nee, zal ik de gaten houden, als ik morgen of overmorgen niet bevallen ben en ik twijfel nog dan ga ik ff naar de huisarts...
zoooo die was lekker! moest t ff delen met mijn forumdinnetjes. verder nog niks gelezen hoor.. ga ik straks doen... KNUFFF en tot later
Nico gaat zo chiness bestellen. Ik weet nog neit wat, maar er moet in ieder geval sate bijzitten. 8) Norah heeft doperwtjes, worteltjes en bruine bonen gehad. Heb even twee potjes opgewarmd. Ze ligt nu in bed, nu moet NIco nog z'n mond gaan houden (zit aan de telefoon met Kameroen en dan praat ie altijd vreselijk hard), en de kleinkinderen van de buren zijn op bezoek bij de buren en die maken ook nog lawaai. Als alles rustig is kunnen de weeen beginnen! In ieder geval ga ik lekker vanavond op bed tv kijken, heb echt geen zin in mensen om me heen. Enige nadeel is dat ik het hier dan niet kan bijhouden. Wat een mooie doomoo seat! Mooie foto's MissN! Voor de rest, tot later....
VOLLE MAAN BEVAL MARATHON IN DE AVOND/NACHT VAN 20 OP 21 FEBRUARI programma: 19:00 ontvangst met tropische cocktail (bitterlemon met ananashart) 19:30 gezamenlijk diner met de befaamde zuurkoolschotel van Dwazie 20:30 huis schoonmaken (denk vooral aan het stofzuigen 'a la Ariel') 21:30 spoedcursus weeendans door Boney 22:00 - 03:00 slapen 03:27 start uitoefenen weeendans onder de volle maan! voorbereiding: Zorg dat je 's middags nog even naar de kapper gaat volgens de Vivian-methode... Gehele avond gratis Magnums & Vietnamese loempia's! ! deelnemers: Boney Wen26 Dotje AngelinaZ Nika MamaNorah Amsy Ichtus Daisy Naatje[/quote]