Mogguh meiden! Vannacht weer allemaal rare dromen gehad, brrr.. Ik droom veel vaker sinds ik zwanger ben, hebben jullie dat ook? Ik ga er vandaag maar eens achteraan of we nou wel of geen recht hebben op kinderopvangtoeslag.. wat een gedoe! En ik moet ook nog zoveel voor m'n studie doen, bleeeeh! Fijne dag vandaag iedereen! @Dees, succes meid, ik denk aan je en duim voor je! Jollie, Fempje en Aurelie ook succes! Maja
Goedemorgen Dames, Ik heb helaas nog niet alles gelezen, maar er moet me ff iets van het hart.. Heb afgelopen zaterdag een bloeding gehad en deze is inmiddels opgehouden.. heb de vk niet gebeld omdat ik het eerst wilde aanzien of de bloeding doorzette of dat het gewoon een klein beetje was (op advies van mijn moeder).. Heb zelfs zaterdag met de angelsound een controle gedaan en heb het hartje horen kloppen.. Daarmee was ik iig wel weer gerustgesteld. Maar nu slaan opeens de twijfels weer toe.. Zal alles wel goed zijn? Ik word er gewoon verdrietig van..
Goedemorgen! Vanmorgen maar eens even proberen hard te werken. Er moet nog veel gedaan worden voordat m'n ouders weer terug zijn uit Spanje (Ik werk voor hen). Dus vanaf woensdag zal ik hier overdag ook minder zijn, hihihi. Ik ben de laatste dagen 's middags weer een stuk misselijker. Bah bah bah. Ik hoop dat ik me gauw beter ga voelen want zo vind ik het niet leuk. Ik heb na de lunch gewoon geen energie meer om dingen te doen. Vandaag of morgen komt de uitslag van het bloedonderzoek dus dan weet ik of m'n hb eventueel te laag is. Nou ja, het hoort er bij zullen we maar zeggen. @D1981, welkom! @Dees, succes vanmiddag! @Jollie, Fempje en Aurelie ook veel succes! Tot later....
@Dotje, wat naar meid. Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent toen je het bloed zag. Gelukkig heb je het hartje gewoon gehoord. Ik zou toch gewoon de vk bellen, al was het alleen maar ter geruststelling dat er niets aan de hand is. En ook al weet je dat ze gaat zeggen dat het er bij kan horen. Heb je zaterdag iets zwaars gedaan? Getild, hard gehoest, of zo? Bah naar hoor, zit je weer in onzekerheid. *knuffel*
@Dotje Kan me voorstellen dat je nou wat onzeker en verdrietig bent. Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er wat mis is. Je hebt het hartje gehoord en de bloeding is gestopt en je hebt toch ook geen erge krampen gehad? Vergeet niet dat je baarmoeder heel goed doorbloed is nu en elk kleinigheidje een bloeding kan veroorzaken. Maar dat maakt het niet minder eng he.. Kan je anders de vk niet even bellen als je je zo'n zorgen maakt? Anders blijf je piekeren. Sterkte meid!
Nee, ik kwam uit bed! En moest iig gelijk naar het toilet.. En de hond sprong in mijn buik, wat ze altijd doet.. En kreeg een korte kramp met het gevolg van een beetje nieuw bloed, maar ook oud bloed.. sorry niet erg smakelijk.. Ik helemaal in paniek.. en mijn vriend zegt dan ook nog.. Nee er is niets aan de hand.. Je moet je niet zo druk maken.. En anders bel je de vk he.. Maar wilde liever eerst mijn moeder bellen.
@Dotje, ik zou toch even de vk bellen en het melden. Het kan gewoon een wondje aan de baarmoedermond zijn dat al eerder was ontstaan en door een rare beweging bij het opstaan opengeknapt is of zo.
