Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ach wat lief en leuk dat je dat gedaan heb voor je mannetje !! ;) echt orgineel!!

2. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Zo, ik ben even uit mijn nest geklommen! Ik heb echt weer behoorlijke krampen. Kweenie wat die gyn allemaal doet met haar vingers, maar effect heeft het wel. :)

Er zit absoluut geen regelmaat in, ze zijn pijnlijker dan gister. Hiep hoi...

@Ichtus: Strippen is een ongemakkelijk gevoel. Net als je denkt: AU! is het al klaar. Ik vind het meevallen, moet meer slikken om het idee dat er een vreemd iemand met twee vingers in mijn doos zit :oops: ...

Gaan ze jou binnenkort ook al strippen Ichtus?

@Wen26: Hoe is het met jou? Geen voorwerk gehad?

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @buik missen ---> ik mis het gevoel van het samen zijn ook heel erg.maar ik moet zeggen ik ben mijn buik ook nooit zat geweest ik mijn zwangerschap. och ja ik moet zeggen het word iedere dag beter ;) .

@roken ik ben nog steeds gestopt :D en het gaat me erg goed af. ik rookte voor mijn zwangerschap 24 sigaretten p/d en tot de 16de week van de zwangerschap rookte ik er 3 p/d. en nu geen :D ! ben stiekem toch wel heel trots op mezelf :)

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @ alle meiden die overtijd zijn of nog moeten bevallen een hele dikke knuffel! ik hoop dat jullie ukkie's snel gaan komen.

@strippen ik ben ook gestript ik heb er niets van gemerkt, omdat ik wist dat de vk me had gestript ;) . ik dacht gewoon dat het toucheren wat gevoelig was ;)

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Heej meiden..

Ik hoop echt snel dat jullie beebjes zich melden..
    Er zitten een paar erg eigenwijze beebjes bij heb ik al door..:(

Roken...ik heb de hele zwangerschap gerookt...:-o
    Een stuk of 7 per dag..dit ook een stukje op aanraden van de vk..dit omdat ik anders gek werd van de stress..
    En ja ik rook nu nog steeds..
    Maaaar...ik ben bezig om te gaan stoppen..in het nieuwe huis..stopt iedereen..:D

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Anoek: wat mooie foto's van Sarah!

7. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Heej meiden..

Er is weer een minder actieve februarimama bevallen..

Tamaraatje is op 23 janurai bevallen van een dochter Nienke..
    Ze was 1 feb. uitgerekend.

Bij deze gefeliciteerd!

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Zo lekker rustig hier!
    Ik ga effe bijlezen :D

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    haha Krista, je omschrijft het gevoel precies zoals ik dat ook ervaar... duurt helemaal niet lang en gewoon het idee met de benen wijd en die vingers die daar bewegen vind ik gek... ;)

Nee, geen voorwerk nog hier... voel me nu ook ineens weer in een dip zakken... wipstoeltje wordt zojuist bezorgd en de kleur is helemaal niet wat we dachten, dus ik zwaar teleurgesteld en moeten we het ding terug sturen... gaat daarna mijn vriend zeuren, had 'm gevraagd boven te dweilen en bleek dat er op 1 kamer niet goed genoeg gestofzogen was... en dat vind ie dan irritant... jeetje, ik loop hele dagen te poetsen, alles is continu super netjes en dan krijg ik daar een opmerking over... echt een jankbui nu :cry:

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Zo bijgelezen.
    Hier niks gebeurd. Op bed gelegen, en echt geen honger of wat dan ook hebben, sinds gisteren dus al. En ik ben toch echt wel een snoeperd. :(. Snap er niks van. Ik ga me nu ff dwingen stukje stokbrood met kruidenboter te eten.

11. supermummy

Ooh knuffel Wen!
    Wat een zeikerd zeg :) Hij is wel irritant de afgelopen dagen of niet?
    Misschien is hij wel heel nerveus en reageert hij daarom zo?

12. supermummy

Smakelijk, enne geen eetlust is ook een teken !

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Nou valt wel mee hoor... hij is eigenlijk heel lief voor me... maar het raakt me nu gewoon dat ik uberhaupt een opmerking krijg dat ik iets niet goed heb gedaan... ik doe zo m'n best, kan toch wel een keertje iets wat minder doen...
    en ja, dat hij nerveus is speelt zeker een rol... hij is het wachten echt zat, maar wil dat dan ook niet te veel laten merken omdat hij juist zo trots is dat ik er zo goed mee om ga... maar heb liever dat ie zegt dat hij nerveus is, dan dat ie gaat zeuren over zulke kleine & vooral stomme dingen...

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    en hij is nu ook heel lief boodschappen doen en wipstoeltje retour zenden op postkantoor & wilde meteen met me naar de babywinkel om een ander stoeltje uit te zoeken, maar ik ben thuis gebleven, voel me nu even een emotioneel geval... :oops:

15. supermummy

Ooh gelukkig dat hij toch wel lief voor je is . En ja kan me voorstellen
    dat het na de 40 weken het wachten lang duurt.

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben ook net als krista weer uit m'n nest geklommen. Nou, m'n nest was alles behalve ontspannen.
    Had huis tel op stil gezet. Eigenlijk iedereen belt toch op de vaste tel. En mob. aangelaten. Want Peter belt nog wel eens tussendoor en dan belt hij op m'n mob. Belt m'n vriendin dus eerst op de gewone (zag ik later) en daarna op m'n mob. Ik heb hem weg gedrukt en kortaf sms gestuurd dat ik lig te pitten en dat alles nog goed is. Gaat ze daar ook weer op reageren met sms. Zal ze zo gelijk ff mail sturen dat ze voortaan alleen op de gewone moet bellen. Bah, wat had ik er de balen van. En ik word al zoveel gebeld door ouders schoonouders broers en zussen... Ik heb besloten om hem wat vaker te laten gaan.
    En toen ging de buurman onder m'n slaapkamer raam heen en weer rijden met de de kliko's over de stijger. En dat maakt zo'n pokke herrie.
    Nauwelijks geslapen dus.
    Ff koffie maken nu. Ik ben vandaag wel van de koffie zeg. Normaal altijd thee, maar ik heb gewoon steeds trek in (caffeinevrije) koffie ;)

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh wat vervelend Boney.
    Dat ze je dan ook niet met rust laten dan he... :rolleyes:

18. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    He Wen, wat vervelend, die hormonen ook. Ach, je lief bedoelt het vast niet verkeerd, voor hem is het allemaal ook spannend natuurlijk, al dat wachten en de verwachtingen.

Da's weer een nadeel van strippen, je krijgt dan de hoop dat het snel zal komen, maar als het dan niet komt is daar ook weer wat teleurstelling. Maar jouw meisje komt echt wel snel hoor, je hebt per slot van rekening al ontsluiting, dus veel voorwerk is al gedaan.

Erg rustig op het forum vanmiddag trouwens.

Supermumy, alles ook goed in Spanje?

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Is dat zo? Dit is al mijn tweede dag. Het is sinds gister... eet alleen maar omdat het moet zeg maar :rolleyes:. Maar maak me om de kleine wel zorgen, want hierdoor drink ik ook niet genoeg. Vindt bijna niks lekker meer.

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    haha ja, het is een schatje hoor... en 't gaat ook echt nergens over dit, maar ik vind het wel lekker dat ik het hier van me af kan kletsen... hoop niet dat ik nu de indruk wek een rotvriend te hebben, want is echt niet zo! :oops: ;)

Deel Deze Pagina