Ben zo opgelucht en blij! Ik heb de herkansing van de nekplooimeting achter de rug en de uitslag gehad. Kans is 1 op 3800, dus daar ben ik dik tevree mee. Kan nu echt proberen te gaan genieten! Dees: vind het zo spannend voor je. Ik denk aan je. Verbouwing: moet bij ons nog gaan beginnen, maar ik zie er wel tegenop. De planning is dat het 3 maanden gaat duren, maar de vergunning is nog niet helemaal rond, dus het ziet er naar uit dat we pas in oktober kunnen gaan starten. Dus het gaat er allemaal om hangen of we het dit jaar af krijgen. Zolang het maar voor mijn zwangersschapsverlof is, want anders ga ik echt niet trekken, denk ik! Anieteke: hier ook veel last van darmen en sinds een week ook de aambeien. Ik weet hoe je je voelt! groetjes, Aurelie
Ik heb net toch maar de vk gebeld. Ik ga liever 100 x langs dat er niets aan de hand is dan 1 x niet en dat het mis is.. Mijn vriend reageert echt belachelijk.. Vind het allemaal niet nodig en wil dus ook niet mee. Het kan dan ook wel niet vanwege het werk. Maar vind het een beetje respectloos.. Ik denk dat het meer een beetje onbegrip is en dat ie ook niet weet hoe hij moet reageren. En dat ie denkt dat het wel goed zit omdat ie gehoord heeft via de angelsound.. Maar wil toch zekerheid..! Gelukkig gaat nu mijn moeder mee. Zij begrijpt me wel en daar heb ik op het moment ook heel veel aan! Wat ben ik toch blij met mijn moedertje.. haha
Goed dat je de vk toch hebt gebeld. Kan je tenminste gerustgesteld worden. en tja.. mannen.. haha! Hij reageert idd wel een beetje vreemd, maar hij kan zich misschien moeilijk inleven..? fijn zo'n mama. Mijn mama staat ook altijd voor me klaar Hopp dat je gerustgesteld wordt bij de vk, vast wel! Knuffel
@Aurelie, wat goed zeg zo'n uitslag! En ook al zo'n verbouwing in het vooruitzicht. Sterkte daarmee alvast. @dotje, wat goed dat je gebeld hebt. Voor jou is het toch anders dan voor je vriend. Die kan niet voelen hoe onzeker je wordt door zo'n bloeding. Lief dat je moeder mee gaat! Hoe laat mag je komen? @Dees, mijn duimen draaien nog steeds! Ik heb lekker even brood gegeten en wil eigenlijk even rusten. Maar omdat manlief hier is, komt er van dat rusten niet veel. Ik zal even een opzetje schrijven voor een pb'tje.
Om 14.40 uur heb ik een afspraak.. Om 14.00 uur ga ik weg op mijn werk. Mijn moeder ophalen en dan richting vk.. Vind het wel eng.. Maar hopelijk heb ik gewoon goed nieuws.. En heb ik me zorgen gemaakt om niets.. En snap aan de ene kant mijn vriend wel en aan de andere kant niet.. Hij voelt niet wat ik voel.. En zal dat ook nooit kunnen voelen.. Ach jah.. ga me daar niet druk om maken. Als alles goed is maakt mij het niet uit..
Wat dachten jullie van dit pb'tje? Hoi meiden, Je hebt je een tijdje geleden aangemeld bij de februari mama's ( http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0). We hebben al een tijdje niets meer van je gehoord! Gaat alles nog goed met jou en je zwangerschap? We hopen het maar! Omdat we al een tijdje niets van je gehoord hebben, vragen we ons af of je nog met ons mee wilt blijven kletsen. We hopen natuurlijk van wel! Maar als je om welke reden dan ook, niet meer mee wilt of kunt doen, laat je het ons dan even weten? Natuurlijk hoef je niet super actief te zijn, maar af en toe een update hoe het met je gaat, dat zouden we heel erg leuk vinden! Lieve groetjes van alle februari mamas @Dotje, succes zo meteen!
hello ladys... Hier alles goed en nietzoveel te melden.. Dotje... succes bij vk en het is vast allemaal goed.. Dees...ook hier draaien duimen overuren.... D1981 Welkom hier... Kamertje is eigenlijk al af.. lisa slaapt er nu nog en die gaat verhuizen naar jurians kamer..Hij gaat dan naar zolder en krijgt een hele nieuwe kamer.. daar moet nog veel aan gebeuren dus oipv baby kamer (die natuurlijk wel wat eigens gaan krijgen) gaan wij klussen aan jurians kamer... Voor Sizzel.. mijn 20 wk echo staat gepland op 27 september om 08.45 u. wil jij het op de lijst zetten.. dank alvast.. kuzzz en tot snel allemaal..
@MamaNorah Ziet er goed uit! Lijkt me prima! Misschien is het handig om nog te vragen of ze dan wel of niet op de lijst willen?
Ok, als ik zo even tijd heb dan zal ik de pb'tjes gaan versturen, met daarin ook of ze op de lijst willen blijven of niet.
Nou ben net terug van de vk.. En alles is gelukkig goed met de beeb.. Heb het hartje horen kloppen.. En hij kwam zelfs naar de dopler gezwommen zei de vk. De beeb wou zeggen.. Mama, maak je niet zo druk met mij is alles goed! Hij was zelfs goed gegroeid.. En waarschijnlijk zat mijn placenta aan de voorkant, omdat ze een groot bloedvat hoord. Ben zo blij! {|=
Haha.. en is een blauwe ook goed.. Ben zo gelukkig nu he.. En weet ook nu zeker dat ik zaterdag toch de beeb heb gehoord en niet iets van mezelf.. via de angelsound natuurlijk!
