat bij wie de bevalling op gang helpt ;) Ik heb natuurlijk makkelijk praten, als ik nu nog met een dikke buik had rondgelopen had ik ws als ontbijt loempia en ananas met bitterlemon :rolleyes: Zijn er niet meer die stofzuigend naar de kapper vertrekken? Wie weet :D

Vannacht heeft vriendjelief de fles aan Lune gegeven dus ik heb heerlijk een nachtje doorgeslapen, jeeeej! Lune heeft alleen nog steeds niet gepoept en krijgt er echt last van. Vriend koopt straks andere voeding dus hoop dat ze dan gaat poepen! En anders bel ik de huisarts voor een middeltje want zo lang niet poepen lijkt me nbiet gezond..

Ik ga ff ontbijten. Als jullie dan intussen gaan bevallen? 8)

xxxxx

20. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    jammie.....

Share This Page