@dotje1986 hey meis wat vervelend, als je je zorgen blijft maken zou ik gewoon de vk ff bellen. @d1981 welkom en veel klets plezier. @dees heel veel suc6 vandaag! @ook de rest van de dames met een echo of vk veel plezier en suc6 @maja82 ik droom ook erg veel de laatste tijd ook soms levens echte dromen, ik schrik soms echt als ik s'morgens wakker word. @meiden die moeten werken....werk se. ik moet vanmiddag ook werken maar echt veel zin heb ik niet ik bleef liever nog wat langer in mijn bedje liggen. liefs kikkert
@Dees! Denk aan je meid! Heel veel sterkte vandaag! @Dotje: Dat is schrikken he, maar gelukkig had jij de angelsound om iets ongerustheid weg te nemen. Toch zou ik even contact opnemen met de Vk, gewoon voor de zekerheid en voor je eigen geruststelling! Knuffffff Alle nieuwe welkom! Hier moet ik even de prijs betalen voor een heel druk weekend Voelde me weer moe en misselijk en heb buikpijn en rugpijn (erger dan normaal). Ben de dag heel rustig begonnen maar en zie wel wat ik kan doen vandaag... Heb ook veel last van mijn darmen en aambeien Blegggg... Maar goed, morgen zal alles weer beter gaan hoop ik... Meiden ik ben niet vele online maar leef wel met jullie mee hoor! Liefs Anita
@ de dames die de lijsten bijhouden....ik vroeg me af waarom die meiden die nooit iets van zich laten horen er nog op staan? niet dat het veel uit maakt maar ik vind het zonde als de lijst zo lang is terwijl hij ook korter kan ivm hun er af halen...is maar een tipje liefs kikkert
Er staan inderdaad meiden op waar we sinds hun aanmelding niets meer van gelezen hebben. Misschien kunnen we ze een pb'tje sturen en vragen of ze nog mee willen doen en als we dan niets horen dat we ze er dan afhalen?
dat is idd misschien wel een goed idd. ik wil ook wel mee helpen met pb sturen maar vandaag heb ik helaas geen tijd ervoor.
Dat vroeg ik me ook al af, maar kreeg er geen antwoord op.. haha.. Dames, dank je voor jullie antwoorden.. ga denk ik toch maar ff bellen.. Aan mijn vriend heb ik op het moment niet erg veel.. Hij vind dat ik me niet zo druk moet maken.. Ben vandaag echt een wrak op mijn werk.. Heb geslapen als een roos, maar soms lijkt het dat mijn dagen te lang zijn.. Pff.. wordt nu moe van mezelf.. moet niet zo zeuren..
Zo, ik ben weer terug van vakantie. Lekker 4 weken naar de camping geweest! Ik heb vorige week al iets van jullie berichtjes gelezen, maar nu heb ik eindelijk weer eens even tijd om zelf iets te schrijven. 1 augustus ben ik weer naar de vk geweest en alles was gelukkig goed. Ik krijg wel bij 30 weken zwangerschap een paar groeiecho's om te kijken of het kindje niet te groot wordt. Ze worden bij mij nl. elke zwangerschap zwaarder (1e 3420gr, 2e 3880 gr, 3e 4320gr!) En ik heb geen zin om straks te bevallen van een kindje van 10 pond hahaha! 5 september mag ik weer voor controle naar de vk en 3 oktober heb ik mijn 20 wekenecho. Deze probeer ik nog wel te verzetten,want 3 oktober ben ik al bijna 22 weken zwanger! Oh ja, volgens de chinese kalender krijg ik een meisje! Fijne dag allemaal.
mijn vakantie zit er ook weer op Moet zo om 12 uur beginnen, en heb dus echt geen zin... @dees: Ik wil je even succes wensen voor vanmiddag, zal aan je denken om 3 uur. Verder iedereen een fijne dag!
