Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    was ik ook weer even...

haha hebben jullie het nu weer over poepen en eten... wat een lekkere combi ook ;)

ik legde straks de laptop weg omdat ik dacht gezellig koffie drinken met mijn lief... maar de seconde dat ik de laptop op tafel had neergezet pakte hij hem net zo hard weer op om dingen te gaan downloaden enzo... haha, lekker dan! :(

2. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wel lief zo'n nest met jongen...

Misschien verwennen wij onze baby's teveel met lekkere dingen en blijven ze daarom zitten.... :rolleyes:

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    haha die is goed naatje. WE beginnen vanaf vandaag met uithongeren...

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Maar ik doe niet mee.... Goed?

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    OH kijk.. zo had ik het nog niet bekeken.. THNX :D

@Maja.. vervelend zeg dat Lune niet kan poepen... Hoe lang heeft ze nu niet gepoept?

Ik deed altijd wat roosvicee laxo (paar druppels letterlijk) door de flesvoeding en dat hielp wel goed, maar is niet op advies van arts hoor.. volgens mij vinden die dat maar niets..maar mijnmoeder zei dat ze dat vroeger al deden dus was t proberen waard.. en volgens mij kunnen letterlijk 2 druppels geen kwaad hoor, maar goed dan weet je iig dat het niet op advies van arts was.. vandaar..

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hoe lang heeft Lune al niet gepoept dan Maja?

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    kijk maar uit dames met eten dat laxerend ;) werkt ik vond het niet zo charmant om mijn darmen tijdens de bevalling te legen :oops: maar goed zoals dwaas al zei gebeurt bij de meeste vrouwen dus bereid je maar voor :)

en niet vergeten he eerst je bed verschonen en dan naar de kapper alla de "vivian"methode en dan de rest vanavond he :) vind jullie bevallingsmarathon geweldig het is dat bryan er al is anders deed ik zeker mee klinkt heel goed :) :)

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Wen.. ja die combi hadik nog niet eens in de gaten..hahha
    erg smakelijk ook..;)

Verder nog nieuws meis? ben je al aan de rommel?

enover dat uithongeren.. Ik doe ook niet mee hoor.. tis allemaal veel te lekker.. en om de een of andere reden heb ik de laatste dagen vreselijk veel zin in een sigaret.. heb ze niet dus kan mezelf wel bedwingen hoor, maar toch.. die drang compenseer ik dan wel met eten.. maakt nu allemaal toch niet meer uit....hahaha

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @maja hoelang heeft lune niet gepoept?
    bryan heeft namelijk ook 2 dagen niet gepoept en gisteren kwam het toch opgang weet niet of dat normaal is?

10. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Dat had ik laatst ook, ik zag iemand met een sigaret, dacht dat ik gek werd!

Ik ga nu even naar mijn moeder om een lekkere appeltaart te bakken en te eten hahaha. En nog wat dingetjes halen uit de supermarkt, druiven enzo ;)

Tot vanmiddag!

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    haha ichtus... Hier denk ik ook weer veel aan roken. Ik ben gestopt zodra ik wist dat ik zwanger was en wil dus ook echt niet meer beginnen. Maar de laatste dagen denk ik steeds van OW, misschien ga ik straks toch weer roken. Heb zo'n zin... Erg hoor. Ik wil het echt niet.

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    't Is hier al een paar daagjes minder lekker :(.

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune heeft nu 4 dagen niet gepoept.. En ze heeft er echt last van, zo zielig.. De vorige keren dat ze gepoept heeft was het eerst keihard en daarna heel dun. Lijkt me niet gezond..
    hihi, lekkere poep praatjes hier..

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ik vind het echt leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn over het programma van vanavond... :)

nee geen gerommel hier... dus vanavond met volle maan moet het dan maar gebeuren hihi

en ik ga mezelf ook zeker niet uithongeren, zit nu paar roomboter kletskoppen naar binnen te werken :oops:

nou die sigaret zeg... ik was in oktober 2006 al gestopt, dus helemaal niet vanwege zwangerschap... maar gisteren zei ik tegen mijn vriend: ik heb zin om in een bruin cafe te zitten met een sigaret, een glas wijn & een schaal bittergarnituur... hij keek me toch vreemd aan... :(

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Heerlijk op het terras met een Corona en een sigaret. Lekker zeg...

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @maja haha we lopen langs elkaar of op 2 forums haha ja kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt hoop dat andere voeding snel helpt en anders idd ff met arts bespreken hoor te hard is ook niet goed volgens mijn kraam daar kunnen ze behoorlijk last van hebben zei ze.

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier hetzelfde.. ga niet beloven dat ik mezelf kan bedwingen hoor na de bevalling.. bij lisa was het zowat het eerste wat ik nam.. na de beschuit dan he.... maar goed.. ik ga mijn uiterstge best doen..

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Peter rookt nu nog. Maar zodra ik ben bevallen rookt hij er nog 1 en dan stopt hij... En dan alleen op feestjes enzo (hij kan dat, ik niet)
    Maar ik heb al wel gezegt dat als hij niet stopt dan ik ook weer ga roken...

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    heb jij altijd gerookt Ichtus?

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou dat terras klinkt goed met lekker glaasje wijn of een overheerlijke cocktail :) maar die sigaret laat ik achterwege wat dat betreft vind ik het knap dat jullie gestopt zijn hoor meiden nu nog vol houden.
    oh en wen over paar maanden mag dat ook niet meer he roken in een cafe dus laat ze maar lekker liggen die sigaretten ;)

Deel Deze Pagina