Februari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bigdream, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou zeg dat wel. Ga dan ook niet nog eens op m'n mob. bellen zeg. En dan ook nog sms sturen. Grrrr.
    En ik doe de tel juist uit omdat ik nooit op een vast tijdstip lig te slapen. Meestal is dat rond 16u, maar vandaag zat ik al om 12u te knikkebollen.

2. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Hey Boney, vervelend he, iedereen bedoelt het super lief, die andacht, maar het is om gek van te worden. Laatste paar dagen is het hier wat rustiger met de telefoon. Ik denk dat, omdat ik nu flink overtijd loop, iedereen een beetje terughoudender is met bellen, bang om iets te verstoren, dus misschien geldt dat voor jou ook als je straks overtijd bent, wat ik trouwens niet hoop voor je hoor.

Iedereen zit er een beetje door lijkt wel, zal het de volle maan zijn? Hoop echt op een bevalmarathon vannacht, zou leuk zijn...

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb nog gelukkig... ik word bestookt op MSN en hyves, en e-mail. Al hebben ze nu al twee keer een klepsessie met me opgestart op de hyves. Wat een vervelend klepsessie-prog. zeg. Geef mij maar gewoon MSN.

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Zit net naar mijn banner te kijken.
    Feb duurt nog maar 9 dagen.... gaat snel.

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    nou helemaal mee eens... mensen mogen hoogzwangere vrouwen niet zo stalken haha... en dan die opmerkingen als: 'goh, wat duurt het wachten lang, ik ben zo nieuwsgierig, schiet eens op!'... het begint steeds meer te voelen of ik mensen teleurstel dat ik nog niet bevallen ben, maar ik ben zelf ook heel nieuwsgierig hoor! :rolleyes:

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ja je kon beter iedereen vertellen dat je 2 weken later uitgerekend bent. Ik snap ook niet waarom
    ze zeggen dat een zwangerschap 40 weken duurt, waarom gewoon niet zeggen 42 weken en wat dan eerder komt is mooi meegenomen.

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hmmm kan inderdaad wel een teken zijn :D ... maar ook rustig aan doen, misschien pak je wel een griepje of iets & dat is dan weer niet de bedoeling...

8. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Waar ik wel helemaal horendol van word is dat mensen dan gaan zeggen van "als het maar niet dan en dan geboren wordt, want dan is die en die al jarig" Tjonge he, alsof ik daar rekening mee kan houden, ze komt wanneer ze komt, zo'n dooddoener gewoon.....zucht...

9. supermummy

Hier zeker nog geen teken van bevalling, ik heb vandaag honger als een paard.

Ik heb net een liter grapfruitsap op,
    4 boterhammen (8 sneeen)met aardbei. 2 kleine
    chococroissants en ben nu aan het bedenken wat ik nog kan nemen.

10. supermummy

Hahaha ja daar ga jij lekker rekening mee houden met wie er dan jarig is.
    Pffff. En het mag ook vooral niet op de 29e geboren worden want dat is zielig :confused:

11. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Hier ook honger, echte snaaitrek, maar weet van gekkigheid niet meer wat ik moet drinken, krij overal zuur van, heb erge trek in cola, maar dat is helemaal funest

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou en baal ook zo van de paniek die ontstaat als je de tel niet opneemt. Ja hallo, mag ik ff douchen/poepen/plassen/slapen?
    M'n zus van de week ook. Die wilde m'n moeder al gaan bellen omdat ik de tel niet opnam. Stond onder de douche.... Ik erger me daar kapot aan zeg...
    M'n schoonzus... die had schoonma gebeld, ik had niet snel genoeg op een krabbel gereageerd... Pfffft zenuwleijers...

En daisy, dat kleppen via hyves kun je uitzetten hoor. heb ik ook gedaan. Ik heb zelfs mensen op msn geblokkeerd... :oops:

Ze kunnen het allemaal zien aan m'n tekst op msn, en ik heb een hele korte blog maar gedaan op hyves. Iedereeen kan er dus achterkomen hoe het er hier voor staat.

13. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Die 29ste is inderdaad ook zo'n datum waar iedereen is druk om lijkt te maken, alsof ik de boel kan tegenhouden. Gewoon de benen over elkaar kruisen...haha.

Afgelopen weekend was het wel lachen, we hadden een verjaardag, en toen bastte de 29ste discussie ook los, dus ik zei dat van die gekruiste benen, en toen zei iemand echt super bijdehand "dat had je 9 maanden geleden moeten bedenken". Was wel grappig...

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha supermummy.... Zielig op de 29e. Dat word hier ook gezegt.
    En ik denk idd dat ik bij een volgende gewoon zeg dat ik 2 of 3 weken later ben uigerekend. Is helemaal nog niet zo'n gek idee.

15. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Mijn schoonmoeder stond hier vorige week echt bijna dagelijks onaagekondigd aan de deur, heb mijn vriend mooi even laten zeggen dat dat toch niet handig is, en nu is het over gelukkig.
    Zo herkenbaar allemaal dit

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    inderdaad heel herkenbaar dit! :D

als ik tel niet opneem krijg ik sms
    als ik niet op MSN geweest ben krijg ik sms
    als ik niet snel genoeg op sms reageer worden andere mensen gebeld
    andere mensen bellen mij dan weer
    pfffff :rolleyes:

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou ik vind de telefoontjes normaal echt helemaal niet zo erg. Maar opeens ben ik het gewoon zat. Jammer voor m'n vriendin dat dat precies bij haar is. Heb al een mail gestuurd.
    En daar blijf ik nog best aardig in...

Nee, heb besloten om hem gewoon wat vaker te laten gaan. Druk hem wel op stil. En dan kunnen ze vast wennen aan het idee als ik wel bezig ben met bevallen, dan gaat hij namelijk ook op stil. Alleen mob. bereikbaar voor de buddy's hier.... Verder hoeft ook niemand te weten als ik bezig ben. Dus mob. ook op stil.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik kan me ook niet herinneren dat ik dat bij m'n zus of zo ook gedaan heb.

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Maar ik voel me uitstekend, niet ziek ofzo.

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Gelukkig!...
    Dan is het een teken dat je snel gaat bevallen... daar gaan we gewoon voor! ;)

Deel Deze Pagina