Pff... ff mijn ei kwijt hier hoor! We zijn ons huis aan het verbouwen en de enige leefbare plek hier is onze slaapkamer! Het is zo'n grote bende en alles ligt onder het stof! Ik werk nu heel veel om maar uit huis weg te zijn, maar daar wordt ik ook zoooo moe van, gisteren was ik echt een wrak! Nog drie weken te gaan en dan zijn de bouwvakkers weg! Maar dan beginnen onze eigen bouwkunsten met behangen en schilderen en vloeren leggen enzo... Als alles goed gaat is de boel in oktober klaar! Dus nog even doorzetten! Gelukkig doet de baby het goed! We hebben een angelsound en elke avond horen we het hartje en de bewegingen van het kindje, en het klinkt in mijn oren heel gezond En daar doen we het voor! Sorry voor mijn geklaag, maar moet het ff kwijt Gelukkig heb ik vandaag en morgen even een vrije dag, dus sluit ik mezelf lekker op in onze schone opgeruimde slaapkamer met de laptop! Alle dames! Veel succes met jullie kwaaltjes, ik weet maar al te goed dat zwanger zijn niet altijd makkelijk is... maar het is gelukkig voor een goed doel! Doei doei, Thirza
hoi meiden kom even inbreken, sorry! ik had een vraagje, jullie zijn allemaal net iets verder dan mij, vandaar dat ik het jullie vraag. ik ben nu 10 weken zwanger. rond 8/9 weken heb ik me behoorlijk beroerd gevoeld , heeeeeeeeel moe en meer misselijk. ook heeeeel gevoelige borsten en tepels. maar nu, sinds een paar daagjes, gaat het ineens een stuk beter. ben minder moe, mijn borsten zijn nog wel erg vol en groot maar niet meer erg pijnlijk, en de ochtend misselijkheid neemt ook af. kan nog wel kokhalzen bij bepaalde geuren enzo en het tandenpoetsen is ook een ramp ... is dit nu al normaal dat de scherpe randjes er al af gaan? ik maak me natuurlijk meteen zorgen.... heb wel eens gelezen dat het afnemen van de symptomen ook op iets anders kan duiden...... hoe ging dat bij jullie? vanaf wanneer voelden jullie je wat beter? weet ook dat er meiden zijn die zich de hele zwangerschap slecht voelen.. hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen. liefs van lievebeestje
Zo ik ben goed aan het werk, dus ik mag hier weer even komen kijken van mezelf. O @Kikkert, ik zal vanmiddag wel even kijken of ik een lijstje kan maken van de meiden die hier al een tijd niet meer geweest zijn. @Meiske74, welkom terug van vakantie! Jeetje zeg ik zou er niet aan moeten denken een tien-ponder. Goed dat ze je in de gaten gaan houden. @Debora, werk ze! @Thirza, ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt van zo'n verbouwing. Het is voor een goed doel, maar wel erg vermoeiend. @Lievebeestje, alweer 10 weken zwanger, dat schiet op! Bij mij nam de echte misselijkheid ook rond die tijd af. En mijn borsten zijn ook neit meer zo pijnlijk (wel groot ). Wat nog wel gebleven is, is de vermoeidheid. Nu heb ik alleen nog af en toe last van misselijkheid (vooral 's middags) en nare geurtjes. Geen zorgen maken hoor, het zit vast helemaal goed!
Nou ik kon het niet laten hoor.... :-# Ik heb de meiden op de lijst even nagekeken en de volgende meiden zijn zeker sinds 1 aug niet meer actief geweest bij de feb. mama's. Miskraam: Cyberwitch69 Naar maart: Diaantje78, 29 jaar, 1e kindje Missdroppy, 27 jaar, 2e kindje Al hele tijd niet meer actief op zwangerschapspagina: Mamalinda 26 jaar, 1e kindje tineberg 25(bijna26) jaar, 1e kindje sammy87.....jaar, 1e kindje irmama 30 jaar, 3e kindje Emma G....jaar,...kindje Suusjuh1986, 21 jaar, ...kindje Chocomel, ...jaar, .... kindje bultje, 22 jaar, ...kindje susan71..... jaar ......... pipi24 29 jaar, .. kindje Gizzy. 26 jaar, 2e kindje maar laatste berichtje was dat het misschien niet goed ging? Dolfijn81 26 jaar, 1e kindje Dini82, 25 jr, 1e kindje Wel actief op zwangerschapspagina maar niet bij de feb. mama's Marieke (MariekeV) 29 jaar, 1e kindje Lexje 26 jaar, 1e kindje pooh26, 26 jaar, ... kindje Marber, 24 jaar, 1e kindje Kiz 30 jaar, 2e kindje Balou, 26 jaar, .. kindje shaartje .. jaar, .. kindje Leoniee, 27 jr, 1e kindje staat er ook dubbel op Marsshi, 34 jaar 1e kindje manoe33 34 jaar, 2e kindje Ik denk dat we de laatste 2 groepen een pb'tje kunnen sturen. Maar nu eerst maar weer aan 't werk!