Zo wil ik graag nog een Lodger Wrapper. Lijkt me heerlijk. Maar ik wacht eerst de kraam kado's af. krijg al een Lodger Shelter namelijk
He Mrijn. Zie dat je op hyves bent geweest. Wil ik foto's kijken, mag ik ze niet zien bij Koos.... Ik hoop je snel hier te zien.
zoo weer heel wat afgekletst zo te lezen.. @krista. ik wordt morgen gestript.. Hier ook weer harde buiken, maar ik probeer er nu maar niet op teletten.. is steeds zo'n teleurstelling als het weer stopt.. we hebben nog macaroni over dus dat eten we vanavond. ed had op t werk al warm gegeten dus wordt t super makkelijk.. zit helemaal in een dip. geen fluit uitgevoerd vanmiddag en ga zo de pan even opzetten en dan weeeeer het speelgoed opruimen. daarna kids in bad die vervolgens om 19u mooi het bed in vliegen.. daarna plof ik op de bank en als ed thuis komt knal ik nog even een half uurtje t bad in. Daarna ben ik vast weer helemaal fris..hahaha Nou ik sleep mezelf uit de stoel en ga t eten maar warm maken.. tot later..
Iedereen weg? Dan ga ik ook maar eens met eten beginnen. Tot vanavond. Ik weet niet of ik hier veel zal zijn. Ga verliefd doen met mannetje... hihi Maar ik spiek hier wel ff. We zijn tenslotte bezig met de marathon straks.
oh ja heb sinds vanmiddag erg veel darmgerommel.. het maakt geluiden die ik nog nooit gehoord heb..ieuw!
Ik heb de hele dag al af en toe een keiharde buik, en kan dan bijna niet meer zitten en als ik loop dat loop ik krom... niet van de pijn hoor, en voelt ook niet als kramp... maar kan dan even niks met mijn buik... En het duurt ook minuten lang... soms echt 10 minuten lang die harde buik... is dat wel ok?
Wow, ik kan weer plaatsen... Even een bewaard stukje tekst opzoeken en plaatsen hoor... Ha meiden, Even heel snel voor de melksirene hier weer afgaat! Hier gaat alles prima! We zijn gister uit het ziekenhuis ontslagen. Juul is helemaal ok bevonden door de kinderarts hoewel ze het wel moeilijk heeft gehad tijdens het persen. Ze heeft nu een ontzettende conehead en daardoor wat hoofdpijn en een pijnlijk schoudertje (en dat allemaal door mij paardrijden...). Haar glucosewaarde was de eerste keer aan de lage kant maar daarna prima, dus er was heen enele reden om haar langer dan 24 uur te houden. Ik heb de bevalling als een avontuur ervaren! Het was lang en pijnlijk, maar ook zo intens en overweldigend. Vooral na een wee-opwekkend infuus bestonden er alleen nog maar weeën en was ik puur met mezelf bezig... Het persen vond ik wel vreselijk, Ik durfde me niet helemaal te geven en door mij bekkenboden was er gewoon te weinig ruimte voor Juul om de bocht goed te maken. Het is dat de vlos van het ziekenhuis echt tegen knippen was, van de gyn had ik hem allang gehad! Uiteindelijk 4 kleine hechtingen omdat ze Juul eruit hebben moeten trekken zodra het hoofde er was omdat ze te paard aan liep. Vanact was ons eerste nachtje thuis en die is ze huilend doorgekomen... Zuch.... Vandaag heb ik nog een paar uurtjes kunnen slapen, maar het is wel ontzettend vermoeiend zo hoor. Vandaag lijkt mijn melk echt op gang te komen en is ze hopelijk wat verzadigder. Kga nu nog snel wat bijlezen. Ik begreep al van Wen dat er meer zondagskindjes zijn geboren, ben benieuwd!
@Wen.. Nou ik ken dat niet hoor 10 minuten, maar kan geen kwaad volgens mij.. @Mrijn.. JEUEUEUEUEH hij doet t! Hoe ist? @Boney.. geniet maar lekker van een avondje samen.. Ik ga ff de kids in bad gooien!
Hey, Ben je nu nog niet aan het bevallen... Ik heb net een stukje tekst geplaatst dat ik gister al had geschreven. Een uitgebreid verslag over de bevalling komt nog wel. Ik heb nog steeds niet alles bij gelezen want ik loop echt een beetje op mijn tandvlees... Juul doet het goed, maar heeft al 2 nachten niet geslapen en ik dus ook niet... Ik heb waasrchijnlijk nog niet genoeg melk om haar echt tevreden te stellen en Juul is inmiddels een beetje oververmoeid van het vele zuigen en proberen en het weinige eten. Vandaag hebben we met de kraam besloten om wat bij te gaan voeden (ze viel ook te snel te veel af) en ik ga aan de electrische kolf om de boel bij mij te stimuleren. Ik zit nu te wachten tot Juul wakker wordt. Dan ga ik snel voeden en naar bed.
Sorry meiden, geen reacties van mij. Ik ben doodop en Luuk is al de hele dag huilerig. Hij heeft vanmiddag 2 uur op schoot liggen slapen en wil alleen maar bij mama zijn. We hebben beiden even onze dag niet en zijn allebei huilerig
Hi Mrijn, Fijn dat je even een berichtje kunt posten hier! Klinkt als een heftige bevalling, maar toch kom je heel postitief over... goed om te horen hoor... Bedoel je nou dat Juul nu pijnlijk schoudertje heeft door paardrijden? Maar dat heb ik toch maar tot 30 weken gedaan? Fijn dat je BV goed op gang komt, daardoor zal ze vannacht vast beter slapen... Nogmaals hele fijn tijd voor jou en Koos... geniet er maar lekker van! liefs, Wendy
och Dees, is toch helemaal niet erg dat je even niet reageerd... en zijn hier vandaag meerdere meiden en beetje huilerig (incl moi )... misschien toch iets met de volle maan te maken al? Dikke knuffel voor jou en Luuk!
zo hier ook weer ff snel net gegeten lekker prei ,aardappels bal gehakt en rauwkost ga zo lekker douche en dan ben ik vanavond van de party mag ik jullie vanavond aanmoedigen en dan kunnen jullie vannacht de marathon allemaal mee doen @mrijn leuk dat je wat laat horen, rustig aan! en hoop dat het drinken en bijvoeden helpt voor jullie! dikke knuffel @Dees ach dikke knuffel meid en ook voor luuk een dikke knuffel en reageren maak toch niet uit! tot zo ben douche
he forumdinnetjes...(jaja ik hou hem erin) ik sta straks klaar om jullie aan te moedigen hoor...en met jullie de weeendans te doen.... MRIJN super meid dat je er weer bent... hopelijk genieten jullie saampjes lekker van je meid... maarreh wanneer een foto van MISS WORLD DEES knuf meid.... verder kom op meiden... Hier ik ben wederom aan mijn eindje... vanmorgen visite vanmiddag visite tussen door naar HA daar te horen gekregen rustiger aan te doen... baarmoeder is nog niet helemaal gezakt...pfft en ik doe al zo rustig toen ik naar huis wilde was mijn accu leeg van mijn auto... stond ik daar.. pfft gelukkig was mijn schoonvader in de buurt... toen weer visite en nu elise onrustig huilerig maar ligt nu eventjes bij papa op zijn borst hopelijk blijft ze even stil.. want anders ga ik gillen hahah nee hoor nou kusjes