Nog geen nieuwe baby's hier? Hoop voor jullie dat er vanacht een grote baby-boom komt Succes allemaal
WEN ik vidn hem echt leuk.... maar volgens mij zijn ze duur he... MISSN super leuke fotos... ga toch maar niet googlen stel je voor wat voro enge dingen je tegenkomt... ben daar nogal gevoelig voor
Ze zijn 120 euro Dwazie... maar wij kopen dan geen wipstoeltje... en je kan 'm tot peuter/kleuter gebruiken, zitten 2 bovenlagen bij, eentje met riempje voor baby en eentje zonder zodat het een poef is voor je peuter...
Doe maar niet dan, je leest vaak de ergste verhalen en dat werkt niet echt geruststellend. Gewoon de rust pakken wat je kan en laat je lichaam herstellen. Ik ga weer even een voeding geven. Daarna filmpje kijken. Slaap lekker en tot morgen en voor de dames die gaan bevallen: succes!
Oh jee... helemaal niet aan gedacht... Maar doet geen pijn en is niet branderig... ik houd het wel even in de gaten nu je het zegt...
Deed bij mij ook geen pijn. Voelde alleen een druk onderin. Ik had het ook 2 dagen voor de bevalling.
komt ed net boven.. stuurt ie me naar beneden.. ik neem het wel over zegt ie...(kids in bed doenenzo) er staat wat voor je in de gang op t kastje... N BIG TASTY!1 Wat een lieverd.. jammie
wat een super vent ichtus... ik kwam erachter bij een controle... en het kan niet echt kwaad.. het kan weeeen opwekken...