Hallo allemaal. Ik ben vorige week woensdag voor het eerst bij de gyn geweest met mijn zwangerschap. De gyn is een hele aardige spontane man. Ik voelde me echt op mijn gemak bij hem. Ik heb deze keer geen inwendige- maar een uitwendige echo gehad. Ik heb onze beeb zien bewegen en het wilde niet op de foto. Beeb draaide elke keer zijn ruggetje naar ons toe. Ik heb ook het hartje horen kloppen wow wat is dat een gaaf geluid. Ook hebben ze mijn bloeddruk opgemeten en deze was 140/80. Gelukkig was mijn onderdruk goed. Alles was goed. Alleen ben ik nu niet 22 februari uitgerekend maar 26 februari. Dus heb ik weer mijn tickers aan moeten passen. Dus ik ben minder ver dan ik dacht. Het geeft niet. Ik weet nu dat ons beebje in orde is. En kan ik nu echt gaan genieten van mijn zwangerschap. De echo was minder scherp. Maar ook die zal ik scannen. Dus die houden jullie n og tegoed tot dat ik weer naar mijn vader ga om de echo te scannen. Ik ben weer helemaal in de wolken. Ohh ja... Mijn zus was vandaag mee geweest. Lief he... We hebben wel gelachen hoor. Toen de gyn klaar was met de echo wilde hij mijn buik afvegen. Zegt mijn zus... nah ... da hoeft niet.. laat ze maar zo rondlopen hahaha.... hij zei.. aahhhh het zou maar gezegd worden... en toen zei de gyn tegen mijn zus... laat mij jouw buikkie maar eens zien en ging met het tubetje gel achter mijn zus aan haha.. de mensen in de wachtkamer zullen wel niet gedacht hebben... mijn zus was zo aan het gillen en giechelen hahaha...
hallo meiden, heb niet veel tijd dus kan helaas niet op iedereen reageren Iedereen die vandaag of morgen echo heeft of naar vk moet heel veel succes! Ik heb gisteren zeer onverwacht nog even het hartje van onze beeb gehoord. Mn vriend en ik hebben nl een auto ongeluk gehad. gelukkig niet heel ernstig. er is een auto in volle vaart rakelings langs de onze gereden en wonder boven wonder is alleen de buitenspiegel erop gesprongen maar wel door het open raampje bij ons naar binnen gevlogen recht in t gezicht van mn vriend die reed. Hij had dus wel een forse snee in zn kin en nogal last van hoofdpijn. Ik had gelukkig verder niks, maar voor de zekerheid heb ik toch even laten kijken of alles goed was met onze beeb. We waren beiden nl toch wel heel erg geschrokken. Het was in Belgie gebeurd dus we waren daar in het ziekenhuis. Nou de apparatuur die ze daar op gyn afdeling hebben is niet zo modern als hier in NL. De gyn moest wel 3 doptone apparaten proberen voordat ze het hartje kon horen. Maar gelukkig was alles goed met onze beeb. Pfff wat was ik opgelucht. Je weet wel dat beeb goed beschermd zit in vruchtwater maar toch...je schrikt toch van t ongeluk en dan wil je toch even zeker weten dat alles goed is. Ben wel boos op degene die het veroorzaakt heeft. Hij is nl gewoon doorgereden! Ongelooflijk he dat mensen gewoon doorrijden na zoiets. Helaas reed hij ook zo snel en ging alles zo snel dat we geen kenteken hebben kunnen noteren dus hij komt er goed vanaf. Groetjes, Baby4me
Poeh he, even uitpuffen hoor! Ik ben bezig om onze zolder leeg te maken. Hier moet nl. een slaapkamer gemaakt worden voor onze oudste zoon. Maar aangezien op zolder al acht jaar alle spullen verzameld worden die we eigenlijk niet meer nodig hebben, is dat een heel karwei. We hebben besloten om alle baby- en kinderkleren die we niet meer willen bewaren, te geven aan iemand die ze weer meeneemt naar Roemenie. Er staan nu al zes vuilniszakken te wachten. Ook de maxi cosi en de kinderwagen (al 6 jaar oud) gaan naar Roemenie. Ik wil graag een nieuwe maxi cosi en kinderwagen (vind de bugaboo wel erg leuk!) Ook moet de babykamer nog opgeknapt worden. Er zit nu nog een nijntje behang op(ook al zes jaar). Is nu wel aan vervanging toe Ik wil even wachten met de babykamer tot ik weet of we een jongen of meisje krijgen. Dan kan ik gerichter de babykamer een kleurtje geven @baby4me gelukkig is alles goed met je beebje. Ik kan me voorstellen dat het wel schrikken was!
@Dotje, wat super zeg! Een geruststelling. Zei ze nog iets over de bloeding? Waar die vandaan zou kunnen komen? @Marsshi, nu al een eigenzijs beebje die niet op de foto wil, hihihi! Fijn dat alles goed gaat. @baby4me, dat is schrikken zeg, een auto-ongeluk! Gelukkig is alles goed met jullie beeb. Wat een $%@$@ die die bestuurder gewoon doorreedt. @Meiske74, wat een werk om de zolder helemaal leeg te maken. Maar het wordt vast een mooie kamer! Wel leuk dat je weer alle babyspullen opnieuw uit kunt gaan zoeken. De pb'tjes zijn de deur uit. Ik ben benieuwd wie er gaan reageren!