Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja ik was er ook helemaal aan toe en nu mijn buik weg is vind ik het heel raar, maar ik heb er iets geweldigs vor terug gekregen

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het lijkt me in bed ook zo raar. Zonder buik. Eindelijk weer normaal omdraaien en opstaan...

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Je hebt helemaal gelijk...
    Ik maak me ook geen zorgen over de bevalling en vind het enorm bijzonder dat ik zoiets moois straks mag ervaren... ik heb er dan ook echt zin in... :D

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    We gaan of vannacht bevallen (morgen) en anders ga ik voor de 29e... Laatste dag officieel febr. mama...

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ja ik blijf de 29ste wel bijzonder vinden, maar ergens ook best nog ver weg... :(

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik ga even stofzuigen... tot straks!

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Voor jou je laatste dag...
    Maar dan ben je vast al bevallen.

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga het advies van de gyn van krista opvolgen.
    Was al vroeg wakker vanmorgen en normaal ga ik op de bank, maar ik ga gewoon ff lekker op bed liggen. Gordijnen dicht en heerlijk slapen (hoop ik) Anders de nieuwe Donald Duck lezen.
    Vind dat wel een heel goed plan...
    Dus wie weer kom ik hier terug met weeen... Lijkt me wel wat.

Doeg

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hai meiden,

Nog geen beebs dus, jammer hoor!

Dat missen van de buik heb ik ook heel erg. Ik pak ook zo vaak mijn buik nog vast maar het is leeg :( . Het was hardstikke zwaar op het laatst en ik was enorm en het werd ook tijd dat ze kwamen maar het is nu zo leeg........ :cry:

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    oh leuk de Ducky!... ik zit er ook aan te denken om een abonnement daarop te nemen... sterker nog, ga meteen ff kijken wat het kost... :D

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @DEES ik weet helemaal wat je voelt het is zo raar dat de buik opeens leeg is ik wist dat dat moment zou komen maar dat ik het zo erg zou gaan missch had ik niet verwacht kan er soms zo om gaan huilen omdat ik het mis ik meen dan dat ik niet genoeg verbintenis heb met bryan stom he

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hello meiden...

alles nog onder controle? hier net weer de visite weg... straks weer.. en moet ook nog naar de dokter.. pffft druk hoor...

roken helaas is het mij niet gelukt om niet meer te roken ... ik was bevallen en had meteen weer trek.... heb het nog wel even kunnen uitstellen maar nu geniet ik zo nu en dan toch weer van een sigaretje.... stom stom ik weet het..

missen van mijn buik.. nou hier geen last van... ik mis mijn zwangerschap echt niet...

kusjes voor jullie

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Dees, heeft het briefje op de kinderwagen nog geholpen en hebben er veel mensen naar jullie wonder gekeken op de markt? ;)
    Was het verder leuk?

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Vivian, jullie zaten 9 maanden letterlijk aan elkaar vast, dus denk dat het helemaal niet zo gek is dat je die verbintenis nu mist... er is een nieuwe verbintenis voor in de plaats gekomen, die van mama & zoontje en daar zul je nu aan moeten wennen... maar dat komt helemaal goed hoor! Jou kleine ventje herkend jou nog steeds net zo goed door je stem en je aanrakingen... knuf!

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Foei Dwazie, zonde dat je weer bent gaan roken... had je je vooraf voorgenomen dit niet te doen? Of wist je eigenlijk stiekem al wel dat je weer zou gaan roken? Ik denk namelijk dat het niet lukt als je er niet 100% achter staat... en ach meid, je hebt je hele zwangerschap niet gerookt en dat is toch het belangrijkste voor Elise... ;)

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks wen die woorden beuren me echt weer op, kan me ook zo stom voelen omdat ik er zo over denk maar gelukkig begrijpen jullie me

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nog geen nieuwe beebjes....jammer.

@ roken; tja, helaas ben ik ook weer begonnen. Met al die stress van de eerste week kon ik het niet laten. Ach, vind het al knap dat ik de hele zwangerschap niet gerookt heb. Sta nu elke keer braaf buiten, da's nu wel lekker met dat zonnetje.

@ buik foetsie; da's idd raar. De eerste week dacht ik ook telkens dat ik nog wat voelde schoppen. Heel vaag. Nu streel ik af en toe de buik nog en realiseer me dan dat er niets meer is. Maar ik mis de buik niet echt, vind het ook wel erg gemakkelijk zo.

Ik zit alweer helemaal opgedoft op de bank, lekker winkelen zometeen. Zo fijn om mijn oude kleding weer aan te kunnen. Al zit zo'n joggingbroek en wijde trui ook errug lekkerrrrr. Maar ik wil niet zo'n moeder worden die alleen maar in joggingpakken loopt....ha ha ha.

Hoe staat het met de laatste loodjes dames?

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    ach nee lieverd, hoort er allemaal bij... er is denk ik niks aangrijpender dan mama & papa worden...

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Vivian, dat gevoel moet volgens mij gewoon groeien. Ik merk dat ik elke dag iets meer een verbintenis voel. Af en toe voel ik me ook weleens schuldig over het feit dat er niet een instant moeder-kind gevoel was.
    Maar dit komt echt vanzelf, daar ben ik van overtuigd. Dikke knuffel van mij!

Deel Deze Pagina